09220669450

03133931360

قیمت دستگاه بسته بندی پودر لباسشویی

  • جنس مخزن: استنلس استیل
  • ساختار: عمودی-افقی
  • ولتاژ ورودی: ۲۲۰ یا ۳۸۰ ولت
  • ظرفیت متوسط: مراجعه به بروشورها
  • حجم مخزن: مراجعه به بروشور دستگاه
  • سیستم کنترل:PLC و HMI (دارای صفحه نمایشگر لمسی)

دستگاه بسته بندی پودر لباسشویی یکی از تجهیزات صنعتی پرکاربرد است که به دلیل مزایای فراوان، توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. کسانی که به دنبال سرمایه گذاری روی یک کسب و کار پرسود هستند، خرید این دستگاه را جزو یکی از بهترین گزینه ها قرار می دهند.

انواع دستگاه بسته بندی پودر لباسشویی

دستگاه ها و تجهیزات زیادی برای بسته بندی کردن پودر لباسشویی وجود دارند. شما باید با توجه به وسعت کسب و کار خود، نوع بسته بندی مورد نظرتان و عوامل دیگر، یکی از این دستگاه ها را انتخاب کنید. در اینجا تمام این دستگاه ها و تجهیزات را به شما معرفی می کنیم.

  1. دستگاه نیمه اتوماتیک پرکن پودر لباسشویی
  2. دستگاه پرکن قوطی پودر لباسشویی
  3. دستگاه پرکن کیسه ای پودر لباسشویی
  4. دستگاه بسته بندی پاکتی پودر لباسشویی
  5. دستگاه بسته بندی مولتی هد پودر لباسشویی

1. دستگاه نیمه اتوماتیک پرکن پودر لباسشویی

اولین دستگاهی که قصد داریم به شما معرفی کنیم، یک دستگاه نیمه اتوماتیک است؛ پس اگر یک کسب و کار خانگی یا یک کارگاه کوچک دارید، می توانید روی خرید این محصول حساب کنید. این دستگاه با دو ولتاژ 220 و 380 قابل سفارش است و با مکانیزم آگر کار می کند. جنس دستگاه هم معمولا از استنلس استیل ساخته می شود.
دستگاه نیمه اتوماتیک از دامنه توزین وسیعی برخوردار بوده و به شما امکان می دهد پودرها را در وزن 1 تا 5000 گرمی بسته بندی کنید. همچنین امکان تولید 250 بسته پودر لباسشویی را با استفاده از این دستگاه خواهید داشت.

عملکرد این دستگاه به صورت زیر است:

  • ابتدا باید مخزن دستگاه پر شود. این مخزن حدود 50 لیتر ظرفیت دارد.
  • سپس باید سرعت دستگاه و حجم هر بسته تنظیم شود.
  • در این مرحله، نیاز است که اپراتور کیسه یا ظرف مورد نظر را زیر نازل دستگاه قرار دهد.
  • حالا با فشار دادن پدال، پودر لباسشویی داخل بسته بندی مورد نظر تخلیه می گردد.

دقت کنید که دوختن درب کیسه ها یا درب گذاری قوطی های حاوی پودر لباسشویی توسط اپراتور یا دستگاه جداگانه انجام می شود. اما مزیت این دستگاه این است که در انتخاب نوع بسته بندی محدودیتی ندارید و هر نوع کیسه یا ظرفی را می توانید مورد استفاده قرار دهید.

 
دستگاه پرکن پودری
مشاهده ویدیو: دستگاه پر کن پودری
 

2. دستگاه پرکن قوطی پودر لباسشویی

این دستگاه همانطور که از نام آن می توان حدس زد، برای بسته بندی پودر لباسشویی در داخل قوطی به کار می رود و یک دستگاه تمام اتوماتیک است. یعنی تمام مراحل اندازه گیری محصول، تخلیه آن داخل قوطی و درب گذاری و درب بندی توسط خود دستگاه انجام می شود.
این دستگاه هم از جنس فولاد و استنلس استیل ساخته شده و با دو ولتاژ 220 یا 380 کار می کند. مجهز شدن به مکانیزم پر کردن آگر، سیستم های کنترلی HMI و PLC و همچنین برخورداری از یک نمایشگر لمسی حرفه ای، این دستگاه به به انتخاب مناسبی برای بسته بندی پودر لباسشویی تبدیل می کند.

نحوه عملکرد دستگاه به صورت زیر است:

  1. ابتدا باید پودر را داخل مخزن دستگاه بریزید که با دو ظرفیت 40 و 60 لیتر قابل سفارش است.
  2. سپس باید حجم هر قوطی را در تنظیمات دستگاه وارد کنید. دامنه وزن محصولات از 1 تا 10000 گرم متغیر است.
  3. سپس متناسب با قطر دهانه قوطی ها، از لوله و یقه مناسبی برای دستگاه استفاده کنید.
  4. در این مرحله کافیست قوطی ها را یکی یکی روی کانوایر دستگاه قرار دهید.
  5. دستگاه به صورت خودکار، پودرها را وزن کرده و داخل هر قوطی تخلیه می کند.
  6. سپس درب هر قوطی روی آن قرار گرفته و بسته می شود.
 
دستگاه قوطی پرکن پودری
مشاهده ویدئو: دستگاه قوطی پرکن پودری
 

3. دستگاه پرکن کیسه ای پودر لباسشویی

اگر قرار باشد پودر لباسشویی را در حجم بالا بسته بندی کرده و به فروش برسانید، به دستگاه کیسه پرکن نیاز دارید. این دستگاه به شما امکان می دهد بسته هایی با وزن 10 کیلوگرم به بالا تولید کنید. مراحل بسته بندی پودر داخل کیسه با استفاده از این دستگاه به صورت زیر است:

  1. ابتدا باید پودر را داخل مخزن دستگاه که 100 لیتر ظرفیت دارد بریزید. برای این منظور بهتر است از دستگاه بالابر استفاده کنید.
  2. سپس وزن هر کیسه را تنظیم کنید.
  3. حالا باید کیسه را در قسمت خروجی دستگاه قرار دهید. این دستگاه به کیسه گیر مجهز شده و نیازی نیست اپراتور آن را در قسمت خروجی نگه دارد.
  4. حالا پودر داخل کیسه تخلیه خواهد شد و بعد از پر شدن، کیسه روی نوارنقاله رها می شود.
  5. سپس کیسه به بخش دوخت هدایت می شود. اگر جنس کیسه پارچه ای باشد با نخ دوخته می شود و اگر پلاستیکی باشد، به روش دوخت حرارتی درب آن بسته خواهد شد.

این دستگاه در هر دقیقه حدود 5 کیسه پودر لباسشویی به شما تحویل می دهد. با توجه به اینکه به سیستم های HMI , PLC مجهز شده، نظارت بر عملکرد آن بسیار ساده بوده و دقت بالایی هم دارد.

 
دستگاه کیسه پرکن پودری
مشاهده ویدئو: دستگاه کیسه پرکن پودری
 

4.دستگاه بسته بندی پاکتی پودر لباسشویی

در صورتی که قصد دارید پودر لباسشویی را داخل کیسه های مربعی یا مستطیلی با حجم دلخواه بسته بندی کنید، دستگاه توزین دار انتخاب خوبی برای شماست. این دستگاه از یک سیستم توزین قدرتمند برخوردار است و شما می توانید آن را با 1 الی 6 ترازوی توزین سفارش دهید. هر چقدر که تعداد ترازوها بیشتر باشد، سرعت و دقت آن هم بیشتر می شود.این دستگاه به نوعی، دستگاه بسته بندی مواد غذایی هم می باشد.
دستگاه توزین دار با دو ولتاژ 220 و 380 ولت قابل سفارش است. این دستگاه از سیستم های کنترلی PLC و HMI برخوردار بوده و یک نمایشگر لمسی دارد که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند. نحوه عملکرد دستگاه به صورت زیر است:

  1. در ابتدا مثل دستگاه های دیگر باید مخزن دستگاه را پر کنید.
  2. حالا باید تنظیمات لازم را وارد کنید. این تنظیمات شامل ابعاد بسته ها و وزن آن هاست.
  3. دستگاه به صورت اتوماتیک شروع به وزن کردن بسته ها می کند.
  4. سپس بسته ها را برش زده و به صورت سه طرف دوخت، آماده می کند.
  5. حالا محصول داخل این بسته ها تخلیه شده و دربشان دوخته خواهد شد.

شما می توانید این دستگاه را با تاریخ زن و لیبل زن سفارش دهید و یک نوار نقاله هم در مقابل دستگاه قرار دهید تا جمع آوری بسته ها برایتان راحتتر باشد.

5. دستگاه بسته بندی مولتی هد پودر لباسشویی

این دستگاه، قدرتمندترین دستگاهی است که می توانید برای بسته بندی محصولات نیمه پودری و گرانولی از جمله پودر لباسشویی مورد استفاده قرار دهید. در صورتی که یک کارخانه تولید کننده پودر لباسشویی بزرگ هستید و روزانه حجم تولید بسیار بالایی دارید، خرید این دستگاه را به شما پیشنهاد می دهیم. در غیر اینصورت با تجهیزات قبلی هم کارتان راه می افتد!
دستگاه مولتی هد را می توان شکل پیشرفته تر و کامل تر دستگاه توزین دار دانست. این دستگاه را می توانید با 8 ترازوی توزین و بیشتر سفارش دهید و به همین خاطر، قدرت، دقت و سرعت آن به مراتب نسبت به تمام دستگاه های قبلی بیشتر است.

از جمله مهمترین مشخصات این دستگاه، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدنه دستگاه فولادی بوده و مخزن آن قابل سفارش با استنلس استیل است.
  • یک سیستم plc بسیار قدرتمند دارد.
  • به سیستم کنترل hmi مجهز است.
  • همراه با پایلوت عرضه می شود.

در صورتی که آن را با 8 توزین سفارش دهید، هر دقیقه 25 تا 30 بسته پودر برایتان تولید می کند. به ازای هر دو توزین که به آن اضافه شود، ده بسته به ظرفیت نهایی اضافه خواهد شد.
امکان سفارش آن با دو ولتاژ 220 و 380 وجود دارد.
نحوه عملکرد دستگاه مولتی هد تا حد زیادی شبیه به دستگاه توزین دار است؛ یعنی در این دستگاه هم عملیات توزین، برش و دوخت بسته و تخلیه محصول داخل آن ها به صورت خودکار انجام می شود. با این تفاوت که هر هد یا توزین در این دستگاه یک لودسل جداگانه داشته و می توان برای هر هد، برنامه نویسی و تنظیمات جداگانه ای را اعمال کرد.

دستگاه بسته بندی پودر لباسشویی چه ویژگی هایی دارد؟

این دستگاه به شما امکان می دهد پودر لباسشویی را با سرعت بالایی بسته بندی کنید و از این طریق، وارد عرصه رقابت ها شوید. دستگاه هایی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند، تجهیزاتی کاملا پیشرفته هستند که با دانش روز دنیا تولید شده اند و طول عمر بالایی هم دارند.
از جمله مهمترین مشخصات چنین تجهیزاتی می توان به قابلیت تقسیم بندی و وزن کردن پودر لباسشویی و ریختن آن داخل بسته های مختلف اشاره کرد. به این ترتیب کار برای نیروهای انسانی بسیار راحت تر می شود.

چرا باید دستگاه بسته بندی پودر لباسشویی را خریداری کنیم؟

در صورت خرید این دستگاه، راندمان کار شما به شکل قابل توجهی بیشتر می شود. دستگاه های بسته بندی پودر لباسشویی نیاز به دخالت دست انسان ندارند و این محصول بدون اینکه آلوده شود، بسته بندی و آماده ارسال به مشتری خواهد بود.
خرید این دستگاه ها شما را از استخدام چندین نیروی کار بی نیاز می کند و هزینه های جانبی را کاهش می دهد. همچنین این تجهیزات معمولا سرعت و دقت بالایی دارند و کیفیت نهایی محصولات و تولیدات شما را افزایش خواهند داد.
علاوه بر این، کار کردن با این تجهیزات بسیار ساده بوده و به آموزش خاصی هم نیاز ندارد. به این ترتیب بعد از مدت کوتاهی می توانید به تمام تنظیمات آن مسلط شوید و حتی اگر دانش و تخصص خاصی نداشته باشید هم مشکلی در استفاده از آن ها نخواهید داشت.
تنها چالشی که در خصوص آن ها وجود دارد، بحث قیمت دستگاه بسته بندی پودر لباسشویی است که آن هم با در نظر گرفتن سودی که خرید این دستگاه ها عایدتان می کند، قابل چشم پوشی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:دستگاه پرکن پودر لباسشویی

قیمت دستگاه بسته بندی پودر لباسشویی

هر کدام از دستگاه هایی که برای بسته بندی پودر لباسشویی مورد استفاده قرار می گیرند، قیمت خاص خود را دارند. به عبارت دقیق تر باید گفت قیمت این تجهیزات تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. برای مثال عوامل زیر، بیشترین تاثیر را روی قیمت دستگاه بسته بندی پودر لباسشویی دارند:

  • مکانیزم عملکرد دستگاه
  • جنس دستگاه
  • ابعاد دستگاه
  • ولتاژ
  • نوع بسته بندی
  • دامنه توزین
  • نوع سیستم توزین و تعداد ترازوها

و…
علاوه بر این موارد، تغییرات و نوسانات ارزی هم می توانند قیمت این تجهیزات را تحت تاثیر قرار دهند. از همین رو توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت دقیق دستگاه مورد نظر خود با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

خرید دستگاه بسته بندی پودر لباسشویی

برای خرید این دستگاه، باید نیاز خود را در نظر بگیرید و ببینید که کدام دستگاه برایتان بهتر است. برای مثال اگر یک کسب و کار خانگی دارید، دستگاه نیمه اتوماتیک برایتان بهتر است. یا اگر قصد دارید پودرها را داخل قوطی بسته بندی کنید، دستگاه قوطی پرکن برایتان بهترین انتخاب خواهد بود.
به شما توصیه می کنیم در زمان خرید، نکات زیر را مد نظر قرار دهید تا بهترین تصمیم گیری و انتخاب را داشته باشید.

  • حتما به ابعاد دستگاه مورد نظر توجه کنید و مطمئن شوید فضای کافی برای قرار دادن آن را دارید.
  • به توان و ظرفیت دستگاه توجه داشته باشید.
  • به دامنه وزن دستگاه توجه کنید و مطمئن شوید که با نیازتان همخوانی دارد.
  • دستگاه را با ولتاژ مناسبی بسته به شرایط خود سفارش دهید.
  • برای دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

با توجه به قیمت دستگاه بسته بندی پودر لباسشویی، آیا خرید این دستگاه توجیه اقتصادی دارد؟

در آخر باید به این سوال پاسخ دهیم که آیا خرید دستگاه و تجهیزات مخصوص بسته بندی پودر لباسشویی از نظر اقتصادی توجیه دارد یا خیر؟ با قاطعیت می توان به این سوال پاسخ مثبت داد. در صورت خرید یک دستگاه مناسب برای بسته بندی پودر لباسشویی و عرضه آن به بازار، شما می توانید سود بالایی کسب کنید و به راحتی از رقبا پیشی بگیرید.
خرید این تجهیزات نوعی سرمایه گذاری زودبازده به شمار می رود و شما به سرعت می توانید در بازار جا باز کنید. بعد از آن هم به شرط با کیفیت بودن محصولتان، روز به روز تعداد مشتریان بیشتر خواهد شد.
اگر سوال دیگری دارید یا ابهامی برایتان باقی مانده، برایمان کامنت بگذارید تا در سریعترین زمان پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

مشاهده سایر دستگاه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت دستگاه بسته بندی پودر لباسشویی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *