09220669450 – 03133931360

دستگاه بسته بندی عرقیات گیاهی

  • نوع عملکرد: پمپ سانتریفیوژ
  • جنس دستگاه: استیل304
  • حجم مخزن: مراجعه به بروشورها
  • ظرفیت متوسط: 80-10 بار در دقیقه
  • تعداد نازل: 8-1 عدد

فروش عرقیات گیاهی یکی از پردرآمدترین کسب و کارهایی است که شما می توانید راه اندازی کنید. این عرقیات، به دلیل فواید فراوان و درمان بیماری های مختلف متقاضی زیادی در بازار دارند. برای تولید و عرضه این عرقیات به بازار و جلو زدن از رقبا، باید در بسته بندی حرفی برای گفتن داشته باشید؛ چرا که بسته بندی اولین چیزی است که توجه افراد را به خود جلب می‌کند.

دستگاه مناسب برای بسته بندی عرقیات گیاهی چیست؟

برای بسته بندی انواع عرقیات گیاهی، از دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک استفاده می شود که جزو بهترین انواع دستگاه های پرکن مایعات است. این دستگاه با ویژگی های درخشان خود، توانسته رضایت افراد زیادی را به خود جلب کند و تاکنون توسط کسب و کارهای زیادی مورد استفاده قرار گرفته است.

از جمله مهمترین مشخصات دستگاه بسته بندی عرقیات گیاهی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عملکرد این دستگاه به صورت نیمه اتوماتیک و پمپ سانتریفیوژ است.
  • جنس دستگاه از استیل 304 است که مقاومت بالایی داشته و به راحتی تمیز می شود.
  • ولتاژ ورودی دستگاه به 220 ولت می رسد که حتی برای کارگاه های کوچک هم ایده آل خواهد بود.
  • این دستگاه عملکرد بسیار ساده ای دارد.
  • امکان تنظیم سرعت آن برای کاربران وجود خواهد داشت.

نحوه عملکرد دستگاه پرکن عرقیات گیاهی

برای این منظور به دستگاه بسته بندی عرقیات گیاهی مناسبی نیاز خواهید داشت. در این مطلب تصمیم داریم شما را با دستگاه مناسب برای این کار و ویژگی های آن آشنا کنیم.

برای اینکه به خوبی فرایند بسته بندی عرقیات با این دستگاه را درک کنید، در اینجا نحوه عملکرد آن را به شما آموزش می دهیم:

  1. قبل از هرچیزی باید محل مناسبی برای قرار دادن دستگاه در نظر بگیرید. برای مثال یک میز محکم که ارتفاع مناسبی داشته باشد را انتخاب کرده و دستگاه را روی آن بگذارید.
  2. حالا دستگاه را به برق وصل کرده و شلنگ پنوماتیک آن را هم به یک کمپرسور باد وصل کنید.
  3. سپس عرقیات مورد نظر را داخل مخزن دستگاه بریزید. حجم مخزن طبق خواسته و نیاز شما قابل سفارش خواهد بود.
  4. بعد از این مرحله، باید ظرف مورد نظر را زیر نازل دستگاه قرار دهید. لازم به ذکر است که تعداد نازل های دستگاه بسته به نیاز شما، بین 1 تا 8 عدد متغیر است.
  5. سپس پایتان را روی پدال فشار دهید تا ظرف پر شود.
  6. این کار را باید برای پر کردن هر ظرف انجام دهید.

در صورت تمایل می توانید از تجهیزات جانبی مثل نوار نقاله هم استفاده کرده و بعد از پر شدن هر ظرف، آن را روی نوار قرار دهید تا به مراحل بعدی هدایت شود. سپس یک نفر در انتهای خط، بطری ها را جمع آوری کرده و عملیات درب گذاری و درب بندی را انجام دهد. حتی امکان اضافه کردن تجهیزات دیگر مثل لیبل زن و تاریخ زن هم وجود خواهد داشت.

پرکن مایعات نیمه اتوماتیک
دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک

مزایای خرید دستگاه بسته بندی عرقیات گیاهی

در صورت خرید این دستگاه، از مزایای زیر بهره مند می شوید:

  • می توانید یک کسب و کار سودآور و مطمئن را راه اندازی کنید.
  • یکی از نیازهای جامعه را برطرف خواهید کرد و حتی اگر خودتان تولید کننده این عرقیات نباشید، می توانید با عطاری ها یا کسانی که در زمینه تولید این محصولات فعالیت دارند، همکاری داشته باشید.
  • امکان تهیه تعداد زیادی بطری حاوی عرقیات گیاهی مفید در طول روز را خواهید داشت و سرعت و کیفیت کارتان بالاتر می رود.
  • به نیروی انسانی کمتری نیاز خواهید داشت.
  • در مدت زمان کوتاهی پیشرفت کرده و می توانید با برندهای مطرح بازار رقابت کنید. حتی اگر در مسیرتان ثابت قدم باشید، می توانید تولیدات خود را به خارج از کشور هم صادر نمایید.

پیشنهاد بیشتر : دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

چالش های خرید دستگاه بسته بندی عرقیات گیاهی

اکثر افراد در زمان خرید این دستگاه و راه اندازی خط تولید و بسته بندی عرقیات گیاهی، با دغدغه ها و چالش های زیادی روبرو می شوند. برای اینکه تصمیم گیری بهتری داشته باشید، در اینجا به برخی از این چالش ها اشاره می کنیم.

1.نوع ظروف قابل استفاده

عرقیات گیاهی ممکن است با توجه به نیاز مشتریان، در بطری های پلاستیکی یا شیشه ای بسته بندی شوند. از همین رو اهمیت زیادی دارد که دستگاه مورد نظر، انواع مختلفی از ظروف را برای بسته بندی این محصولات، پشتیبانی کند.

2.ظرفیت

عرقیات گیاهی در حجم های مختلفی به بازار عرضه می شوند تا مشتریان بتوانند مطابق با نیاز خود، آن ها را در حجم دلخواه خریداری کنند؛ از همین رو دستگاه مورد نظر باید از قابلیت بسته بندی این محصولات در حجم های مختلف برخوردار باشد.

3.قیمت

بدون شک موضوع قیمت و هزینه از مهمترین مسائل در خرید تمام تجهیزات به شمار می رود. در مورد دستگاه های بسته بندی انواع عرقیات هم این موضوع صادق بوده و قیمت یکی از مهمترین چالش های افراد است. در این خصوص باید بگوییم که دستگاه مورد استفاده برای این منظور، از نوع نیمه اتوماتیک بوده که قیمت کمتری نسبت به تجهیزات اتوماتیک دارد؛ از همین رو حتی کسب و کارهای کوچک هم که بودجه چندانی در اختیار ندارند، می توانند این دستگاه را خریداری کنند.

4.ابعاد دستگاه

دستگاه مورد استفاده برای بسته بندی عرقیات گیاهی از ابعاد مناسبی برخوردار بوده و نگهداری از آن به فضای چندان بزرگی نیاز ندارد. حتی اگر یک کارگاه کوچک داشته باشید هم می توانید این دستگاه را در آن جای دهید.

5.حفظ سلامت و بهداشت محصولات

عرقیات گیاهی در دسته مواد غذایی قرار می گیرند و حفظ بهداشت در حین تولید و بسته بندی آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. از همین رو این موضوع به عنوان یکی از اولین چالش های خریداران به شمار می رود و همه به دنبال دستگاهی هستند که از آلودگی این محصولات در حین بسته بندی جلوگیری کند.

قیمت دستگاه بسته بندی عرقیات گیاهی

همانطور که قبلا هم گفتیم، دستگاه مورد استفاده برای بسته بندی این محصولات، از نوع نیمه اتوماتیک است. این دستگاه نسبت به تجهیزات اتوماتیک از قیمت کمتری برخوردار بوده و راه اندازی یک کسب و کار با استفاده از آن، سرمایه زیادی نیاز ندارد.

قیمت دقیق این دستگاه با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که عبارتند از:

  • ولتاژ مصرفی
  • حجم مخزن
  • تعداد نازل
  • جنس بدنه و مخزن دستگاه
  • و…

به شما توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت دقیق این محصول و ثبت سفارش خود با کارشناسان ما در تیم نیکوپک در تماس باشید.

سایر دستگاه بسته بندی مواد غذایی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بسته بندی عرقیات گیاهی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *