09220669450 – 03133931360

دستگاه سرخ کن سبزی ( سبزی سرخ کن صنعتی )

0تومان
  • قدرت موتور:1500 وات
  • نوع عملکرد:همزن دار
  • ظرفیت مخزن:20 لیتر
  • جنس مخزن:استیل 304
  • مجهز به مشعل گازی

دستگاه سرخ کن سبزی

دستگاه سرخ کن سبزی صنعتی به جهت گنجایش و سرعت بالا در طبخ، مورد توجه صاحبان کسب و کار این حوزه شده است. این دستگاه نه فقط برای سبزیجات خورشی، بلکه به عنوان سرخ کن پیاز هم در رستوران ها و آشپزخانه های بزرگ … مورد استفاده قرار می گیرد.

این سرخ کن به وسیله ی هم زن اتوماتیک خود، ضمن سهولت سرخ کردن، سبزی ها را با حفظ کیفیت و طعمشان، در کوتاهترین زمان ممکن، تفت می دهد.

نحوه کار با سرخ کن سبزی صنعتی

نحوه استفاده از دستگاه بسیار راحت است. بدین صورت که تنها کار شما روشن نمودن دستگاه و اضافه کردن روغن در مخزن آن است. بنابراین این دستگاه نیاز به گماشتن نیرویی برای سرخ کردن سبزی و پیاز ها ندارد.چرا که به صورت اتوماتیک پیاز و سبزی ها را به طور یکدستی تفت می دهد.


این سرخ کن دارای یک مخزن اصلی و از جنس استنلس استیل است که در تماس با سزیجات می باشدو بعد از مصرف به راحتی قادر به شستشوی آن هستید. در زیر دستگاه نیز یک مشعل حرارتی وجود دارد که سوخت آن از گاز شهری است.

مشاهده قیمت خردکن سبزی صنعتی

ویژگی ها و قابلیت های سرخ کن سبزی صنعتی

نحوه استفاده از دستگاه راحت است، کافیست دستگاه را روشن کنید، روغن را به مخزن اضافه کنید و بعد از آن سبزیجات را اضافه کنید و نگران هم زدن مواد نباشید چرا که دستگاه قابلیت هم زن اتومات دارد و شاید یک اپراتور، آن هم برای نظارت و اضافه کردن ادویه کافی باشد.

این دستگاه سرخ کن سبزی دارای یک مخزن اصلی سرخ کن است که جنس این قسمت در تماس با سبزیجات از جنس استنلس استیل است. در زیر دستگاه یک مشعل حرارتی وجود دارد. سوخت دستگاه از گاز شهری بوده و مجهز به همزن اتومات می باشد. مخزن اصلی سرخ کن به راحتی با آب قابل شستشو است.


خط تولید سبزی سرخ شده

برای راه اندازی خط تولید سبزی آماده ( سرخ شده و بسته بندی)، نیاز به خرید انواع دستگاه شستشوی سبزی (برای شستشو،گل گیری و انگل زدایی)، آبگیری سبزیجات ( که می تواند نوار نقاله ویبره یا آبگیر سانتریفیوژ باشد)، خرد کن سبزیجات و در نهایت سرخ کن سبزی صنعتی و دستگاه هایی جهت بسته بندی سبزیجات می باشد.

این روز ها با زندگی آپارتمان نشینی با وقت و زمان محدود، راه انداختن چنین خط تولید و کسب و کاری سود آور است و در زمان مشتری صرفه جویی می شود.

قیمت دستگاه سرخ کن سبزیجات

قیمت سرخ کن سبزی بستگی به ظرفیت تولید روزانه شما دارد. این دستگاه به صورت منفرد و یا در خط تولید سبزی سرخ شده به کار می رود. چنانچه تمایل به راه اندازی خط دارید، می توانید از کارشناسان ما در این خصوص راهنمایی بگیرید.

نیکوپک تامین کننده دستگاه سرخ کن سبزی اصفهان و… با ضمانت 18 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله .

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه سرخ کن سبزی ( سبزی سرخ کن صنعتی )”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *