09220669450 – 03133931360

آسیاب هسته خرما

  • نوع عملکرد: چکشی
  • قدرت موتور: مراجعه به بروشورهای دستگاه
  • ولتاژ ورودی: ۲۲۰ ولت _ ۳۸۰ ولت
  • جنس دستگاه: فولاد با رنگ الکترواستاتیک
  • جنس چکش ها: فولاد سخت شده
  • سرعت موتور: ۳۰۰۰ دور در دقیقه

برای دریافت بروشورهای بیشتر و کسب اطلاعات فنی هر دستگاه می توانید تماس بگیرد یا درخواست خود را در انتهای همین صفحه کامنت کنید.

انواع دستگاه آسیاب هسته خرما

دستگاه آسیاب هسته خرما برحسب ظرفیت به سه گروه: خانگی و مغازه ای ، کارگاهی و نیمه صنعتی ، صنعتی و کارخانه ای تقسیم می شود. این دستگاه های آسیاب برای پودر و بلغور کردن انواع ادویه جات، غلات، هسته سنجد و خرما و …. مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه مخصوص آسیاب محصولات سفت و سخت است.
یکی از مناسب ترین آسیاب ها برای هسته خرما در اشل خانگی، عطاری یا کارگاه کوچک آسیاب رومیزی عطاری می باشد.از مزایای این دستگاه حمل و نقل راحت آن است زیرا وزن آنها 14 کیلوگرم می باشد با این وجود دارای توان و قدرت بسیار بالایی است. از این دستگاه آسیاب عطاری می توان بر روی پیشخوان مغازه ها استفاده کرد و برای ظرفیت های بین 10 تا 30 کیلوگرم در ساعت مناسب است.

برای ظرفیت های حدود 50 کیلوگرم که اغلب در حجم مغازه و کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرد، پیشنهاد ما استفاده از آسیاب صنعتی کوچک با توان سه اسب بخار و تیغه های پروانه ای است. مشابه ظرفیت این دستگاه، آسیاب نیمه صنعتی عطاری است که تفاوت آن در نوع تیغه هاست. تیغه های این مدل از نوع چکشی است. لازم به ذکر است که هردو آسیاب نامبرده از قدرت موتور بسیار بالا با حداکثر پودرینگی برخوردارند.

ولی برای تولید در اشل بزرگتر باید از دستگاه هایی با ظرفیت های بیشتر استفاده کرد.بهترین گزینه برای کسانی است که می خواهند دستگاهی با. قدرت و توان بالاتر دستگاه های نامبرده داشته باشند، آسیاب های چکشی نیمه صنعتی است که ظرفیت ان ها از 70 کیلو به بالاست.

برای کارخانه ها با ظرفیت تولید بالای 350 کیلوگرم نیز نمونه های صنعتی مناسب می باشد. این دستگاه ها دارای مگنت می باشند تا مانع ورود اجسام اضافی مانند سنگ یا فلزات داخل مخزن دستگاه شوند. قیمت آسیاب صنعتی بزرگ بسیار بیشتر از مدل های نیمه صنعتی وغیره است. برای دریافت قیمت ها تماس بگیرید: ۰۹۲۲۰۶۶۹۴۵۰ – ۰۳۱۳۳۹۳۱۳۶۰

انواع اسیاب هسته خرما

تهیه قهوه با دستگاه آسیاب هسته خرما

هسته خرما دارای مشتقات زیادی مانند پودرهسته خرما، روغن هسته خرما، قهوه بدون کافئین هسته خرما، سرمه هسته خرما و… است. یکی از کاربردهای محبوب هسته خرما تهیه قهوه از آن می باشد. این قهوه طرفداران زیادی دارد زیرا با وجود خواص بسیاری که دارد نسبت به قهوه های دیگر ارزان تر است.
برای تهیه قهوه هسته خرما ابتدا باید هسته ها را خیس کرده و سپس بشوییم. بعد از آن باید آنها را به صورت دستی در دمای محیط خشک کنیم یا در اشل بزرگ تر از دستگاه خشک کن صنعتی استفاده می شود.

پس از اینکه هسته ها به طور کامل خشک شدند آنها را تفت می دهیم. برای تفت دادن هسته ی خرماها از دستگاه تفت حلزونی یا دستگاه تفت تخمه استفاده می شود. مخزن این دستگاه از جنس استیل می باشد و در ظرفیت های متفاوتی قابل سفارشی سازی است.
بعد از تفت دادن هسته ها سپس با استفاده از آسیاب ، آنها را خرد و به پودر تبدیل می کنیم. آسیاب هسته خرما با توجه به ظرفیت تولید، جنس و اندازه و …. در انواع مختلفی تولید و عرضه می شود که در بالا به چند نمونه از آنها اشاره کردیم. صاحبان کسب و کار باید با توجه به نیاز خود دست به انتخاب یکی از آنها بزنند.

اسیاب هسته خرما

خواص هسته خرما

خرما یک میوه ی بهشتی می باشد که دارای خواص شگفت انگیز درمانی است. هسته خرما نیز مانند میوه ی خرما دارای خواص درمانی بسیار زیادی است. این محصول ضدسرطان است و یکی از روش های درمانی برای سنگ کلیه و کیسه صفرا می باشد. پودر هسته خرما برای درمان ریزش مو و موخوره بسیار کاربردی می باشد.

قیمت آسیاب هسته خرما

دستگاه آسیاب ها در ظرفیت و عملکردهای متفاوتی تولید می شوند. صاحبان کسب و کار باید با توجه به ظرفیت تولید، نوع محصول و سرمایه ی موجود خود به تحقیق بررسی دستگاه های موجود بپردازند و دستگاه مناسب کار خود را خریداری نمایند.

تنوع قیمت ها در نیکوپک بنابر تولید ظرفیت های مختلف زیاد است و شروع قیمت ها از حدود 15 میلیون تومان است. چنانچه شما یک کارخانه بزرگ هستید و ظرفیت بالای 350 کیلو گرم در ساعت دارید باید مدل های صنعتی را انتخاب نمایید که قیمت آسیاب صنعتی بزرگ بسیار بیشتر از مدل های نیمه صنعتی و خانگی است. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

یک نکته ی مهم هنگام خرید توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه باشند. از طرفی باید توجه داشته باشید که دستگاه دارای کمترین ارتعاش و آلودگی صوتی باشد.شما می توانید قیمت بروز هر یک از این دستگاه ها را در سایت نیکوپک چک کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آسیاب هسته خرما”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *