09220669450

03133931360

دستگاه ادویه پرکن خانگی

  • جنس مخزن: استیل304
  • ساختار: عمودی
  • ولتاژ ورودی: 220 یا 380 ولت
  • دامنه وزن قابل توزین: متغیر ( مراجعه به بروشور دستگاه)
  • ظرفیت متوسط: 250 بسته در ساعت
  • حجم مخزن: 50 لیتر
  • عملکرد: پدالی نیمه اتوماتیک
  • مکانیزم: آگر

استفاده از انواع ادویه جات در آشپزی ایرانی جایگاه ویژه ای دارد و ما تقریبا در تمام غذاهای خود از یک یا چند نوع ادویه مختلف استفاده می کنیم. به همین دلیل، بسته بندی و فروش ادویه می تواند یک کسب و کار سودآور باشد. برای راه اندازی این کسب و کار، نیازی نیست که حتما یک کارخانه بزرگ تاسیس کنید، بلکه با خرید یک دستگاه ادویه پرکن خانگی هم می توانید وارد این حیطه شوید.این دستگاه جزء دستگاه بسته بندی مواد غذایی می باشد.
برای این منظور، به یک کارگاه کوچک یا حتی فضایی تمیز و خالی با مساحت متوسط نیاز خواهید داشت. ما در این مطلب تصمیم داریم جزییات بیشتری در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم.

مشخصات دستگاه ادویه پرکن خانگی

بسته بندی ادویه در کارگاه های کوچک و خانگی، با دستگاهی به نام دستگاه پرکن پودری نیمه اتوماتیک انجام می شود. این دستگاه برای بسته بندی کردن انواع ادویه جات پودری در ظروف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مهمترین مشخصات این دستگاه، می توان موارد زیر را نام برد:

  • این دستگاه به مکانیزم آگر مجهز شده است.
  • جنس دستگاه از استیل 304 است که هم مقاومت خوبی دارد، هم کاملا بهداشتی بوده و هم به راحتی می توانید آن را بشویید.
  • ولتاژ این دستگاه بین 220 تا 380 متغیر است و کسب و کارهای خانگی باید آن را با ولتاژ 220 سفارش دهند.
  • حجم مخزن دستگاه حدود 50 لیتر است.

نحوه عملکرد دستگاه ادویه پرکن خانگی

برای اینکه بهتر بتوانید فرایند دستگاه بسته بندی ادویه در کارگاه های کوچک و خانگی را درک کنید، در اینجا نحوه عملکرد دستگاه پرکن پودری را به شما آموزش می دهیم.

  1. در ابتدا باید ادویه مورد نظر را داخل مخزن دستگاه بریزید.
  2. حالا باید تنظیمات لازم مثل حجم هر بسته ادویه و سرعت دستگاه را اعمال کنید.
  3. در این مرحله، کافیست ظرف مورد نظر را زیر نازل دستگاه نگه دارید.
  4. حالا با فشار دادن پدال، ادویه داخل ظرف ریخته می شود.
  5. در این مرحله می توانید به صورت دستی درب ظرف را بسته یا از دستگاه های جانبی مثل درب گذار و درب بند استفاده کنید. اگر بسته بندی شما به صورت کیسه ای یا نایلونی باشد هم می توانید از دستگاه های دوخت حرارتی کمک بگیرید.
  6. در صورت تمایل، امکان سفارش دستگاه های دیگر مثل نوار نقاله، تاریخ زن و لیبل زن هم به همراه این دستگاه وجود خواهد داشت.
دستگاه پرکن پودری
مشاهده ویدیو: دستگاه پر کن پودری

چالش های خرید دستگاه ادویه پرکن خانگی

افرادی که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار خانگی و کوچک هستند، ممکن است در ابتدای راه دل نگرانی هایی داشته باشند و با چالش هایی در این خصوص مواجه شوند. برای اینکه بتوانید با اطمینان خاطر بیشتری در این خصوص تصمیم گیری کرده و با خیال راحت برای خرید این دستگاه اقدام کنید، باید همه چیز را در نظر بگیرید. از همین رو در اینجا به برخی از مهمترین چالش هایی که ممکن است قبل از خرید دستگاه ادویه پرکن با آن روبرو شوید، اشاره خواهیم کرد:
1.قیمت دستگاه:
دستگاه‌های کوچک و خانگی معمولاً قیمت مناسبی دارند، اما هزینه آنها برای برخی افراد ممکن است سنگین باشد. در این صورت، می‌توانید از وام‌هایی که برای کسب و کارهای خانگی در دسترسند، استفاده کنید. اگرچه برخی افراد به خرید دستگاه‌های دست دوم فکر می‌کنند، اما این کار توصیه‌نمی‌شود، زیرا ممکن است هزینه‌های تعمیر و نگهداری آنها روی شما سنگین بیافتد.

2.ابعاد دستگاه:
بدون شک شما به فضای کافی برای قرار دادن این دستگاه در کارگاه خود نیاز دارید. خوشبختانه این دستگاه ها فضای زیادی اشغال نمی کنند؛ با این حال لازم است در خصوص ابعاد آن ها با فروشنده صحبت کنید تا مطمئن شوید مشکلی از این بابت نخواهید داشت.
3.ولتاژ:
برای کسب و کارهای خانگی باید به سراغ دستگاه هایی بروید که ولتاژ استاندارد و مناسبی داشته باشند.
4.دامنه وزن:
مشتریان شما ممکن است نیازهای مختلفی داشته باشند و ادویه ها را با حجم های متفاوتی خریداری کنند. از همین رو بهتر است مطمئن شوید دستگاه مورد نظر از دامنه وزن گسترده ای برخوردار است.

مزایای خرید دستگاه ادویه پرکن خانگی

از جمله مهمترین مزایای خرید این محصول، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این دستگاه از سرعت و دقت بالایی برخوردار است.
  • کار کردن با این دستگاه بسیار ساده بوده و به آموزش خاصی نیاز ندارد.
  • شما می توانید از هر نوع ظروفی برای بسته بندی ادویه ها با این دستگاه استفاده کنید.
  • دامنه توزین این دستگاه از 1 گرم تا 5000 گرم متغیر است. این یعنی هیچ محدودیتی در انتخاب وزن بسته های ادویه نخواهید داشت و می توانید پاسخگوی نیاز تمام مشتریان خود باشید.
  • با این اوصاف، خرید این دستگاه از هر نظر برایتان مناسب بوده و به شما کمک می کند در مدت زمان کوتاهی به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

قیمت دستگاه ادویه پرکن خانگی

قیمت این دستگاه تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد که از آن جمله می توان مواردی مثل ولتاژ، دامنه توزین، جنس دستگاه و… را نام برد. علاوه بر این، نوسانات ارزی و شرایط اقتصادی هم باعث می شود قیمت این محصول روز به روز در حال تغییر باشد. از همین رو شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق و بروز این محصول، با کارشناسان ما در تیم نیکوپک تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه ادویه پرکن خانگی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *