09220669450

03133931360

دستگاه بسته بندی 10 توزین مولتی هد

  • جنس مخزن: استنلس استیل
  • جنس بدنه: فولاد با رنگ الکترواستاتیک (قابل سفارشی سازی با استیل)
  • ساختار: عمودی
  • ولتاژ ورودی: ۲۲۰ یا 380 ولت
  • حجم مخزن: 100 لیتر
  • مکانیزم پر کردن: ویبره
  • نوع بسته بندی: سه طرف دوخت
  • سیستم کنترل:PLC و HMI (دارای صفحه نمایشگر لمسی)
  •  تعداد توزین (وزن کننده): 10 توزین
 
 

دستگاه بسته بندی 10 توزین مولتی هد که به دستگاه عنکبوتی نیز معروف است یکی از دستگاه بسته بندی مواد غذایی است که در ادامه به معرفی مشخصات و کاربردهای آن می پردازیم.

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی 10 توزین

دستگاه مولتی هد 10 توزین یا دستگاه عنکبوتی یک دستگاه تمام اتوماتیک است که بسته بندی محصولات مختلف با استفاده از آن نیازی به دخالت دست ندارد؛ یعنی تمام عملیات توزین محصول، برش کیسه بسته بندی و دوخت آن توسط دستگاه به شکل خودکار انجام می گیرد.
از جمله مهمترین مشخصات فنی این دستگاه، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس بدنه دستگاه از فولاد ضد زنگ ساخته می شود و مقاومت و طول عمر زیادی دارد.
  • اگر تمایل داشته باشید می توانید بخش هایی از دستگاه که در تماس مستقیم با مواد غذایی هستند را به صورت استنلس استیل سفارش دهید.
  • این دستگاه با دو ولتاژ 220 و 380 ولت قابل سفارش است.
  • این دستگاه دارای پایلوت (چهارچوب) است و این قابلیت، لرزش دستگاه در حین کار را از بین می برد.
  • دستگاه مولتی هد 10 توزین با سیستم های کنترل hmi و plc عرضه می شود.
  • این دستگاه یک نمایشگر لمسی دارد که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند تا برنامه ریزی و کنترل دستگاه راحت تر باشد .
  • امکان بسته بندی محصولات به صورت ساشه ای و مدادی را فراهم می کند.

این دستگاه یکی از پرکاربردترین دستگاه بسته بندی چیپس می باشد.

 
دستگاه بسته بندی 10 توزین مولتی هد
 

کاربردهای دستگاه بسته بندی ده توزین مولتی هد

دستگاه ده توزین مانند دستگاه بسته بندی حبوبات به دلیل سرعت و قدرت بالایی که دارد، برای بسته بندی محصولات گرانولی در حجم و ظرفیت های بالا مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مهمترین کاربردهای این دستگاه، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بسته بندی چیپس و پفک
  • بسته بندی میوه خشک
  • بسته بندی واشر، پیچ و مهره و قطعات ریز
  • بسته بندی قطعات پلاستیکی کوچک مثل اسباب بازی های ریز
  • بسته بندی فلافل
  • بسته بندی قند و شکر

و…
به طور کلی هر جا که نیاز به بسته بندی مواد گرانولی با سرعت بالا داشتید، می توانید روی این دستگاه حساب کنید!

بیشتر بدانید: دستگاه بسته بندی پفک

دستگاه بسته بندی 10 توزین چیست؟

همانطور که در ابتدای مطلب هم اشاره کردیم، این دستگاه در زیرمجموعه دستگاه های مولتی هد قرار می گیرد. در واقع این دستگاه از 10 توزین یا همان ترازوی دیجیتال تشکیل شده که به صورت دایره ای روی یک شاسی در کنار هم قرار گرفته اند. هر ترازو هم از یک لودسل برخوردار است و هرکدام از این ترازوها به صورت جداگانه در سیستم کنترل دستگاه یا همان plc برنامه نویسی می شوند.
ویژگی درخشانی که باعث شده دستگاه 10 توزین مولتی هد تا این اندازه محبوب شود، سرعت و دقت فوق العاده بالای آن است؛ از همین رو در بسیاری از صنایع می توان برای بسته بندی مواد گرانولی از آن استفاده کرد.

چرا باید دستگاه بسته بندی ده توزین را خریداری کنیم؟

  • در صورت خرید این دستگاه، می توانید حجم بالایی از محصولات مورد نظر خود را در یک روز بسته بندی کرده و راندمان کار خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید. وجود 10 توزین در این دستگاه، سرعت و دقت آن را به شکل قابل توجهی افزایش داده است و به همین دلیل بهترین انتخاب برای کارخانه های تولیدی بزرگ و صنعتی به شمار می رود.
  • از طرفی دیگر، تمام عملیات وزن کردن، بسته بندی و دوخت بسته ها توسط خود دستگاه انجام می شود. به این ترتیب نیاز به نیروی انسانی کمتر خواهد شد. در کل باید گفت کار کردن با این دستگاه بسیار راحت بوده و به آموزش خاصی هم نیاز ندارد.
  • شما می توانید با خرید این دستگاه، با قدرت بالایی در عرصه رقابت ها حاضر شده و سود زیادی را کسب کنید.

آیا می دانید: دستگاه بسته بندی پنیر پیتزا

نحوه عملکرد دستگاه چگونه است؟

دستگاه بسته بندی 10 توزین هم برای تولید ساشه های تک نفره و هم برای بسته بندی محصول در ابعاد بزرگ تر مناسب است. شما می توانید ساشه هایی با وزن 2 تا 200 گرمی را با این دستگاه تولید کنید. دامنه وزن آن برای بسته بندی در ابعاد بزرگتر هم بین 250 گرم تا 5 کیلوگرم خواهد بود.
عملکرد کلی این دستگاه به صورت زیر است:

  1. ابتدا محصول داخل قیف مرکزی یا همان مخزن دستگاه ریخته می شود. معمولا این دستگاه را با بالابر سفارش می دهند تا پر کردن مخزن آن کار راحتی باشد.
  2. سپس دستگاه با عملکرد ویبره، محصول را بین سیستم توزین به صورت یکنواخت پخش می کند.
  3. بعد از وزن کردن محصول، نوبت به بسته بندی آن می رسد. برای این منظور، عملیات دوخت و برش بسته ها به شکل دلخواه شما انجام خواهد شد.
  4. سپس محصول داخل هر بسته تخلیه شده و دربشان دوخته می شود.
  5. در آخر هم بسته های آماده به شما تحویل داده می شوند.
  6. بسته های تولید شده توسط این دستگاه کاملا هم وزن هستند و خطای این دستگاه فقط -+2 گرم است. شما می توانید در هر دقیقه، 35 تا 40 بسته 1 کیلویی را با این دستگاه تولید کنید که در نوع خود بی نظیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:دستگاه بسته بندی خشکبار

نکات مهم زمان خرید دستگاه بسته بندی 10 توزین

نکات مهم که قبل از خرید باید بدانید تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید. این نکات در واقع دغدغه هایی هستند که ممکن است ذهن خیلی از شما عزیزان را پیش از خرید این محصول، درگیر کرده باشند.
قیمت و بودجه لازم برای خرید:
دستگاه 10 توزین مولتی هد نسبت به دستگاه های توزین دار معمولی از قیمت بیشتری برخوردار است. در واقع شما هر چقدر که هزینه کنید همانقدر آش می خورید! وقتی قرار است تعداد زیادی محصول را با سرعت بسیار بالا بسته بندی کنید و به سود شگفت انگیز برسید، بدیهی است که باید هزینه بیشتری هم بپردازید.
فضای لازم برای قرار دادن دستگاه:
مورد مهم دیگر، فضای نگهداری از دستگاه است. دستگاه های مولتی هد به طور کلی ابعاد بزرگی دارند و مناسب کارگاه های کوچک نیستند. پس حتما فضای کافی برای قرار دادن این دستگاه و همچنین سایر تجهیزات خط بسته بندی مثل نوار نقاله، میز ترافیک و… را در نظر بگیرید.
مشخصات خاص و سفارشی دستگاه:
اگر ویژگی خاصی مد نظرتان است، مثلا می خواهید جنس مخزن یا حتی بدنه دستگاه را به جای فولاد با استنلس استیل سفارش دهید، حتما باید از قبل این موضوع را با فروشندگان ما در میان بگذارید.
آموزش استفاده از دستگاه:
برای استفاده از این دستگاه به آموزش و تخصص خاصی نیاز نیست. نکات مهم در مورد استفاده از آن در زمان خرید به شما آموزش داده می شود و جای نگرانی چندانی وجود ندارد.

خرید و قیمت دستگاه بسته بندی 10 توزین مولتی هد

قیمت این دستگاه مانند سایر تجهیزات صنعتی دیگر تحت تاثیر عوامل زیادی قرار می گیرد. برای مثال مواردی مثل جنس دستگاه، ظرفیت مخزن، امکانات اضافی دستگاه مثل لیبل زن و تاریخ زن، نوع بسته بندی و… از عواملی هستند که قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار می دهند.
گذشته از این، نوسانات ارزی هم باعث می شود که قیمت این دستگاه در هر لحظه متغیر باشد؛ از همین رو باید برای استعلام قیمت روز این دستگاه، با کارشناسان فروش نیکوپک در تماس باشید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بسته بندی 10 توزین مولتی هد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *