09220669450

03133931360

قیمت دستگاه بسته بندی سماق تک نفره

  • جنس مخزن: استنلس استیل
  • جنس بدنه: فولاد با رنگ الکترواستاتیک (قابل سفارشی سازی با استیل)
  • ساختار: عمودی
  • ولتاژ ورودی: ۲۲۰ یا ۳۸۰ ولت
  • حجم مخزن: ۴۰ لیتر
  • مکانیزم پر کردن: آگر
  • نوع بسته بندی: مدادی یا سه طرف دوخت مستطیلی و مربعی (بالشتی) است.
  • سیستم کنترل:PLC و HMI (دارای صفحه نمایشگر لمسی)
  • ظرفیت متوسط: ۴۵ بسته در دقیقه
  • دامنه وزن هر بسته: ۱ تا ۲۰۰ گرم

قیمت دستگاه بسته بندی سماق تک نفره

سماق بسته بندی تک نفره یکی از اصلی‌ترین محصولاتی هستند که در مکان هایی مثل رستوران ها و هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند که از نوع بسته بندی مواد غذایی می باشد. این محصولات باید با استفاده از دستگاه های مخصوص، به صورت تک نفره بسته بندی شده و به دست مشتریان برسند. قیمت دستگاه بسته بندی سماق تک نفره هم با توجه به نحوه بسته بندی، متفاوت خواهد بود.

ویژگی های دستگاه بسته بندی سماق تک نفره

برای بسته بندی سماق به صورت تک نفره، از دستگاه ساشه پودری خانگی استفاده می شود. این دستگاه، عملکردی کاملاً اتوماتیک دارد؛ یعنی بدون نیاز به دخالت انسان، سماق ها را بسته بندی می کند و این از نظر بهداشتی، کاملاً ایده‌آل است.
شما می توانید با استفاده از دستگاه بسته بندی ساشه پودری، حدود 45 بسته سماق را در هر دقیقه تولید کنید. حجم بسته ها هم به دلخواه شما بین 1 تا 200 گرم قابل تنظیم خواهد بود. دستگاه ساشه پودری از مکانیزم پیشرفته آگر برای بسته بندی محصولات مختلف استفاده می کند. در واقع این دستگاه بسته بندی ساشه انواع محصولات پودری و گرانولی ریز کاربرد دارد؛ اما باید توجه داشته باشید که در بسته بندی مواد گرانولی مثل سماق، باید سیستم آگر افقی را روی آن نصب کنید.
شما با خرید این دستگاه، با یک تیر چند نشان خواهید زد و اگر خط تولید مواد غذایی دیگر را داشته باشید، می توانید به عنوان دستگاه بسته بندی ادویه، بسته بندی کاپوچینو، بسته بندی نسکافه، نمک رستورانی و… هم استفاده کرد. این موضوع از نظر اقتصادی برایتان بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.


مشاهده انواع دستگاه ساشه زن

نحوه عملکرد دستگاه بسته بندی سماق به صورت تک نفره

دستگاه بسته بندی ساشه پودری به شما امکان می دهد سماق ها را در دو مدل بالشتی یا مدادی و در ابعاد تک نفره بسته بندی کنید. مدل های بالشتی به صورت سه طرف دوخت یا چهار طرف دوخت قابل تولید هستند. در واقع با عوض کردن لوله و یقه دستگاه، امکان تولید بسته های سماق در ابعاد مختلف وجود دارد. بنابراین شما باید از قبل مشخص کنید که کدام نوع دسته بندی، مدل نظر شماست.
در ادامه نحوه کار این دستگاه را بررسی می کنیم.
ابتدا باید سماق ها را در مخزن دستگاه بریزید. معمولا حجم مخزن، 40 لیتر است.
حالا طبق برنامه ای که به دستگاه داده بودید، ساشه های تک نفره به صورت مدادی یا بالشتی برش زده و دوخته می شوند.
سپس سماق ها در وزن مورد نظر شما به سمت ساشه های آماده هدایت شده و داخل آن ها ریخته می شوند.
حالا درب ساشه های پر شده به صورت کامل دوخته خواهد شد.
در نهایت سیستم تاریخ زن خودکار اعمال شده روی این دستگاه، عملیات چاپ تاریخ روی ساشه ها را انجام می دهد.
همانطور که می بینید، این دستگاه تمام عملیات بسته بندی و چاپ را بدون نیاز به دخالت دست انجام می دهد. این ویژگی باعث افزایش سرعت و راندمان تولید خواهد شد و دستگاه ساشه پودری را به یکی از بهترین دستگاه های بسته بندی مواد غذایی تبدیل می کند.


عوامل موثر بر قیمت دستگاه بسته بندی سماق تک نفره

یکی از مهمترین دغدغه های شما کاربران گرامی، در خصوص قیمت دستگاه بسته بندی سماق تک نفره است. در این خصوص باید بگوییم که عوامل زیادی روی قیمت این محصول تاثیر می گذارند. برای مثال می توان موارد زیر را نام برد:
ولتاژ ورودی دستگاه
ابعاد دستگاه
نوع بسته بندی
جنس بدنه
و…
برای اطلاع دقیق از قیمت دستگاه ساشه پودری و ثبت سفارش خود می توانید با کارشناسان ما در نیکوپک در تماس باشید. همچنین هر سوالی که در مورد نحوه عملکرد یا خرید این دستگاه دارید را در قسمت پایین همین صفحه می توانید بپرسید!

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت دستگاه بسته بندی سماق تک نفره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *