09220669450

03133931360

بسته بندی سبزی خشک صادراتی

  • جنس مخزن: استنلس استیل
  • جنس بدنه: فولاد با رنگ الکترواستاتیک (قابل سفارشی سازی با استیل)
  • ساختار: عمودی-افقی
  • ولتاژ ورودی: ۲۲۰ یا ۳۸۰ ولت
  • مکانیزم پر کردن: ویبره
  • سیستم کنترل PLC و HMI دارای صفحه نمایشگر لمسی
  • تعداد توزین (وزن کننده): ۱ الی ۶ توزین
  • حجم مخزن: مراجعه به بروشور دستگاه
  • ظرفیت متوسط: مراجعه به بروشور دستگاه

انواع دستگاه بسته بندی سبزی خشک صادراتی

برای تولید سبزیجات خشک و بسته بندی آن ها به صورت صادراتی، به تجهیزات و دستگاه های بسته بندی مواد غذایی مختلفی نیاز دارید. در اینجا به مهمترین دستگاه ها برای بسته بندی سبزی خشک صادراتی اشاره می کنیم.
  1. دستگاه بسته بندی سبزی خشک صادراتی توزین دار
  2. دستگاه کیسه پرکن سبزی خشک صادراتی
 

دستگاه بسته بندی توزین دار

این دستگاه، جزو قدرتمندترین و دقیق ترین دستگاه های بسته بندی سبزی خشک به شمار می رود؛ از همین رو بسته های سبزی خشک تولید شده با آن، از کیفیت بالایی برخوردار خواهند بود. دستگاه توزین دار همانطور که از نامش می توانید حدس بزنید، یک سیستم توزین دقیق دارد و از چند ترازو تشکیل شده است. تعداد این ترازوها بسته به نیاز شما، از 1 تا 6 عدد متغیر خواهد بود. هرچقدر این تعداد بیشتر باشد، سرعت و دقت دستگاه هم بیشتر می شود. این دستگاه با مکانیزم ویبره کار می کند و به سیستم های کنترلی PLC و HMI مجهز است. جنس بدنه آن از فولاد ساخته شده ولی تمام قسمت هایی که در تماس مستقیم با محصول هستند، مثل مخزن دستگاه، از جنس استنلس استیل ساخته می شوند.   مراحل بسته بندی کردن سبزیجات خشک با این دستگاه:
  1. در ابتدا باید مخزن دستگاه را پر کنید. حجم مخزن با توجه به نیازتان قابل تغییر خواهد بود اما معمولا 80 لیتر خواهد بود.
  2. حالا باید از طریق نمایشگر لمسی دستگاه که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند، حجم هر بسته را مشخص کرده و تنظیمات لازم را اعمال کنید.
  3. در این مرحله، دستگاه شروع به کار کرده و محصول را از مخزن به سمت سیستم توزین هدایت می کند تا تقسیم بندی شود.
  4. سپس دستگاه به طور خودکار، بسته های سبزیجات را به صورت بالشتی یا همان سه طرف دوخت، برش زده و دوخت می زند.
  5. بعد از تخلیه محصول داخل بسته ها، درب آن ها دوخته شده و از قسمت خروجی دستگاه به اپراتور تحویل داده می شوند.
در صورتی که تمایل داشته باشید، می توانید تجهیزات دیگری مثل تاریخ زن خودکار، میز ترافیک و نوار نقاله را هم با این دستگاه سفارش داده و عملیات بسته بندی سبزی خشک صادراتی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.
دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی
دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی
 

دستگاه کیسه پرکن

دامنه توزین دستگاه توزین دار، از 50 تا 2000 گرم است و اگر بخواهید سبزیجات خشک را در حجمی بیشتر از این مقدار بسته بندی کنید، باید به سراغ دستگاه کیسه پرکن بروید. این دستگاه، امکان بسته بندی محصول در دامنه وزن 10 تا 60 کیلوگرم را برایتان فراهم می کند. دستگاه کیسه پرکن هم یک سیستم توزین دقیق دارد که تعداد ترازوهای آن می تواند از 1 تا 6 عدد تعیین شود. این دستگاه هم با عملکرد ویبره کار کرده و به سیستم های کنترلی PLC و HMI تجهیز شده است. نحوه بسته بندی سبزی خشک با دستگاه کیسه پرکن، به صورت زیر خواهد بود.
  1. در ابتدا باید مخزن دستگاه با ظرفیت 80 لیتر را پر کنید. برای این منظور می توانید از دستگاه بالابر هم استفاده کنید.
  2. سپس تنظیمات لازم را به دستگاه اعمال کنید.
  3. حالا دستگاه شروع به کار کرده و محصول را وزن می کند.
  4. در این مرحله، اپراتور باید کیسه ها را روی کیسه گیر دستگاه قرار دهد.
  5. بعد از تخلیه محصول داخل کیسه، درب آن به صورت اتوماتیک دوخته می شود و در نهایت، کیسه روی نوار نقاله دستگاه رها خواهد شد.
این دستگاه در نوع نیمه اتوماتیک هم قابل سفارش است. در این حالت برای تخلیه محصول داخل کیسه، نیاز است که اپراتور کیسه را زیر نازل دستگاه نگه داشته و پدال آن را فشار دهد. همچنین دوختن درب کیسه ها هم به عهده اپراتور خواهد بود.
دستگاه کیسه پرکن گرانولی
دستگاه کیسه پرکن گرانولی

سایر تجهیزات بسته بندی سبزی خشک صادراتی

در صورتی که صفر تا صد تولید تا عرضه سبزیجات خشک با خودتان باشد، علاوه بر دو دستگاه قبلی، به تجهیزات دیگری هم نیاز خواهید داشت. از جمله این تجهیزات، می توان موارد زیر را نام برد:
  • وان گلگیری
  • وان میکروب زدایی
  • وان آبکشی
  • نوار نقاله دوش دار
  • دستگاه آبگیر سبزیجات
و…  

اهمیت بسته بندی مناسب برای سبزیجات خشک صادراتی

اجازه دهید قبل از هر چیزی، این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم که اصلا چرا روی بسته بندی این محصولات تا این اندازه تاکید می شود؟ حقیقت این است که بسته بندی یک محصول، اولین چیزی است که مشتری از آن محصول می بیند. در صورتی که بسته بندی سبزیجات خشک از ظاهر و کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، هرگز نمی تواند توجه مشتریان را به خود جلب کند. اگر قرار بر صادرات این محصول باشد که اهمیت آن دو چندان خواهد شد! اما علاوه بر جنبه ظاهری، دلایل دیگری هم برای تاکید بر اهمیت بسته بندی سبزی خشک مخصوص صادرات وجود دارد. برای مثال بسته بندی مناسب می تواند باعث حفظ کیفیت و عطر و رنگ محصول شود. همچنین محصول را از آلودگی، گرد و غبار، رطوبت، میکروب و… حفظ می کند.  

بسته بندی سبزی خشک صادراتی باید چگونه باشد؟

برای اینکه سبزیجات خشک بسته بندی شده در بازارهای خارجی حرفی برای گفتن داشته باشند، باید برای بسته بندی آن ها به نکات زیر توجه کنید:
  • حتما متریال مرغوبی برای بسته بندی این محصولات در نظر بگیرید که از نظر بهداشتی هم کاملا مورد تایید باشد.
  • سعی کنید ظاهر بسته بندی محصول، کاملا مرتب و جذاب بوده و در همان نگاه اول، توجه بیننده را به خود جلب کند.
  • بسته بندی محصول باید از مقاومت بالایی برخوردار بوده و در حین جابجایی و حمل و نقل، آسیب نبیند.
  • بسته بندی سبزی خشک صادراتی باید این محصولات را در برابر رطوبت و نور خورشید هم محفوظ نگه دارد.
 

آیا بسته بندی سبزی خشک صادراتی آن صرفه اقتصادی دارد؟

بدون شک بله؛ سبزیجات خشک ایرانی اگر به روش درستی تهیه شده باشند، از عطر و بویی فوق العاده برخوردار بوده و در اکثر کشورهای دنیا طرفدار دارند. بسته بندی این محصولات به صورت استاندارد و عرضه آن ها به بازارهای خارجی، به شما امکان می دهد به صورت دلاری درآمد کسب کرده و برندتان بسیار بزرگ و مشهور شود. یقیناً برندی که توانسته محصول خود را به بازارهای خارجی بفرستد، در بازارهای داخلی هم طرفداران زیادی پیدا کرده و اعتبار زیادی به دست می آورد.  

بودجه لازم برای راه اندازی خط تولید و بسته بندی سبزی خشک صادراتی

سبزیجات خشک شده از خواص بسیار زیادی برخوردارند و نقش مهمی در آشپزی یا طب سنتی ایفا می‌کنند. این محصولات، با کيفيت و عطر و بوي منحصر به فرد، جذابيت زيادي در بازار جهاني دارند. صادرات سبزيجات خشك شده، فرصت عالی ای برای به دست آوردن سود بالاست. بسته‌بندي مناسب این محصولات نقش حائز اهمیت در تأثيرگذاری روي بازار جهاني دارد. به هیچ عنوان نمی توان مبلغ ثابت و مشخصی را برای خرید دستگاه های بسته بندی سبزیجات خشک اعلام کرد؛ چرا که هزینه های لازم به این کار، تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. برای مثال شما باید برای محاسبه بودجه لازم، عوامل زیر را در نظر داشته باشید:
  • تعداد تجهیزات جانبی مورد نیاز
  • نوع دستگاه بسته بندی
  • ولتاژ ورودی دستگاه
  • حجم و ظرفیت مخزن آن
  • جنس بدنه و مخزن
  • سرعت و دقت
  • ابعاد دستگاه
و… علاوه بر این، باید هزینه های جانبی دیگر مثل هزینه خرید مواد اولیه را هم در نظر داشته باشید. به شما پیشنهاد می دهیم برای دریافت مشاوره رایگان قبل از راه اندازی خط تولید و بسته بندی سبزیجات صادراتی ، با کارشناسان فروش ما در نیکوپک در تماس باشید. ما به شما کمک می کنیم بهترین تجهیزات را مطابق با نیاز خود خریداری کرده و به یکی از صادرکنندگان برتر این محصول تبدیل شوید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته بندی سبزی خشک صادراتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *