09220669450 – 03133931360

دستگاه بسته بندی خانگی ادویه

  • جنس مخزن: استنلس استیل
  • جنس بدنه: فولاد با رنگ الکترواستاتیک (قابل سفارشی سازی با استیل)
  • ساختار: عمودی-افقی
  • ولتاژ ورودی: ۲۲۰ یا ۳۸۰ ولت
  • حجم مخزن: مراجعه به بروشور دستگاه
  • سیستم کنترل: PLC و HMI ( دارای صفحه نمایشگر لمسی)

دستگاه بسته بندی ادویه جات خانگی

برای بسته بندی ادویه جات مدل های مختلفی برحسب نیاز و بودجه مشتریان وجود دارد. قبل از هرچیز، بدنیست شناخت کلی با همه مدل های دستگاه بسته بندی ادویه موجود داشته باشید:

  • دستگاه بسته بندی دستی ( دوخت حرارتی)
  • دستگاه بسته بندی نیمه صنعتی (دستگاه ادویه پرکن خانگی)
  • دستگاه بسته بندی صنعتی

ارزان ترین دستگاه بسته بندی خانگی ادویه

به احتمال زیاد همه شما این دستگاه رومیزی با کاربرد دستی را دیده باشید. دوخت این دستگاه با حرارت است و اغلب در فروشگاه ها و خشکبارفروشی ها به دلیل قیمت کم و کاربردی بودن مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه دوخت حرارتی

همچنین در کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی که محصولات خود را در تیراژ پایین به فروش می رسانند، از این دستگاه دوخت حرارتی کمک می گیرند. به این ترتیب که معمولا بسته های خود را به صورت دستی پر کرده و سپس با دستگاه دوخت حرارتی آنها را بسته بندی می کنند. ولی همانطور که می دانید برای یک کار روزمره، پر کردن دستی بسته ها کاری زمان بر است و به نیروی انسانی زیادی نیاز دارد. همچنین منجر به عدم توازن دقیق در مقدار ادویه های بسته بندی شده می شود.

دستگاه ادویه پرکن خانگی

مشاغل خانگی می توانند برای تسریع روند کار خود، از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک استفاده کنند . مدل اتوماتیک این دستگاه ها می تواند عمل توزین، پرکردن تا بسته بندی را به طور خودکار انجام دهد.
برای حل مشکل پرکردن دستی ادویه جات میتوان از مدل نیمه اتوماتیک ( یاهمان دستگاه های پرکن خانگی) که با پدال بسته ها را در وزن های کاملا یکسانی توزین می کنند، استفاده نمایند. به کمک این دستگاه می توان ادویه را در پت یا قوطی مورد نظر به راحتی و با دقت بالا پرکنید. این دستگاه یکی از بهترین دستگاه های بسته بندی ادویه خانگی موجود در بازار است که از تقاضای بسیار بالایی هم برخوردار است.

انواع پرکن ادویه خانگی

  1. دستگاه پرکن پودری
  2. دستگاه پرکن پودر و گرانول
دستگاه پرکن پودری
پرکن پودری
پرکن پودر و گرانول
پرکن پودر و گرانول

پرکن های پودری برای پرکردن هر نوع پودر نیز نظیر انواع ادویه جات، شیرخشک، آرد و حتی پودرهای شیمیایی و مورد استفاده در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی؛ کاربرد دارند. این دستگاه از پرفروش ترین دستگاه های حال حاضر در صنعت بسته بندی است. زیرا علاوه بر کاربردی بودن و افزایش راندمان کار، از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است.
برخی نمونه های این پرکن ها حتی قادر به بسته بندی مواد گرانولی چون حبوبات وامثال آن را هم دارند که نیکوپک آن ها را تحت عنوان دستگاه پرکن پودر و گرانول به بازار عرضه نموده است. البته پیشنهاد می کنیم اگر محصول شما تنها ادویه یا مواد پودری است، همان نمونه اول یعنی پرکن پودری را خریداری نمایید.
به طور کل اگر چه این دستگاه ها فرآیند پرکردن را باد قت بالا انجام می دهند و سرعت عمل شما را بالا می برند، اما عمل بسته بندی را انجام نمی دهد. برای این کار باید از دستگاه بسته بندی ادویه استفاده کنید.

تجهیزات بسته بندی اتوماتیک ادویه جات

همان طور که متوجه شدید در بازار انواع دستگاه بسته بندی موجود است که بسته به نیاز تولید، نوع محصول و همچنین نوع و اندازه ی ظرف بسته بندی باید یکی از آنها را انتخاب کرد. با دستگاه‌های بسته‌بندی خودکار، کل فرآیند سریع‌تر، دقیق تر و در زمان کمتری انجام می شود. حذف کارهای دستی خطاها را به حداقل می رساند و فرآیند بسته بندی استاندارد را تضمین می کند، بهره وری را افزایش می دهد و به طور موثر خواسته های مشتری را برآورده می کند.

به طور مثال اگر محصول مورد نظر به صورت پودر است باید از دستگاه بسته بندی پودری آگر استفاده کرد ولی اگر درشت و آسیاب نشده باشد بهتر است از دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی استفاده شود. با این دستگاه ها می توان محصولات متنوعی از جمله فلفل سیاه، پودر ماسالا، زیره، گشنیز، پودر زردچوبه، پودر کاری، آرد، شیر خشک، هل، پودر پروتئین، نمک، پودر سبزی خشک ، دارچین و .. . را بسته بندی کرد.

قیمت دستگاه بسته بندی ادویه جات خانگی

قیمت دستگاه ارتباط مستقیمی به جنس و مکانیزم دستگاه دارد. به طور مثال تجهیزات به کار رفته در دستگاه اتوماتیک با دستگاه نیمه اتوماتیک متفاوت می باشد. به علاوه برخی تجهیزات اختیاری هستند و به سفارش مشتری برروی دستگاه تعبیه میشوند مانند سیستم چاپگر و نوار نقاله، دستگاه پر کننده گاز ازت، دستگاه پاکت زن در اشکال مختلف برای نیازهای خاص مشتریان.
برای دریافت راهنمایی و استعلام قیمت با کارشناسان نیکوپک تماس بگیرید.
09220669450 – 03133931360

بسته بندی خانگی ادویه جات

اگر به دنبال ایجاد یک کسب و کار خانگی با درآمد بالا هستید، بسته بندی خانگی ادویه جات یکی از گزینه های بسیار عالی می باشد. با افزایش سرعت زندگی مدرن، مصرف کنندگان به دنبال راحتی و عملکرد بهتر در کارهای روزمره خود از جمله آشپزی هستند. در نتیجه، تقاضا برای ادویه های بسته بندی شده مدام در حال افزایش است

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بسته بندی خانگی ادویه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *