09220669450

03133931360

  • جنس مخزن: استنلس استیل
  • ساختار: عمودی-افقی
  • ولتاژ ورودی: ۲۲۰ یا 380 ولت
  • مکانیزم پر کردن: ویبره
  • سیستم کنترل:PLC و HMI (دارای صفحه نمایشگر لمسی)
  • تعداد توزین (وزن کننده): 1 الی 6 توزین
  • حجم مخزن: مراجعه به بروشور دستگاه
  • ظرفیت متوسط: مراجعه به بروشور دستگاه

بسته بندی غذای حیوانات

این روزها افراد به دلیل مشغله های فراوانی که دارند، نمی توانند غذای حیوانات خانگی خود را آماده کنند و ترجیح می دهند غذای آماده خریداری نمایند؛ از همین رو خرید دستگاه بسته بندی غذای حیوانات خانگی و عرضه این محصولات به بازار، می تواند یک کسب و کار سودآور و مطمئن باشد. در صورتی که شما هم به راه اندازی خط تولید و بسته بندی غذای مخصوص حیوانات فکر می کنید، لازم است با تمام نکات و چالش های مهم این حوزه آشنا بوده و با دستگاه های مورد نیاز برای این منظور آشنا شوید.

روش های مختلف بسته بندی غذای حیوانات

1.بسته بندی قوطی غذای حیوانات 2. بسته بندی پاکتی غذای حیوانات 3.بسته بندی کیسه ای غذای حیوانات

دستگاه های بسته بندی غذای حیوانات

در اینجا دستگاه های مورد نیاز برای بسته بندی کردن غذای حیوانات خانگی را به طور مفصل تر به شما معرفی می کنیم.

1. دستگاه بسته بندی قوطی غذای حیوانات

اگر قصد دارید غذای حیوانات را داخل قوطی هایی با حجم دلخواه خود بسته بندی کنید، این دستگاه برایتان مناسب خواهد بود. شما می توانید قوطی هایی با حجم 5 تا 10 هزار گرم را با استفاده از این دستگاه، تولید کنید. دستگاه قوطی پرکن از یک سیستم توزین دقیق برخوردار است و محصولات مورد نظر را با دقت بالایی وزن می کند. تعداد ترازوهای این سیستم هم به دلخواه شما از 1 تا 6 توزین، متغیر است. ویژگی های این دستگاه: 
  • این دستگاه از جنس استنلس استیل ساخته می شود که از نظر بهداشتی کاملا مورد تایید است.
  • امکان سفارش این دستگاه با دو ولتاژ 220 (برق خانگی و کارگاهی) یا 380 (برق صنعتی) وجود دارد.
  • این دستگاه با مکانیزم ویبره کار می کند.
  • روی دستگاه از سیستم‌های کنترلی دقیقی مثل PLC ، HMI و صفحه نمایشگر لمسی استفاده شده تا عملکرد آن کاملا تحت کنترل و ایمن باشد.
دستگاه قوطی پرکن هم به صورت تمام اتوماتیک و هم به صورت نیمه اتوماتیک قابل سفارش است. نوع نیمه اتوماتیک آن برای کسب و کارهای کوچک و کارگاهی مناسب بوده و قیمت کمتری هم دارد. عملکرد دستگاه : 
  1. ابتدا باید مخزن دستگاه را با غذای حیوانات پر کنید.
  2. حالا باید تنظیمات لازم مثل حجم هر قوطی را اعمال کنید.
  3. سپس دستگاه شروع به توزین و تقسیم محصول خواهد کرد.در این مرحله، اگر دستگاه از نوع تمام اتوماتیک باشد، کافیست قوطی ها را روی نوار نقاله آن قرار دهید تا به ترتیب زیر نازل قرار گرفته و پر شوند.
  4. اگر دستگاه از نوع نیمه اتوماتیک باشد، لازم است که قوطی ها را به صورت دستی زیر نازل نگه داشته و پدال را فشار دهید تا محصول داخل آن ها تخلیه شود.
  5. در مدل های اتوماتیک، عملیات درب گذاری و درب بندی قوطی ها به صورت خودکار انجام می شود اما در مدل های نیمه اتوماتیک، انجام این کار به عهده اپراتور خواهد بود.
  6. در آخر هم قوطی های آماده حاوی غذای حیوانات را تحویل می گیرید و می توانید به بازار عرضه کنید.
قوطی-پرکن-گرانولی
دستگاه قوطی پرکن گرانولی

2. دستگاه بسته بندی پاکتی غذای حیوانات

در صورتی که قصد بسته بندی غذای حیوانات در داخل پاکت  را داشته باشید، می توانید از دستگاه توزین دار استفاده کنید. این دستگاه یکی از پیشرفته ترین تجهیزات بسته بندی است که با سرعت و دقت بالای خود می تواند راندمان کار شما را به شکل قابل توجهی بالا ببرد. از جمله مهمترین ویژگی های این دستگاه، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  1. تمام قسمت های دستگاه مثل مخزن که در تماس با محصول هستند، از استنلس استیل ساخته شده اند.
  2. این دستگاه با دو ولتاژ 220 و 380 قابل سفارش است.
  3. عملیات برش متریال و دوخت پاکت ها به صورت خودکار توسط دستگاه انجام می شود و ظاهر نهایی بسته ها به صورت بالشتی یا همان سه طرف دوخت است.
  4. این دستگاه به سیستم های کنترلی PLC و HMI مجهز است.
  5. تعداد وزن کننده ها در سیستم توزین دار، از 1 تا 6 توزین متغیر خواهد بود.
  6. صفحه نمایش این دستگاه به صورت لمسی بوده و از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند؛ به همین دلیل کار کردن با آن بسیار راحت است.
  7. دامنه توزین دستگاه از 50 تا 2000 گرم متغیر است و شما می توانید حجم محصول را بسته به نیازتان تعیین کنید.
  8. برای استفاده از این دستگاه، ابتدا باید مخزن آن را پر کنید. ظرفیت مخزن بسته به نیاز شما قابل تغییر خواهد بود. سپس این دستگاه به صورت
  9. خودکار، محصول را وزن کرده و بعد از برش و دوخت پاکت ها، محصول را داخل آن ها تخلیه می کند. در آخر هم درب پاکت ها دوخت خورده و بسته نهایی از قسمت خروجی به اپراتور تحویل داده می شود.
بهتر است یک نوار نقاله یا میز ترافیک در مقابل خروجی دستگاه قرار دهید تا جمع آوری بسته های غذای حیوانات برای شما راحت تر باشد. همچنین اگر تمایل داشته باشید، می توانید این دستگاه را با لیبل زن و تاریخ زن خودکار هم سفارش دهید.
دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی
دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی
دستگاه بسته بندی اتوماتیک حبوبات

3.دستگاه بسته بندی کیسه ای غذای حیوانات

اگر می خواهید غذای حیوانات را در حجم بالاتری بسته بندی کرده یا به صورت عمده به فروش برسانید، دیگر دستگاه های قبلی به کارتان نمی آیند و بهتر است از دیگر دستگاه بسته بندی مواد غذایی به نام دستگاه کیسه پرکن استفاده کنید. این دستگاه به شما امکان بسته بندی غذای حیوانات در حجم 10 کیلوگرم به بالا را می دهد. مهمترین مشخصات این دستگاه:
  • دستگاه کیسه پرکن با 1 الی 6 توزین قابل سفارش است.
  • این دستگاه با دو ولتاژ 220 یا 380 ولت ساخته می شود.
  • بدنه دستگاه از فولاد و مخزن آن از استنلس استیل است.
  • این دستگاه با مکانیزم ویبره کار می کند.
  • مجهز بودن به سیستم های PLC و HMI از مزایای درخشان آن به شمار می رود.
  • علاوه بر موارد گفته شده، این دستگاه دارای کیسه گیر و نوار نقاله است تا کار اپراتور راحت باشد. شما می توانید دستگاه کیسه پر کن را به
  • صورت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک سفارش دهید.
  • عملکرد نوع اتوماتیک به این صورت است که بعد از پر کردن مخزن، دستگاه شروع به اندازه گیری محصول کرده و اپراتور فقط باید کیسه را روی
  • کیسه گیر قرار دهد. سپس محصول به داخل آن تخلیه شده و درب کیسه توسط دستگاه دوخته می شود. در نهایت هم کیسه روی نوار نقاله رها خواهد شد تا به انتهای خط برود.
  • اما در نوع نیمه اتوماتیک، اپراتور باید بعد از قرار دادن کیسه روی کیسه گیر، پدال دستگاه را فشار دهد تا محصول داخل کیسه تخلیه شود.
  • عملیات دوخت درب کیسه هم توسط اپراتور انجام خواهد شد.
دستگاه کیسه پرکن گرانولی
دستگاه کیسه پرکن گرانول
برای بسته بندی کردن غذای مخصوص حیوانات از روش های مختلفی استفاده می شود. برای مثال هم می توان این غذاها را داخل کیسه و هم داخل قوطی و به شکل کنسروی بسته بندی کرد. برای بسته بندی در داخل پاکت و کیسه باید از متریال های مقاومی مثل متالایزر، کرافت، پلی اتیلن، پی وی سی، سلفون و… استفاده شود. جنس قوطی هم بهتر است از آلومینیوم باشد. فرقی نمی کند که شما کدام نوع بسته بندی را ترجیح می دهید، چیزی که اهمیت دارد این است که متریال مصرفی از نظر بهداشتی برای حیوان ضرر نداشته باشد. همچنین باید از مقاومت بالا برخوردار بوده و محصول را از آسیب های مختلف دور کند. انواع دستگاه بسته بندی اتوماتیک

بسته بندی غذای حیوانات خانگی باید چگونه باشد؟

در حال حاضر برندهای زیادی در بازار وجود دارند که اقدام به بسته بندی و فروش غذای حیوانات کرده اند. برای اینکه بتوانید با این برندها رقابت کنید، لازم است ویژگی های یک بسته بندی استاندارد را بشناسید. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:
  • بسته بندی محصول باید از ورود آلودگی، میکروب و گرد و غبار جلوگیری کرده و غذای حیوان را سالم نگه دارد.
  • تغییری در ظاهر و کیفیت محصول به وجود نیاورد و در برابر نور خورشید یا رطوبت از محصول محافظت کند.
  • متریال مصرفی برای بسته بندی از نظر بهداشتی مورد تایید باشد.
  • از مقاومت کافی برخوردار بوده و بر اثر ضربه کم در حین جابجایی یا چیدن در قفسه فروشگاه، باز نشود.
  • حمل و نقل آن راحت باشد؛ یعنی هم از کارخانه تا فروشگاه و هم از فروشگاه تا منزل مشتری، بتوان بدون هیچ مشکلی آن را جابجا کرد.
  • ظاهر مناسبی داشته و توجه مشتریان را به خود جلب کند.

مشتریان خرید بسته های آماده غذای حیوانات، چه کسانی هستند؟

همانطور که اشاره شد، بسته بندی و فروش غذای حیوانات، معمولا برای راحت تر شدن کار افرادی است که در منزل خود پت نگه می دارند. اما علاوه بر این، در مراکز نگهداری حیوانات بی سرپناه هم به غذاهای آماده نیاز است؛ چراکه امکان دارد این مراکز از نیروی کار یا زمان کافی برای تهیه غذای مخصوص حیوانات برخوردار نبوده و ناچار به خرید غذای آماده باشند. در دامداری ها و مرغداری ها هم به خرید غذای حیوانات بسته بندی شده و استاندارد نیاز است. با این اوصاف باید گفت اگر به این عرصه وارد شوید، همواره می توانید مشتریان خود را داشته باشید و مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

بررسی مزایا و ارزش خرید دستگاه های بسته بندی غذای حیوانات

دستگاه هایی که برای بسته بندی کردن غذای سگ و گربه یا سایر حیوانات به کار می روند، عملکرد ساده ای دارند و مراحل بسته بندی کردن با آن ها به صورت خودکار انجام می شود. در صورت خرید این دستگاه ها، از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:
  1. این دستگاه ها امکان بسته بندی غذای حیوانات به صورت کاملا بهداشتی را فراهم می کنند.
  2. توزین و بسته بندی را به شکل یکسان انجام می دهند و حجم تمام بسته های خروجی باهم برابر خواهد بود.
  3. نیازی به دخالت دست ندارند و ایمنی آن ها بسیار بالاست.
  4. نیاز به نیروی انسانی را کاهش داده و در زمان و هزینه ها صرفه جویی می کنند.
  5. از سرعت و دقت زیادی برخوردارند.
  6. طول عمر آن ها بالاست و برای سال های طولانی قابل استفاده خواهند بود.
  با این اوصاف، شما می توانید با خرید این تجهیزات بسته بندی، یک خط تولید و بسته بندی غذای مخصوص حیوانات راه اندازی کرده و از این طریق، به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

قیمت دستگاه بسته بندی غذای حیوانات

در صورتی که تصمیم دارید یک دستگاه بسته بندی برای تولید غذای حیوانات خریداری کنید، لازم است حتما نکات خاصی را در نظر داشته باشید. برای مثال توجه به این نکات، پیش از خرید الزامی خواهد بود:
  • نوع بسته بندی مدنظرتان (قوطی یا کیسه)
  • حجم بسته ها
  • ابعاد دستگاه مورد نظر و برخورداری از فضای کافی برای نگهداری از آن
  • سرعت و راندمان دستگاه
  • ولتاژ دستگاه
و… علاوه بر این، قیمت و بودجه مورد نیاز هم از جمله مهمترین نکات و چالش های خرید این تجهیزات به شمار می رود. در این خصوص باید بگوییم قیمت دستگاه های بسته بندی غذای حیوانات، بسته به نوع دستگاه متفاوت خواهد بود. همچنین عوامل زیادی مثل ظرفیت مخزن دستگاه، جنس دستگاه، ولتاژ ورودی، جنس مخزن و بدنه و… روی قیمت نهایی آن تاثیر دارند. با این اوصاف، به شما توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت دقیق دستگاه مورد نظر خود و دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید، با کارشناسان فروش ما در مجموعه نیکوپک در تماس باشید. مشاهده سایر دستگاه 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته بندی غذای حیوانات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *