09220669450 – 03133931360

دستگاه شستشوی بشکه ای

0تومان
  • قدرت موتور: 2250 وات
  • جنس مخزن: استیل304
  • ظرفیت مخزن: 100 لیتر
  • ظرفیت متوسط دستگاه: 250 کیلوگرم در ساعت
  • نوع عملکرد: چرخش فرچه در مخزن شستشو

دستگاه شستشوی بشکه ای

در میان دستگاه های شستشوی سبزیجات، از دستگاه بشکه ای برای شستن سبزیجات ریشه ای مثل سیب زمینی، شلغم، پیاز، هویج و… با ظرفیت کم، به عنوان مثال 50 تا 500 کیلوگرم در روز استفاده می شود. با استفاده از این دستگاه بدون دخالت دست می توان سبزیجات ریشه ای مورد نظر را بدون دردسر شست.ظاهر دستگاه یک بشکه از جنس استیل است و داخل مخزن آن یک برس گرد در مرکز وجود دارد که این برس پلاستیکی توسط الکتروموتور به چرخش در می آید و با ساییده شدن آن به محصولات، آن ها را تمیز می کند.

جنس بدنه از استیل ۳۰۴ است چرا که این استیل برای ساخت دستگاه های مربوط به صنایع غذایی مورد تایید است و زنگ نمی زند و همینطور با مواد غذایی واکنش خاصی نمی دهد.

تمامی دستگاه های نیکوپک ساخت خود شرکت بوده و دارای ضمانت 18 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشند. برای خرید می توانید به صورت حضوری با غیر حضوری اقدام فرمایید. ( ارسال به تمام نقاط کشور و خارج از ایران در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم می باشد)

نحوه کار دستگاه شستشوی بشکه ای

محصول مورد نظر خود مثل هویج را داخل مخزن دستگاه ریخته (حداکثر تا نصف گنجایش مخزن)، داخل مخزن را با آب تمیز پر کرده ( 20 سانتیمتر تا لبه مخزن) و بعد از روشن شدن دستگاه برس ها به چرخش درمی آیند. این حرکت باعث چرخش و برخورد هویج ها با برس می شود و به خوبی موجب شستشوی هویج ( یا محصول دیگر ) می شود. پس از شستشو، محصولات را از مخزن خارج کرده و در پایان کار با دستگاه، آب باقیمانده را از شیر تخلیه خارج نموده و دستگاه را با آب تمیز بشویید.

چنانچه ظرفیت بالاتری برای شستشوی سبزیجات ریشه ای دارید باید از دستگاه هویج شویی و سبزیجات ریشه ای استفاده کنید.

قیمت دستگاه شستشوی بشکه ای

برای دریافت قیمت انواع دستگاه شستشوی میوه یا سایر محصولات نیکوپک با شماره های درج شده (۰۹۲۲۰۶۶۹۴۵۰ – ۰۳۱۳۳۹۳۱۳۶۰) تماس بگیرید.

 

1 دیدگاه برای دستگاه شستشوی بشکه ای

  1. علی موسوی

    با سلام و احترام
    لطفا نحوه خرید و سفارش این دستگاه را بفرمایید به چه شکل است
    بنده موسوی هستم از زنجان

    • زهرا هارونی

      درود جناب موسوی
      شما میتونید به صورت حضوری یا غیر حضوری سفارش موردنظرتون ثبت کنید. شما میتونید شماره تماس خود را همینجا کامنت کنید یا در فرم درخواست قیمت، اطلاعتتون بفرستید تا کارشناس ما در اسرع وقت باهاتون تماس بگیرن. یا با شماره ۰۹۲۲۰۶۶۹۴۵۰ تماس بگیرید.
      فیلم این محصول و سایر دستگاه ها هم در صفحه ویدیو محصولاتمون بارگذاری شده تا دستگاه و عملکردش را از جوانب مختلف ببینید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *