09220669450 – 03133931360

دستگاه بسته بندی زیتون

  • ولتاژورودی: ۲۲۰ یا ۳۸۰ ولت
  • عملکرد: اتوماتیک
  • جنس دستگاه: استیل
  • ظرفیت متوسط: برای دریافت بروشورهای بیشتر و کسب اطلاعات فنی هر دستگاه می توانید تماس بگیرد یا درخواست خود را در انتهای همین صفحه کامنت کنید.

جهت افزایش ماندگاری زیتون می توان این محصول ارزشمند را به وسیله دستگاه بسته بندی زیتون، در ابعاد و اندازه های متنوع بسته بندی کرد. زیتون را میتوان به صورت تک نفره یا حجمی ( برای وزن های بالاتر) بسته بندی کرد. تولیدکنندگان با توجه به میزان تولید، نوع کارکرد و بودجه خود می توانند به خرید این دستگاه در سه نوع دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک اقدام کنند.
در بین دستگاه های بسته بندی مواد غذایی، بسته بندی زیتون بیشتر با استفاده از دستگاه سیل وکیوم انجام می شود. بنابراین در ابتدا به معرفی این دستگاه می پردازیم:

انواع دستگاه های بسته بندی زیتون

  1. دستگاه بسته بندی پرکن مایعات زیتون
  2. دستگاه وکیوم زیتون
  3. بسته بندی زیتون تک نفره
  4. بسته بندی زیتون خانگی
  5. بسته بندی زیتون پرورده

دستگاه بسته بندی پرکن مایعات اتوماتیک

این دستگاه برای پر کردن مایعات به صورت غلیظ و رقیق استفاده می شود و به صورت کاملا اتوماتیک عملیات درب گذاری و درب بندی هم انجام می شود این دستگاه نیز برای بسته بندی ترشی جات ، مایع ظرفشوی ،دستشویی ، انواع سس و … استفاده می شود.

1.دستگاه وکیوم زیتون

با استفاده از دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک زیتون ها درون پاکتهای مخصوص توزین می شوند و با استفاده از این دستگاه بسته بندی هوای درون آن تخلیه می شود. تخلیه اکسیژن درون بسته بندی زیتون باعث افزایش عمر مفید آنها و مانع از تغییر رنگ و بوی محصولات می گردد.
برای ماندگاری بیشتر محصول می توان از سیستم تزریق گاز ازت استفاده کرد که ماندگاری آنها را تقریبا دو برابر می کند. در این روش از فساد زیتون ها جلوگیری میشود.
بجز پاکت ها، با دستگاه بسته بندی زیتون وکیوم همچنین می توان زیتون ها را در ظروف پلاستیکی ریخته و درب آن ها را پرس کنیم. این روش بسیار بهداشتی و ایمن است.
تعداد و طرح قالب ها را با توجه به تیراژ تولید می توان سفارشی سازی کرد. با استفاده از این دستگاه می توان ظروف پلاستیکی را در ابعاد و اشکال مختلف بسته بندی کرد.

2.دستگاه بسته بندی زیتون تک نفره

یکی از پرکاربرد ترین بسته بندی برای ارائه زیتون به صورت تک نفره می باشد. این نوع بسته بندی معمولا با دستگاه سیل وکیوم انجام می شود. مصرف بسته بندی های تک نفره در هتل ها، کترینگ ها و رستوران ها از محبوبیت بالاتری برخوردار است و برای مشتری راحت تر و جذابتر می باشد.
زیرا ممکن است مشتریان علاقه ای به خرید زیتون در بسته های بزرگ ندارند و یا ممکن است قیمت خرید چنین بسته هایی با حجم بالا برای آنها مقرون به صرفه نباشد. در اکثر مواقع مشتریان ترجیح می دهند زیتون را با حجم پایین و با قیمت پایین نیز خرید کنند.

دستگاه-بسته-بندی-زیتون

3.دستگاه بسته بندی زیتون خانگی

یکی از روش های نوین کسب درآمد بسته بندی در منزل است که نیازی به سرمایه زیاد ندارد و با حداقل سرمایه می توان آن را راه اندازی کرد. برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی میتوان به بسته بندی زیتون پرداخت و در بازار عرضه نمود تا در دسترس مشتریان قرار گیرند.
برای کسب و کارهای خانگی بهترین گزینه استفاده از دستگاه بسته بندی زیتون خانگی میباشد. همچنین اگر قصد بسته بندی به صورت تک نفره را دارید می توان از دستگاه بسته بندی تک نفره دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک استفاده کرد.


از این دستگاه ها برای بسته بندی محصولات متنوع دیگر مانند ترشی، ماست، مربا، عسل و … نیز استفاده می شود که سود بالایی دارد. کار با این دستگاه بسیار راحت است و برای کارگاه ها و فروشگاه های بسته بندی کوچک بسیار مناسب می باشد.

4.دستگاه بسته بندی زیتون پرورده

درخت زیتون، که هم به دلیل زیبایی و هم به دلیل میوه آن ارزشمند است، از قبل از تاریخ ثبت شده، بخشی از تمدن مدیترانه بوده است. زیتون در اوایل سال 3000 قبل از میلاد کشت و روغن آن تجارت می شد. زیتون و روغن زیتون برای غذا، پخت و پز، دارو، مرهم، صابون و سوخت چراغ استفاده شده است.

امروزه بیشتر زیتون های جهان هنوز در منطقه مدیترانه رشد می کنند. درخت زیتون برای مناطقی با آب و هوای مدیترانه ای مناسب است – تابستان طولانی و گرم و زمستان نسبتاً خنک.

بیشترین سطح زیر کشت زیتون تجاری در ایالات متحده در کالیفرنیا است و رشد آن در دره های داخلی کالیفرنیای مرکزی متمرکز است.

در ایران این محصول بیشتر در طارم، رودبار و منجیل تولید می شود.بیش از 80 درصد از زیتون های کالیفرنیا در تولید کنسرو زیتون های رسیده استفاده می شود. محصول باقی مانده برای روغن زیتون خرد می شود یا به سبک های خاص زیتون پرورده تولید میشود. زیتون پرورده را می توان به صورت تک نفره یا حجمی بسته بندی کرد. دستگاه بسته بندی زیتون پرورده با زیتون ساده متفاوت می باشد.

دستگاه بسته بندی زیتون

قیمت دستگاه بسته بندی زیتون

قیمت دستگاه بسته بندی زیتون به دلیل نوسانات بازار و متغیر بودن قیمت ها به روز می باشد. به علاوه قیمت هر دستگاه با توجه به پارامترهای مختلفی مانند مدل دستگاه، تکنولوژی که در ساخت دستگاه به کار رفته است و ظرفیت و کارایی آن متفاوت می باشد.

در بازار انواع دستگاه بسته بندی زیتون موجود میباشد که شما می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق سایت خریداری کنید. هنگام خرید دستگاه باید به گارانتی و خدمات پس از فروش آن توجه شود. بنابراین جهت خرید دستگاه باید به شرکت های معتبر و با سابقه مراجعه کنید.

برای مشاوره و استعلام قیمت می توانید با کارشناسان نیکوپک در تماس باشید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بسته بندی زیتون”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *