09220669450

03133931360

دستگاه بسته‌بندی قهوه فوری

  • جنس مخزن: استنلس استیل
  • جنس بدنه: فولاد با رنگ الکترواستاتیک (قابل سفارشی سازی با استیل)
  •  ساختار: عمودی
  •  ولتاژ ورودی: ۲۲۰ یا ۳۸۰ ولت
  •  نوع بسته بندی: سه طرف دوخت
  • سیستم کنترل:PLC و HMI(دارای صفحه نمایشگر لمسی)

دستگاه بسته‌بندی قهوه فوری کاملاً اتوماتیک است. این دستگاه پودر قهوه را در پاکت‌هایی که دستگاه از فیلم بسته بندی ساخته است پر و بسته‌بندی می‌کند و سپس برش می دهد. این کار بسیار دقیق و سریع انجام می‌شود. شما فقط باید پودر را به فیدر اضافه کنید و ظرفیت هر کیسه را در صفحه‌نمایش لمسی تنظیم کنید.

فیلم بسته بندی را در دستگاه قرار دهید، سپس دستگاه به تولید بسته‌های قهوه می‌پردازد. عملکرد کاملاً اتوماتیک این دستگاه باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما می‌شود. انواع مختلفی از دستگاه بسته‌بندی قهوه فوری وجود دارد. نیکوپک یک برند سازنده دستگاه بسته‌بندی قهوه فوری است. دستگاه‌های بسته‌بندی نیکوپک برای بسته‌بندی محصولات گرانولی، پودری و همچنین قهوه فوری مناسب هستند. در این مقاله قصد داریم تمام اطلاعات و جزئیات مربوط به دستگاه‌ها و تجهیزات بسته‌بندی قهوه فوری را به شما ارائه دهیم.

این محصول پرطرفدار و پرمصرف با بسته بندی های متفاوت در بازار عرضه می شود و با انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی بسته بندی می شود .

انواع دستگاه بسته بندی قهوه فوری

  1. بسته بندی تک نفره قهوه
  2. بسته بندی حجمی قهوه


هر دو مدل دستگاه بسته‌بندی قهوه فوری در بخش تولیدی نیکوپک موجود می باشد. امروزه نیکوپک با دانش گسترده خود در زمینهٔ دستگاه‌های بسته‌بندی قهوه و تجهیزات جانبی، یک تولیدکننده متخصص و قابل‌اعتماد در صنعت بسته‌بندی قهوه هست.

کاربرد دستگاه بسته‌بندی قهوه فوری

این دستگاه بسته‌بندی برای مواد دارویی، مواد غذایی، مواد شیمیایی، محصولات پلاستیکی و سایر محصولات گرانولی غلیظ و رقیق ازجمله دانه‌ها، داروها، مواد غذایی، گرانول‌های دارویی، مونو سدیم گلوتامات، نمک، شکر، جو دوسر، چای، کربن فعال، پودر لباسشویی و غیره مناسب است.

مشاهده دستگاه بسته بندی نسکافه تک نفره

ویژگی‌های دستگاه بسته‌بندی قهوه فوری 

1) دستگاه بسته‌بندی قهوه فوری به‌صورت خودکار تمام مراحل تولید مانند تشکیل کیسه، پر کردن مواد، اندازه‌گیری وزن، چاپ تاریخ، شمارش تعداد کیسه و شمارش برش را انجام می‌دهد.

2) زبان انگلیسی و فارسی، صفحه‌نمایش سیستم کنترل، تنظیم داده‌های موردنیاز (شامل سرعت بسته‌بندی، وزن، اندازه کیسه و غیره). سیستم کنترل بهینه‌سازی خودکار با تمام برنامه مطابقت دارد تا دقیقاً بهترین سرعت بسته‌بندی را به دست آورید.

3) دارای استپر موتور با دقت بالا، بدون نیاز به هماهنگی با سایر قطعات است.

4) دارای چشم (فتوسل)، برای بسته‌بندی دقیق و یکسان.

5) سیستم کنترل دمای هوشمند، مناسب برای ایجاد انواع محصولات کیسه‌ای با ساختار شفاف.

6) عملکرد بسته‌بندی خوب، سروصدای کم، ساختار بسته‌بندی شفاف و عملکرد بسته‌بندی محکم و قوی.

مزایای دستگاه بسته‌بندی قهوه فوری 

1. دقت بسیار بالا و انعطاف‌پذیر در اندازه و حجم بسته‌ها، به شما در صرفه‌جویی مصرف مواد و کاهش هزینه کمک می‌کند.
دستگاه برای تعیین حجم هر کیسه مطابق پیمانه اندازه‌گیری است. ما می‌توانیم با تنظیم PLC دستگاه و پیمانه اندازه‌گیری، حجم واحد را در یک محدوده مشخص تغییر دهیم.
2. دستگاه از سروو موتور و استپر موتور برای اطمینان از عملکرد هم‌زمان اتوماتیک، مانند جدا کردن پاکت، پر کردن محصول، بسته‌بندی و برش استفاده می‌کند.
3. بسته‌بندی عالی به شما کمک می‌کند اعتماد مشتری خود را جلب کنید. چشم فوتوالکترونیک یا سنسور نوری به دستگاه برش کمک می‌کند تا محل برش دقیق را پیدا کند، بنابراین بسته‌بندی خوب و مکعب به نظر می‌رسد.
4. عملکرد پایدار به دستگاه کمک می‌کند تا از عمر طولانی و مشکلات کمتری برخوردار شود. PLC که مغز دستگاه محسوب می‌شود از آلمان واردشده است و قطعات یدکی مانند یاتاقان و سیستم گرمایشی که دارای بسامد بالا هستند در برابر سایش مقاوم‌اند.

ساختار و عملکرد دستگاه بسته‌بندی قهوه فوری 

ساختار دستگاه شامل پنل عملکرد، جایگاه فیلم بسته‌بندی، دستگاه‌های الکتریکی، مکانیزم تشکیل کیسه، بسته‌بندی، کشیدن کیسه، برش، عملکرد موتور، تنظیمات، اندازه‌گیری و تسمه‌نقاله است. (یادآوری: تسمه‌نقاله انتقال محصول با توجه به نیاز مشتری ساخته می‌شود.)

نکات ایمنی 

1. برای ریختن روغن در سوراخ چرخ‌دنده و بخش متحرک، گیرنده باید با روغن چرخانده شود. بعد از 40 ساعت کار باید روغن را تعویض کنید. و سپس روغن باید یک‌بار در هر سه ماه تعویض شود.
2. دستگاه باید پس از استفاده تمیز شود. این کار می‌تواند از رطوبت جلوگیری کند و درنتیجه در تمیز بودن کار بعدی مؤثر باشد.
3. بررسی هر جزء و محکم کردن پیچ‌ها، کار ایمن با دستگاه را تضمین می‌کند.
4. به‌طور مرتب تابلو برق را پاک‌کنید.
5. اجزاء دستگاه باید در برابر رطوبت و گردوغبار محافظت گردد. 

جهت کسب اطلاع از قیمت دستگاه بسته بندی پودری و قیمت دستگاه بسته بندی قهوه  با مشاوران نیکوپک به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بسته‌بندی قهوه فوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *