09220669450 – 03133931360

دستگاه بسته بندی شکلات

  • جنس مخزن: استنلس استیل
  • جنس بدنه: فولاد با رنگ الکترواستاتیک (قابل سفارشی سازی با استیل)
  • ساختار: عمودی
  • ولتاژ ورودی: ۲۲۰ یا ۳۸۰ ولت
  • حجم مخزن: مراجعه به بروشور دستگاه
  • مکانیزم پر کردن: ویبره
  • نوع بسته بندی: سه طرف یا چهار طرف دوخت
  • سیستم کنترل:PLC و HMI (دارای صفحه نمایشگر لمسی)
  • ظرفیت متوسط: مراجعه به بروشور دستگاه
  • تعداد توزین (وزن کننده): ۱ الی ۶ توزین

صفر تا صد بسته بندی شکلات

در بازار دستگاه بسته بندی مواد غذایی متنوعی وجود دارد که قادر هستند انواع شکلات، با بسته بندی های متفاوت را بسته بندی کنند. دستگاه بسته بندی شکلات در دو مدل کلی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک هستند که هر یک دارای مدل های مختلفی هستند.
دستگاه های اتوماتیک کل فرآیند بسته بندی را به صورت خودکار انجام می دهد و در کارخانه هایی با میزان تولید بالا استفاده می شود. ولی دستگاه های نیمه اتوماتیک نیاز به اپراتور دارد و سرعت آن نسبت به دستگاه های اتوماتیک بسیار پایین تر است.
در بین دستگاه های بسته بندی شکلات دستگاه بسته بندی توزین دار برای بسته بندی شکلات ها در بسته های مادر بهترین گزینه می باشد.

برای بسته بندی شکلات ها در بسته ی مادر مناسب ترین گزینه دستگاه بسته بندی توزین دار می باشد که قادر است شکلات ها را در اوزان تعیین شده در بسته های 50 تا 10000 گرم بسته بندی کند. این دستگاه در تعداد توزین به صورت تک توزین، دو توزین، چهار توزین، شش توزین موجود می باشد.

دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی

در خط بسته بندی شکلات به جز دستگاه بسته بندی می توان از دستگاه های دیگری نیز استفاده کرد که البته این امر سلیقه ای می باشد و ضروری نیستند. ولی خرید این دستگاه ها می توانند فرآیند تولید را سرعت بخشد و نیاز به اپراتور و نیروی فنی را نیز کاهش دهد.

در این خط می توان از دستگاه بالابر نواری استفاده نمود که دارای یک منبع تغذیه یا مخزن است، اوپراتورها شکلات ها را داخل آن می ریزند و شکلات ها از داخل این مخزن توسط مکانیزم ویبره بر روی نوار بالابر قرار می گیرند و به سمت مخزن ورودی دستگاه بسته بندی هدایت می شوند.

دستگاه بالابر نواری

بعد از دستگاه بسته بندی می توان از نوار نقاله جلو بسته بندی استفاده نمود که نیاز نباشد یک اوپراتور بسته ها را از روی زمین بردارد. نوار نقاله جلو بسته بندی در جلو دستگاه قرار می گیرد تا بسته های شکلات بعد از بسته بندی روی آن قرار بگیرد و به سمت میز ترافیک یا میز گردان هدایت شوند.

نوار نقاله جلو بسته بندی

میز ترافیک که بعد از نوار نقاله جلو بسته بندی قرار میگیرد که با نظم بخشیدن به خط تولید باعث راحتی کار اوپراتورها می شود. بسته های شکلات از روی میز توسط اپراتورها داخل کارتن ها قرار داده می شوند.

میز ترافیک بسته بندی

در دنیای امروز که ترجیحات مصرف کنندگان دائما در حال تغییر است، بسته بندی نقشی اساسی در جذب خریداران بالقوه ایفا می کند.
شکلات، خوراکی لذت‌بخشی که قلب‌ها را در سراسر جهان آب می‌کند، فقط به طعم آن مربوط نمی‌شود. این نیز در مورد نحوه ارائه آن به مصرف کنندگان نیز است. بسته بندی شکلات ها نه تنها کیفیت آن ها را حفظ می کند بلکه جذابیت آن ها را نیز افزایش می دهد.
بسته بندی اولین چیزی است که مصرف کنندگان در مورد یک محصول به آن توجه می کنند. این جذب بصری است که آنها را ترغیب می کند تا آن بسته شکلات را بردارند. بسته بندی موثر شکلات نه تنها محصول را در برابر عوامل خارجی محافظت می کند، بلکه هویت و کیفیت برند را نیز ارائه می دهد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بسته بندی شکلات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *