09220669450

03133931360

دستگاه بسته بندی ترشی

  • نوع عملکرد: تمام اتوماتیک
  • جنس دستگاه: استیل۳۰۴ واستیل۳۱۶
  • حجم مخزن: طبق ظرفیت دستگاه 
  • ولتاژورودی: ۲۲۰ یا ۳۸۰ ولت
  • ظرفیت دستگاه: طبق سفارش

دستگاه‌های بسته بندی ترشی

همانطور که از بخش قبلی متوجه شدید، برای بسته بندی ترشی به شکل استاندارد از چند دستگاه مختلف استفاده می‌شود. هرکدام از این دستگاه‌ها ویژگی‌های خاص خود را داشته و وظیفه مهمی در فرایند بسته بندی ترشی به عهده دارند. در اینجا شما را با انواع دستگاه بسته بندی ترشی آشنا خواهیم کرد.

پیشنهاد:برای صرفه جویی در زمان وشستشوی اصولی و مطابق با تاییدیه بهداشت می توانید یکی از انواع دستگاه شستشوی میوه و سبزی استفاده کنید.

دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

این دستگاه همانطور که از نام آن پیداست، عملکردی کاملا اتوماتیک و بدون نیاز به دست دارد. از این دستگاه برای پر کردن انواع مایعات غلیظ و رقیق به غیر از عسل، مربا و کرم استفاده می‌شود. محلول ریزی ترشی هم تنها یکی از کاربردهای بی‌شمار این دستگاه است.

دستگاه پرکن مایعات دارای چندین نازل برای درب گذاری و درب بندی ظروف مختلف است. بنابراین نقش مهمی در فرایند بسته بندی ترشی دارد. شما می‌توانید حجم پر شدن محصول و سرعت دستگاه را به دلخواه خود تنظیم کنید. این دستگاه دقت بسیار بالایی دارد و مایعات را با نسبت‌ها و وزن یکسان داخل تمام ظروف می‌ریزد.

با توجه به اینکه این دستگاه نیازی به دخالت دست ندارد، تمام عملیات پر کردن و درب گذاری شیشه‌های ترشی به صورت بهداشتی انجام می‌شود. همچنین نیاز به نیروی انسانی هم کمتر شده و سرعت و ظرفیت خط تولید بالاتر خواهد رفت.
شما می‌توانید این دستگاه را طبق ظرفیت مورد نیاز خود سفارش دهید و از امکانات بی‎نظیر آن بهره‌مند شوید. همچنین امکان اضافه کردن دستگاه لیبل زن و تاریخ زن به همین دستگاه هم وجود دارد که این موضوع، کار شما را بسیار راحت‌تر خواهد کرد.
پیشنهاد: برای برش انواع میوه و سبزیجات می توان از دستگاه اسلایسر میوه و سبزیجات استفاده نمود.

دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک
مشاهده ویدیو دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

دستگاه تونل اگزاست

این دستگاه وظیفه دارد هوای بین مواد ترشی و درب ظرف را تخلیه کند. این هوای اضافی که head space نام دارد، بستر مناسبی برای رشد قارچ و کپک فراهم می‌کند و باعث خراب شدن ترشی خواهد شد. به همین دلیل تخلیه آن الزامی است و حتما باید قبل از درب گذاری ظروف، این کار را انجام داد.

تونل اگزاست این مشکل را برطرف کرده و بخار آب را با تزریق آن روی سطح محصول، جایگزین هوا خواهد کرد. بعد از اینکه شیشه‌های ترشی در محیط سردخانه قرار بگیرند، بخار آب تزریق شده روی سطح آن‌ها به آب تبدیل می‌شود و نوعی خلاء ایجاد خواهد شد. به این ترتیب ترشی‌ها برای مدت طولانی‌تری سالم می‌مانند.

عملکرد دستگاه تونل اگزاست به صورت اتوماتیک بوده و نیازی به دخالت دست ندارد. همچنین از این دستگاه می‌توان برای چسباندن لیزر روی شیشه‌های ترشی با استفاده از بخار آب هم کمک گرفت. این دستگاه با ایجاد اتوماسیون در خط تولید و همچنین فرایند حذف هوا از روی محصول، باعث بسته بندی ترشی‌ها به شکل کاملاً بهداشتی شده و آلودگی‌های میکروبی را به طرز قابل توجهی کاهش خواهد داد

مشاهده انواع دستگاه بسته بندی اتوماتیک

مراحل بسته بندی ترشی

برای بسته بندی ترشی از دستگاه‌های مختلفی استفاده می‌شود که هر دستگاه بسته بندی ترشی، وظیفه خاصی را در این فرایند به عهده دارد. برای اینکه ترشی‌ها به درستی بسته بندی شده و از استانداردهای بهداشتی لازم برخوردار باشند، رعایت تمام این مراحل الزامی است:

  • در مرحله اول باید ترشی‌ها به‌صورت دستی در شیشه‌ها یا ظروف مخصوص ریخته شده و کاملا پر شوند.
  • حالا باید این ظروف به مرحله محلول ریز فرستاده شوند تا دستگاه پرکن مایعات تمام اتوماتیک، عمل محلول ریزی را برای آن‌ها انجام دهد.
  • در این مرحله، شیشه‌ها یا ظروف ترشی به دستگاه تونل اگزاست وارد خواهند شد. این دستگاه هوای داخل ظروف را تخلیه می‌کند تا ترشی‌ها کاملا سالم بمانند و کپک نزنند.
  • سپس این ظروف درب گذاری و درب بندی می‌شوند تا بسته بندی آن‌ها به پایان برسد.
  • در نهایت هم عملیات شیرینگ و تاریخ زنی آن‌ها انجام شده و فرایند بسته بندی به پایان می‌‌رسد.

قیمت دستگاه بسته بندی ترشی

هرکدام از دستگاه‌های مورد نیاز برای بسته بندی ترشی باتوجه به ظرفیت و ویژگی‌هایی که دارند، با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند. خرید این دستگاه‌ها به دلیل افزایش سرعت و راندمان تولید، برای افراد بسیار کاربردی و سودمند خواهد بود.
با توجه به نوساناتی که در بازار ارز وجود دارد، بهتر است برای دریافت قیمت بروز و دقیق محصولات با کارشناسان ما در تیم نیکوپک تماس بگیرید.

مشاهده دیگر دستگاه بسته بندی مواد غذایی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بسته بندی ترشی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *