09220669450 – 03133931360

قیمت دستگاه آسیاب برنج صنعتی و خانگی

  • نوع عملکرد: چکشی
  • قدرت موتور:  مراجعه به بروشور محصول
  • جنس چکش ها: فولاد سخت شده
  • جنس دستگاه: فولاد با رنگ الکترواستاتیک
  • ولتاژ ورودی: ۲۲۰ ولت _ 380 ولت

برای دریافت بروشورهای بیشتر و کسب اطلاعات فنی هر دستگاه می توانید تماس بگیرد یا درخواست خود را در انتهای همین صفحه کامنت کنید.

قیمت دستگاه آسیاب برنج صنعتی به عوامل متعددی از جمله نوع دستگاه، ظرفیت آن، کیفیت ساخت، گارانتی و خدمات پس از فروش، نرخ ارز روز و…. بستگی دارد. تقاضای این دستگاه در بین عطاران و صنعت گران بسیار بالا می باشد. بنابراین تولیدکنندگان متعددی دست به تولید و عرضه انواع این دستگاه ها می پردازند.

با خرید بدون واسطه این دستگاه از کارخانه های تولیدی، قیمت آن بسیار کمتر خواهد بود. واسطه ها دستگاه را از تولیدکنندگان اصلی خریداری می کنند و با اضافه کردن قیمت آن، به مشتریان عرضه می کنند. از این رو پیشنهاد می کنیم با تولیدکنندگان اصلی دستگاه ها ارتباط مستقیم بگیرید و با کمترین قیمت به خرید خود بپردازید.

خریداران هنگام تهیه دستگاه آسیاب باید به این نکته توجه کنند که هریک از این دستگاه ها از نظر کیفیت با یکدیگر تفاوت دارند و این مورد بر روی قیمت دستگاه تاثیر مستقیم می گذارد.

یک تفاوت دیگر در مورد دستگاه ها تکفاز یا سه فاز بودن الکتروموتور آنها می باشد. این بخش از دستگاه ها یکی از مهمترین تجهیزات می باشد که باید سالم و باکیفیت باشد. انتخاب یک تامین کننده خوب دستگاه آسیاب برنج باید بر اساس قیمت مقرون به صرفه و خدمات پس از فروش آن باشد.

انواع دستگاه آسیاب برنج

از دستگاه آسیاب برنج برای پودر کردن دانه های برنج استفاده می شود. دستگاه های زیادی در بازار موجود می باشد که متناسب با نیاز تولید انتخاب می شوند. دستگاه آسیاب انواع مختلفی دارند که براساس ظرفیت و عملکرد دستگاه دسته بندی می شوند. هر یک از آنها کاربری متفاوتی دارند. صاحبان کسب و کار باید با توجه به بودجه در دسترس، نوع محصول، نیاز تولید و … یکی از آنها را انتخاب کنند.

  • دستگاه آسیاب رومیزی عطاری
  • دستگاه آسیاب نیمه صنعتی عطاری
  • دستگاه آسیاب چکشی
  • دستگاه آسیاب صنعتی

دستگاه آسیاب رومیزی عطاری ( اسیاب عطاری کوچک) :

برای آسیاب برنج در حجم کم می توان از دستگاه آسیاب رومیزی استفاده کرد. از این دستگاه بیشتر در عطاری ها و کارگاه های کوچک استفاده می شود. از نظر ظرفیت این دستگاه آسیاب عطاری می تواند ۱۰ کیلوگرم مواد سخت و ۳۵ کیلوگرم مواد نرم را در یک ساعت آسیاب کند. عملکرد این دستگاه به صورت تیغه ای است که قادر است محصولات را به خوبی پودر کند.

آسیاب رومیزی عطاری

آسیاب نیمه صنعتی عطاری

ظرفیت متوسط این دستگاه ۵۰ کیلوگرم در ساعت می باشد. این نوع دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که هیچ گونه گرد و غباری تولید نمی کنند و از هدر رفت محصولات جلوگیری می کنند. عملکرد این دستگاه به صورت چکشی است  به این صورت که چکش های تعبیه شده در دستگاه مواد درون محفظه دستگاه را، به صورت ضربه ای پودر یا بلغور می کنند.

آسیاب نیمه صنعتی عطاری

آسیاب چکشی نیمه صنعتی

این دستگاه قادر است محصولات نرم و سخت را در کمترین زمان ممکن به پودر و بلغور تبدیل کند. این دستگاه آسیاب دارای کلید قطع کن محافظ موتور است که در صورت اضافه بار به قطع سریع برق دستگاه می پردازد.  

از این دستگاه می توان در محیط های کارخانه ای و کارگاهی استفاده کرد. قدرت موتور آن از 5 اسب بخار تکفاز تا 15 اسب بخار سه فاز می باشد.

دستگاه آسیاب چکشی نیمه صنعتی

آسیاب صنعتی چکشی بزرگ

از دستگاه آسیاب صنعتی برای پودر کردن حجم بالایی از برنج  در کارخانه های بزرگ استفاده می شود. جنس بدنه این دستگاه فولاد با رنگ الکترواستاتیک است. این دستگاه ها برساس قدرت و توان موتور متفاوت هستند. قدرت موتور این دستگاه از ۲۰ اسب بخار تا ۲۰۰ اسب بخار می باشند.

دستگاه آسیاب صنعتی اصفهان

هنگام خرید این نوع از دستگاه ها علاوه بر نوع محصول و میزان تولید، باید به متراژ محل کسب و کار خود نیز توجه کنید. کاربران می توانند متناسب با نیاز خود به خرید مناسب ترین دستگاه بپردازند. در صورت نیاز به مشاوره می توانید با کارشناسان نیکوپک در ارتباط باشید.

آسیاب برنج

آرد برنج برای تهیه بیسکوییت، کیک، نان برنجی و همچنین به عنوان یک ماده غلیظ کننده در دستورالعمل بعضی از غذاها کاربرد دارد. ارد برنج را میتوان هم از برنج سفید هم از برنج قهوه ای تهیه کرد. برای تهیه آرد برنج از برنج خام استفاده می شود یعنی پوسته برنج یا شلتوک آن را جدا می کنند. امروزه با توسعه شالیزار در جهان، دستگاه های آسیاب برنج پیشرفته‌تری در صنعت فرآوری برنج مورد نیاز است.

با پیشرفت تکنولوژی اسیاب محصولات بسیار ساده و با زمان و هزینه ی کم انجام می شود. با استفاده از این دستگاه های پیشرفته، کیفیت محصول پودر شده بسیار بیشتر است و این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که محصولات را به صورت کاملا یکدست و یکنواخت پودر کنند. در این صورت رضایت مشتری بیشتر خواهد بود و باعث سوددهی می شود. از دستگاه آسیاب برنج برای آسیاب محصولات دیگری همچون گندم و جو، ادویه جات،گیاهان خشک شده و … نیز استفاده می شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت دستگاه آسیاب برنج صنعتی و خانگی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *