09220669450 – 03133931360

سبزی خردکن صنعتی (خرد کن سبزی )

0تومان
  • مکانیزم دستگاه:تیغه پروانه ای
  • جنس دستگاه: استنلس استیل
  • قدرت الکتروموتور: مراجعه به بروشور دستگاه
  • ظرفیت خردکردن در ساعت: مراجعه به بروشور دستگاه

 

انواع سبزی خردکن صنعتی

به طور کلی خردکن سبزیجات به سه دسته خانگی، کارگاهی و صنعتی تقسیم می شود.

  • خردکن های خانگی به صورت بشکه ای هستند و می توانند سبزیجات در حجم کم و مصرف خانگی را خرد کنند.
  • برای کارگاه ها و مغازه ها خردکن های بشقابی بهترین گزینه هستند.
سبزی خردکن بشقابی
سبزی خردکن بشقابی
  • برای کارخانه ها که حجم تولید آنها زیاد می باشد از دستگاه خردکن صنعتی استفاده می شود. این دستگاه برای ظرفیت های بالا مورد استفاده قرار می گیرد که در دو ظرفیت موجود می باشد. ظرفیت متوسط خرد کردن یکی از آنها 350 کیلوگرم در ساعت می باشد و دیگری 700 کیلوگرم در ساعت.
سبزی خردکن صنعتی

لازم به ذکر است که خردکن صنعتی سبزی نه تنها برای انواع سبزی ( خورشی، سوپی، آشی…) بلکه برای خرد کردن کلم، هویج و کرفس هم مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از خردکن صنعتی با ظرفیت های بالا و در زمان کم از موارد بسیار مهم، برای صاحبان این حوزه است.
قبل از هرچیزی در خرید سبزی خردکن باید ظرفیت روزانه تولید را بررسی کرد. پس از آن تک فاز یا سه فاز بودن برق مصرفی، میزان فضای در دسترس برای قرارگیری دستگاه اهمیت دارد.

چنانچه به فکر راه اندازی یا توسعه کارگاه سبزی خود هستید، می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان نیکوپک استفاده نمایید.

مشاهده قیمت انواع دستگاه شستشوی سبزی

نحوه شستن سبزی خرد کن صنعتی

یکی از مهم‌ترین مواردی که در افزایش طول عمر و نگهداری درست از دستگاه سبزی خردکن صنعتی تاثیر دارد، شستشوی درست و اصولی آن است. شستشوی سبزی خردکن‌های خانگی کار راحتی است اما دستگاه‌های صنعتی، کمی چالش برانگیز هستند.
برای شستشوی این دستگاه‌ها باید به این صورت عمل کنید:

  • این دستگاه‌های تیغه‌های بسیار تیز و بزرگی دارند. شما باید با احتیاط این تیغه‌ها را از دستگاه جدا کنید. توجه داشته باشید که تیغه دستگاه‌های سبزی خردکن صنعتی به صورت پیچی از مخزن جدا می‌شود. سپس می‌توانید با پوشیدن دستکش، تیغه‌ها را تمیز کنید.
  • حالا نوبت به شستشوی مخزن می‌رسد. مخزن این دستگاه با استفاده از چندین پیچ به موتور وصل شده است. شما باید این پیچ‌ها را باز کرده و بعد از جدا کردن مخزن، آن را تمیز کنید.
  • مطمئن شوید که تمام قسمت‌های مخزن به خوبی تمیز شده‌اند.
  • بعد از شستشو قطعات و خشک شدن آن‌ها، با احتیاط قطعات را به هم وصل کنید. مطمئن شوید که همه آن‌ها به درستی در داخل دستگاه جای گرفته‌اند.
    این روش شستشو کاملا مورد تایید وزارت بهداشت است.

خرید دستگاه سبزی خردکن

سبزی خرد شده تازه، همیشه یکی از دغدغه های سفره های ایرانی بوده است. شما به عنوان صاحب تالار پذیرایی یا رستوران ناگزیر هستید که آن را در منوی غذا یا مواد اولیه برای طبخ غذا در دستور کار خود قرار دهید. در محیط آشپزخانه صنعتی رعایت بهداشت، سرعت عمل و حفظ ایمنی بیشتر حائز اهمیت است که باید توسط تجهیزات مناسب از جمله سبزی خردکن صنعتی، وان های شستشوی سبزیجات، آبگیر سانتریفیوژ و… انجام شود.

استفاده از دستگاه خرد کن سبزی بسیار راحت و کاربر پسند است و در رستوران ها، آشپزخانه هتل ها و بیمارستان ها،دانشگاه و سازمان های دولتی با پرسنل زیاد کاربرد دارد. برای افرادی که به دنبال راه اندازی کسب و کاری هستند که ضمن درآمد خوب، به مهارت و دانش خاصی نیاز نداشته باشد، راه اندازی خط تولید سبزی گزینه مناسبی است.

[rank_math_rich_snippet id=”s-ef2749bd-bf02-43cb-a985-3abe8e9e1ee4″]

1 review for سبزی خردکن صنعتی (خرد کن سبزی )

  1. رضایی

    درود، بنده هم خرد کن بشقابی گرفتم هم صنعتی. از خرد کن صنعتی زمانی استفاده می کنم که تولیدم بالا باشه و اندازه سبزی خرد شده زیاد مهم نباشه؛ مثلا برای تهیه سبزی آش. ولی در مواقعی که تولیدم پایینه از خرد کن بشقابی استفاده می کنم چون اندازه سبزی خرد شده با این دستگاه کاملا دست خودمه و هنگام کار با دستگاه میتونم به راحتی میزان درشتی و ریزی سبزی را کنترل کنم. با تشکر از عوامل نیکوپک

    • Miss Harooni

      درود بر شما جناب رضایی.
      ممنوون از درج کامنت. امیدوارم تونسته باشیم رضایت شما را فراهم کرده باشیم. کسب و کارتون پر روزی.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *