09220669450

03133931360

  • جنس مخزن: استیل
  • ولتاژورودی: 220 یا 380 ولت
  • مکانیزم پر کردن: به بروشورها مراجعه شود.

برای دریافت بروشورهای بیشتر و کسب اطلاعات فنی هر دستگاه می توانید تماس بگیرد یا درخواست خود را در انتهای همین صفحه کامنت کنید.

روغن حیوانی بسته بندی شده جایگاه ویژه ای در آشپزی ایرانی دارد و یکی از روغن های خوش عطر و طعم به شمار می رود. این محصول در اشکال و اندازه های مختلفی به فروش می رسد و متقاضیان زیادی دارد. با خرید دستگاه بسته بندی روغن حیوانی، شما هم می توانید به یکی از برندهای برتر عرضه کننده این محصول تبدیل شوید و از برندهای دیگر پیشی بگیرید. در ادامه اطلاعات بیشتری در این خصوص به شما ارائه خواهیم داد.

انواع دستگاه بسته بندی روغن حیوانی

حال که با مزایای خرید دستگاه بسته بندی روغن حیوانی آشنا شدید، بد نیست با مشخصات کلی این دستگاه هم آشنایی مختصری پیدا کنید. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، روغن حیوانی بسته بندی شد به دو شکل تک نفره و داخل قوطی انجام می شود. برای بسته بندی این محصول به هرکدام از این روش ها باید از دستگاه خاصی استفاده شود. مشخصات فنی و قیمت هر کدام از این دستگاه ها با هم فرق می کند. در بخش های بعدی به صورت کلی تر به معرفی این دستگاه ها و نحوه عملکرد آن ها خواهیم پرداخت.

1. دستگاه بسته بندی تک نفره روغن حیوانی

دستگاهی که برای بسته کردن روغن حیوانی به شکل تک نفره مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه ساشه مایعات نام دارد.این دستگاه با استفاده از رول های چند لایه ای که داخل جایگاه مخصوص قرار می دهید، عملیات برش و دوخت ساشه ها را به صورت خودکار انجام داده و در نهایت بسته های تک نفره ای با حجم و ابعاد دلخواهتان به شما تحویل می دهد. از جمله مهمترین مشخصات این دستگاه، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • جنس مخزن دستگاه از استنلس استیل ساخته شده تا هیچ میکروبی را به خود جذب نکند.
  • بدنه دستگاه از فولاد ساخته می شود تا مقاومت بالایی داشته باشد.
  • ولتاژ ورودی این دستگاه بین 220 الی 380 ولت متغیر است.
  • حجم مخزن دستگاه حدود 40 لیتر خواهد بود.
  • دامنه وزن هر ساشه می تواند به دلخواه شما بین 1 تا 50 گرم باشد.
  • این دستگاه به نمایشگر لمسی و سیستم های کنترلی PLC و HMI مجهز است.

مراحل بسته بندی روغن حیوانی به صورت ساشه ای

برای اینکه بهتر بتوانید عملکرد این دستگاه را درک کنید، در اینجا مراحل بسته بندی روغن حیوانی به صورت ساشه ای را به شما توضیح می دهیم.
  • مرحله اول: پر کردن مخزن دستگاه قبل از هرچیزی باید روغن حیوانی را داخل مخزن دستگاه بریزید. برای این منظور می توانید از دستگاه بالابر هم استفاده کنید تا کارتان راحتتر شود.
  • مرحله دوم: تنظیم کردن دستگاه در این مرحله باید تنظیمات لازم را به دستگاه اعمال کنید. منظور از این تنظیمات، حجم هر بسته روغن و همچنین ابعاد ساشه ها است.
  • مرحله سوم: برش و دوخت در این مرحله، دستگاه به صورت خودکار عملیات برش و دوخت ساشه ها را انجام می دهد. این ساشه ها به صورت سه طرف دوخت یا همان بالشتی، آماده پر شدن خواهند بود.
  • مرحله چهارم: پر کردن بسته ها در این مرحله، مطابق با حجمی که خواسته بودید، روغن به داخل ساشه ها ریخته شده و درب آن ها دوخت زده می شود.
  • مرحله آخر: تاریخ زنی در این مرحله اگر دستگاه را با تاریخ زن سفارش داده باشید، تاریخ تولید روی بسته های آماده درج خواهد شد. سپس این بسته ها از خروجی دستگاه بیرون می آیند و باید آن ها را جمع آوری کنید. برای راحتی بیشتر، می توانید یک نوار نقاله و میز ترافیک در قسمت انتهایی دستگاه قرار دهید.
شاخص دستگاه بسته بندی ساشه مایعات
مشاهده ویدیو: دستگاه بسته بندی ساشه مایعات
بیشتر بخوانید:دستگاه بسته بندی ساشه پودری

2. دستگاه بسته بندی روغن حیوانی در قوطی

برای بسته بندی کردن روغن حیوانی در قوطی، از دستگاه پرکن مایعات غلیظ استفاده می شود. این دستگاه همانطور که از نامش پیداست، روغن را داخل قوطی هایی با حجم دلخواه شما بسته بندی می کند. البته شما باید لوله و یقه دستگاه را با توجه به قطر دهانه قوطی ها سفارش دهید. مهمترین مشخصات این دستگاه عبارتند از:
  • این دستگاه از جنس استیل 304 و 316 ساخته می شود و به همین دلیل، هم از نظر مقاومت هم از بهداشتی بودن در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
  • حجم مخزن دستگاه حدود 50 لیتر است.
  • ولتاژ ورودی دستگاه به دلخواه شما معادل 220 یا 380 ولت خواهد بود.
  • کار کردن با دستگاه بسیار راحت است.
  • امکان تنظیم حجم و سرعت تخلیه روغن داخل قوطی وجود دارد.
لازم به ذکر است که این دستگاه در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک عرضه می شود.

مراحل بسته بندی کردن روغن حیوانی داخل قوطی

با توجه به اینکه شما از دستگاه اتوماتیک استفاده می کنید یا نیمه اتوماتیک که یکی از انواع دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیق است، مراحل بسته بندی کردن روغن حیوانی داخل قوطی متفاوت خواهد بود. در اینجا نحوه عملکرد هر دستگاه را به شما توضیح می دهیم.

بسته بندی با دستگاه قوطی پرکن اتوماتیک

  1. ابتدا باید روغن را داخل مخزن دستگاه بریزید.
  2. حالا باید تنظیمات دستگاه مثل حجم هر قوطی را اعمال کنید.
  3. در این مرحله باید قوطی ها را به ترتیب روی نوار نقاله دستگاه قرار دهید.
  4. حالا دستگاه به صورت خودکار آن ها را به سمت نازل هدایت می کند.
  5. بعد از تخلیه روغن داخل قوطی ها، دستگاه آن ها را به مرحله بعدی هدایت خواهد کرد.
  6. در این مرحله، عملیات درب گذاری و درب بندی انجام می شود.
  7. در نهایت هم قوطی ها از قسمت خروجی به شما تحویل داده می شوند.
در صورت تمایل می توانید این دستگاه را با لیبل زن و تاریخ زن سفارش دهید.
دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک
مشاهده ویدیو: دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

بسته بندی با قوطی پرکن نیمه اتوماتیک

  1. در این روش هم ابتدا باید روغن را داخل مخزن بریزید.
  2. حالا تنظیمات دستگاه شامل حجم هر قوطی را مشخص کنید.
  3. سپس باید قوطی ها را به صورت دستی زیر نازل دستگاه قرار دهید.
  4. با فشار دادن پدال، روغن داخل قوطی ها تخلیه می شود.
در این روش، عملیات درب گذاری و درب بندی به صورت دستی انجام خواهد شد.
پرکن مایعات نیمه اتوماتیک
مشاهده ویدیو: پرکن مایعات نیمه اتوماتیک

بسته بندی ساشه ای روغن حیوانی چه کاربردی دارد؟

روغن حیوانی در اشکال و اندازه های مختلفی به فروش می رسد. شما می توانید این محصول را داخل قوطی هایی با حجم های مختلف در بازار ببینید یا حتی متوجه شوید که ساشه های تک نفره حاوی آن را به فروش می رسانند. تمام افراد می توانند مطابق با نیاز خود، قوطی های روغن حیوانی را در حجم دلخواهشان خریداری کنند. بسته بندی روغن حیوانی به صورت تک نفره هم بیشتر توسط رستوران ها درخواست می شود. رستوران ها و کترینگ هایی که در زمینه پخت انواع غذاهای ایرانی فعالیت دارند، این ساشه های تک نفره را به همراه غذای مشتریان خود ارائه می دهند تا رضایت حداکثری آن ها را به دست آورند. علاوه بر این، در سلف سرویس شرکت ها، برخی از دانشگاه ها و… هم از این محصول استفاده خواهد شد. البته ساشه های تک نفره روغن حیوانی برای مصارف خانگی هم کاربرد دارد. با استفاده از این نوع بسته بندی، خانواده ها می توانند برای مسافرت هایشان به اندازه کافی روغن بردارند و نگران کمبود جا و حمل و نگهداری مواد غذایی خود نباشند.

آیا خرید دستگاه بسته بندی روغن حیوانی توجیه اقتصادی دارد؟

قطعا بله، در صورت خرید دستگاه بسته بندی روغن حیوانی، می توانید این محصول را به شکلی کاملا بهداشتی بسته بندی کرده و ارزش این ماده غذایی را حفظ کنید؛ از همین رو خریداران با خیال راحت تری نسبت به خرید آن اقدام خواهند کرد. از طرفی دیگر، این سبک بسته بندی از جذابیت بالایی برخوردار بوده و باعث جلب توجه مشتریان خواهد شد. به این ترتیب برند شما شانس بیشتری برای دیده شدن در میان رقبای دیگر پیدا می کند. از تمام این مسائل هم که بگذریم، شما با خرید این دستگاه می توانید به یک کارآفرین تبدیل شده و چند موقعیت شغلی برای دیگران ایجاد کنید. به این ترتیب هم خودتان به سود بالایی دست پیدا می کنید و هم باعث درآمدزایی دیگران خواهید شد.

نکات مهم زمان خرید دستگاه بسته بندی روغن حیوانی

برای اینکه بتوانید خریدی بهتر و موفق تر داشته باشید، باید در زمان خرید به نکات خاصی توجه کنید. در اینجا به برخی از این نکات اشاره می کنیم تا بخشی از چالش ها و دغدغه های ذهنی شما از بین بروند.
  • نوع بسته بندی: شما قبل از هر چیزی باید ببینید که قصد دارید محصول را به صورت تک نفره به بازار عرضه کنید یا داخل قوطی و سپس به تناسب آن، دستگاه مناسبی خریداری کنید. اگر سرمایه کافی دارید، پیشنهاد می کنیم هر دو نوع دستگاه را خریداری کنید تا بازار هدفتان گسترده تر شود.
  • قیمت دستگاه: دستگاه های مورد استفاده برای بسته بندی کردن روغن حیوانی، قیمت نسبتا بالایی دارند؛ اما اگر سود حاصل از آن را در نظر بگیرید، می بینید که ارزش خرید را خواهند داشت.
  • ابعاد دستگاه: این دستگاه ها ساختاری عمودی داشته و ارتفاع آن ها حدود 270 سانتی متر است. همچنین طول و عرض آن ها هم به 150 سانتی متر می رسد. پس مطمئن شوید که فضای کافی برای نگهداری را دارید.
  • ظرفیت تولید: شما می توانید با خرید این دستگاه، 40 ساشه روغن را در هر دقیقه تولید کنید. این ظرفیت برای اکثر کسب و کارها ایده آل به نظر می رسد.
  • ولتاژ ورودی: امکان سفارش این دستگاه با ولتاژ 220 و 380 وجود دارد. بسته به وسعت کسب و کار خود، ولتاژ مناسبی را انتخاب کنید. تولید و بسته‌بندی روغن حیوانی یک فرآیند پیچیده است که از مراحل مختلف تشکیل شده است. این فرآیند با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و فناوری‌های نوین صورت می‌گیرد.

قیمت دستگاه بسته بندی روغن حیوانی

در حال حاضر وضعیت اقتصادی بسیار پرتنش است و قیمت تمام تجهیزات صنعتی در هر لحظه با نوسانات زیادی روبرو می شود؛ از همین رو شما باید برای اطلاع از قیمت روز این دستگاه، با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. به طور کلی عوامل زیادی وجود دارند که می توانند روی قیمت دستگاه مورد نیاز شما تاثیر بگذارند. برای مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • جنس مخزن و بدنه
  • ولتاژ ورودی
  • ظرفیت مخزن
  • مکانیزم پر کردن
  • دامنه توزین
و…. به شما توصیه می کنیم قبل از خرید دستگاه بسته بندی روغن حیوانی، از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید تا بهترین دستگاه را مطابق با نیاز خود خریداری نمایید. مشاهده سایر دستگاه بسته بندی مواد غذایی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بسته بندی روغن حیوانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *