09220669450 – 03133931360

قیمت دستگاه آسیاب صنعتی ادویه‌جات

  • نوع عملکرد: چکشی / پروانه ای
  • قدرت موتور: مراجعه به بروشورهای دستگاه
  • ولتاژ ورودی: ۲۲۰ ولت _ ۳۸۰ ولت
  • جنس دستگاه: فولاد با رنگ الکترواستاتیک
  • جنس چکش ها: فولاد سخت شده

برای دریافت بروشورهای بیشتر و کسب اطلاعات فنی هر دستگاه می توانید تماس بگیرد یا درخواست خود را در انتهای همین صفحه کامنت کنید.

انواع دستگاه آسیاب ادویه موجود در بازار

آسیاب‌ها به نسبت ظرفیتی که دارند؛ به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  1. آسیاب کوچک صنعتی ادویه جات
  2. آسیاب نیمه‌صنعتی و کارگاهی
  3. آسیاب صنعتی ادویه جات

دستگاه آسیاب کوچک ادویه جات

این دستگاه دارای دو مدل رومیزی و ایستاده می باشد که در ادامه به معرفی کامل این دو مدل می پردازیم .

  1. دستگاه آسیاب صنعتی رومیزی
  2. دستگاه آسیاب صنعتی کوچک

1.دستگاه آسیاب صنعتی رومیزی

این آسیاب رومیزی (آسیاب عطاری کوچک ) درواقع دستگاه‌های کوچکی هستند که برای مصارف خانگی و فروشگاهی تولید می‌شوند. این دستگاه‌ها در خانه‌ها یا برخی کسب‌وکارها مانند قنادی‌ها، مرغداری‌ها، دامپروری‌ها و غیره برای پودر کردن غذای دام و طیور استفاده می‌شوند.

2.آسیاب کوچک صنعتی

این دستگاه آسیاب صنعتی کوچک با موتور موتوژن و عملکرد تیغه پروانه ای، برای کارگاه ها و مغازه های عطاری به کار می رود و از ویژگی های خوب این دستگاه این است که دارای پیش خرد کن می باشد و اول به سایز های کوچک تقسیم می شوند و بعد وارد محفظه خرد کن می شود و به پودر تبدیل می شود .

این آسیاب برای خرد کردن ساعتی 50 کیلوگرم مواد نرم و 30 کیلوگرم مواد سخت استفاده می شود. اگر ظرفیتی بیشتر از نیم کیلو برای آسیاب محصول نیاز داشته باشید بهتر است از آسیاب صنعتی کوچک استفاده شود .

آسیاب کارگاهی و نیمه‌صنعتی ادویه

این دستگاه آسیاب چکشی نیمه صنعتی ، بهترین نوع آسیاب برای حجم های متوسط است که این مدل آسیاب برای پودر کردن دانه‌های سخت و نرم کاربرد دارد. خروجی آسیاب‌های نیمه‌صنعتی معمولا نیازی به الک ندارد و حتی هسته دانه‌ها را هم پودر می‌کنند. آسیاب‌های نیمه‌صنعتی کاربردهای متنوعی دارند و به نسبت کاربردشان با متریال مختلف

تولید می‌شوند.

آسیاب ادویه صنعتی

انواع آسیاب‌ ادویه صنعتی

آسیاب‌های صنعتی به نسبت ساختاری که دارند؛ شامل انواع مختلف می‌شوند:

  1. آسیاب چکشی
  2. آسیاب پره‌دنده
  3. آسیاب دومرحله‌ای یا دوکله
  4. آسیاب تیغه‌ای یا گهواره‌ای
  5. آسیاب پین‌میل
  6. آسیاب سنگ‌شکن
  7. آسیاب فلزات

آسیاب‌های صنعتی ادویه جات چه ویژگی‌هایی دارند؟

آسیاب‌های صنعتی ادویه به خاطر قدرت بالای موتور، ظرفیت زیاد دستگاه و جنس بدنه از دیگر دستگاه‌های آسیاب متمایز می‌شوند. قیمت آسیاب برقی صنعتی به مشخصات فنی و کارایی آن بستگی دارد. دستگاه‌های آسیاب صنعتی معمولا در قدرت‌های موتور متفاوت عرضه می‌شوند. آن‌ها می‌توانند با سرعت بالا و تاثیرگذاری زیاد، مواد غذایی را خرد کند. توانایی دستگاه در خرد کردن مواد غذایی و تبدیل آن‌ها به قطعات بسیار کوچک هم از اهمیت زیادی برخوردار است.

شیوه استفاده از آسیاب صنعتی ادویه جات چگونه است؟

برای بهره‌برداری از دستگاه‌های آسیاب صنعتی ادویه ابتدا مواد غذایی خشک وارد ورودی دستگاه می‌شوند. در این مرحله پارامترهایی مانند سرعت و زمان پروسه آسیاب کردن، مشخص می‌شود. سپس دستگاه به برق متصل شده و بعد از روشن شدن، مواد غذایی را آسیاب می‌کند. بعد از پایان کار دستگاه، آن را خاموش کرده و مواد آسیاب شده را از بخش خروجی برمی‌دارند.

برای ترکیب چند ادویه و پودر ادویه جات می توان از میکسر پودر صنعتی | ریبون بلندر استفاده کرد که در کارگاه های بسته بندی بعد از آسیاب ، برای ترکیب یک دست مواد از میکسر استفاده می شود سپس این پودر توسط دستگاه بالابر به سمت بسته بندی هدایت می شود.

پیشنهاد بیشتر : دستگاه بسته بندی خانگی ادویه

قیمت دستگاه آسیاب صنعتی ادویه جات

قیمت دستگاه آسیاب صنعتی ادویه جات به عوامل متعددی بستگی دارد. مواردی مانند میزان قدرت و ظرفیت دستگاه، میزان توان مصرف، کیفیت ساخت، برند، جنس بدنه و غیره روی قیمت دستگاه آسیاب صنعتی ادویه جات تاثیر می‌گذارد. همچنین برخی از این دستگاه‌ها یا قطعات‌شان وارداتی هستند. در نتیجه نوسانات قیمت ارز هم روی قیمت این دستگاه‌ها تاثیر دارد.

آسیاب‌های صنعتی ادویه جات در کدام صنایع کاربرد دارند؟

انواع دستگاه‌های آسیاب صنعتی ادویه در صنایع متعدد مانند صنایع داروسازی به کار گرفته می‌شوند که از آن‌ها برای تولید قرص و داروهای پودری استفاده می‌شود. آسیاب صنعتی در صنایع غذایی هم کاربرد زیادی دارند. بعضی از کارخانه‌های تولید مواد غذایی برای خرد کردن ادویه‌جات و مواد اولیه تولید محصولات، از آسیاب‌های صنعتی استفاده می‌کنند. همچنین در کارخانه‌هایی مانند کارخانه تولید آرد، ذرت، گندم، جو، ادویه و غیره از این دستگاه‌ها استفاده می‌شود.

پرفروش‌ترین آسیاب‌های صنعتی ادویه جات کدام است؟

دستگاه‌های زیادی تحت عنوان آسیب صنعتی به بازار عرضه شده‌اند که برخی از آن‌ها با استقبال بیشتری مواجه شده‌اند. در ادامه برخی از پرفروش‌ترین آسیاب‌های صنعتی را به شما معرفی می‌کنیم.

1.آسیاب چکشی ادویه جات

این آسیاب صنعتی بزرگ دارای ظرفیت بالا یعنی حدود 4 هزار کیلوگرم در ساعت است. آسیاب صنعتی بزرگ به صورت چکشی کار می‌کند و هدف آن خرد کردن و آسیاب کردن انواع مواد خوراکی است. مدل‌های مختلفی از این دستگاه وجود دارند که در هر مدل تعداد چکش‌ها متفاوت است. بالاترین ظرفیت این دستگاه با 150 اسب بخار، دارای 144 چکش است. ظرفیت آسیاب متوسط آن نیز حدود 5 هزار کیلوگرم در ساعت است.
این دستگاه آسیاب چکشی برای آسیاب کردن مواد غذایی نرم و سخت استفاده می‌شود و به سادگی همه چیز را به پودر تبدیل می‌کند. از شاخصه‌های این دستگاه این است که در ورودی دهانه آن یک مکنده نصب می‌شود تا اجسام اضافه‌ای مانند سنگ و فلزات فیلتر شوند. در خروجی هم یک مکنده دیگر نصب می‌شوند تا پودر به دست آمده، یک جا جمع شود.

2.آسیاب چکشی نیمه‌صنعتی ادویه جات

این دستگاه برای پودر کردن انواع مواد سخت و نرم استفاده می‌شود. مواد غذایی مانند خرما یا هسته خرما، گندم، جو، ادویه‌جات و غیره را می‌توان با این آسیاب خرد کرد. عملکرد دستگاه به شیوه چکشی است . در هر مدل به نسبت ظرفیت دستگاه، تعداد چکش‌ها با هم متفاوت هستند. در این آسیاب چکش‌ها روی مواد فرود آمده و مواد را خرد و آسیاب می‌کنند. در آسیاب چکشی نیمه‌صنعتی اندازه خروجی مواد قابل تنظیم است. به طوری که می‌توانید مقدار آسیاب کردن هر مواد را در دستگاه تعیین کنید. این دستگاه در 3 ظرفیت مختلف و با قدرت موتورهای 5.5، 10 و 15 اسب بخار تولید شده است.

ویژگی‌ها آسیاب چکشی نیمه‌صنعتی ادویه

  • دارای خروجی یکدست و تمیز
  • استفاده آسان
  • حمل آسان به واسطه چرخ‌های دستگاه
  • قابلیت تنظیم اندازه محصول خروجی
  • بدون ایجاد گرد و غبار
  • دارای کلید اضافه‌بار

3.آسیاب نیمه‌صنعتی ادویه جات عطاری

این دستگاه برای پودر کردن مواد غذایی مانند انواع ادویه‌ها، غلات، سنجد با هسته، هسته خرما و غیره استفاده می‌شود. ظرفیت این دستگاه حدود 50 کیلوگرم در ساعت است. آسیاب نیمه‌صنعتی عطاری 6 مش دارد و به این ترتیب می‌توانید اندازه خروجی را تنظیم کنید. این آسیاب عطاری نیز می‌تواند مواد سخت و نرم را آسیاب کنند. بیشترین کاربرد آسیاب نیمه‌صنعتی عطاری، در عطاری‌های بزرگ است.

ویژگی‌های دستگاه آسیاب نیمه‌صنعتی ادویه عطاری

  • دارای خروجی یک دست و تمیز
  • کاربرد آسان
  • بدون صدا و لرزش
  • حمل و جابه‌جایی ساده
  • دارای کلید قطع کنترل اضافه‌بار
  • قابلیت تنظیم خروجی
  • آسیاب صنعتی کوچک ادویه جات

این دستگاه برای خرد و آسیاب کردن ساعتی 50 کیلوگرم مواد سخت و 30 کیلوگرم مواد نرم کاربرد دارد. آسیاب صنعتی کوچک یک انتخاب خوب برای کارگاه‌ها و مغازه‌های عطاری کوچک است. این دستگاه دارای موتور موتوژن و عملکرد تیغه پروانه‌ای است. همچنین به واسطه چرخ‌هایی که زیر پایه تعبیه شده است؛ جابه‌جایی آن ساده است. این دستگاه همچنین دارای آمپرمتر و ولت‌متر است که فشار دستگاه را اندازه‌گیری می‌کند. اگر دستگاه اضافه بار داشت؛ می‌توان آن را خاموش کرده و بار را تنظیم نمود.

همچنین این آسیاب عملکرد خردکن دومرحله‌ای دارد. به این ترتیب که مواد را ابتدا در ورودی به قطعات کوچک‌تر خرد کرده و سپس در مخزن اصلی، آسیاب می‌کند.

4.آسیاب رومیزی – آسیاب عطاری کوچک ادویه جات

منظور از آسیاب صنعتی کوچک درواقع آسیاب‌های رومیزی است که روی کانتر عطاری‌ها می‌بینید. این دستگاه‌ آسیاب می‌توانند روزانه حجم کمی از مواد را آسیاب کنند. به این‌ ترتیب برای کسب‌وکارهای کوچک قابل استفاده هستند. بدنه این دستگاه آسیاب رومیزی – آسیاب عطاری کوچک معمولا از فولاد ساخته شده است و محفظه‌ای که در تماس با مواد غذایی است؛ از جنس آلومینیوم است. با توجه به کاربردهای متنوعی که این دستگاه دارد؛ می‌توان از آن در خرد کردن داروهای گیاهی یا شیمیایی و هم استفاده کرد. دستگاه آسیاب سنجد با هسته همین دستگاه می باشد.
این دستگاه قادر است 35 کیلوگرم مواد نرم و 10 کیلوگرم مواد سخت را در ساعت آسیاب کند. به این ترتیب می‌توانید از آن برای پودر کردن استخوان، هسته خرما، هسته سنجد، ادویه‌ها، مواد شیمیایی، آرایشی، گیاهان و غیره استفاده کرد. با توجه به اینکه دور موتور در این دستگاه بالا است؛ نباید برای آسیاب کردن مغزیجات از آن استفاده کرد چرا که احتمال کره‌گیری وجود دارد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت دستگاه آسیاب صنعتی ادویه‌جات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *