09220669450

03133931360

نوار نقاله پی وی سی

  • طول دستگاه: 1 و 2 و 6 متر
  • جنس بدنه: استنلس استیل
  • قدرت موتور: مراجعه به بروشور دستگاه
  • برای دریافت بروشورهای بیشتر و کسب اطلاعات فنی هر دستگاه می توانید تماس بگیرد یا درخواست خود را در انتهای همین صفحه کامنت کنید.

 

نوار نقاله پی وی سی یکی از انواع نوار های صنعتی به شمار می رود که برای حمل و جابجایی قطعات مختلف بین خطوط تولید مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به گسترش کسب و کارها و تنوع شرایط کاری، این روزها کانوایر پلاستیکی را با تسمه های مختلفی می سازند که تسمه پی وی سی هم یکی از آن هاست. این محصول ویژگی های خاصی دارد و برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه اطلاعات بیشتری در این مورد در اختیار شما قرار می دهیم.

کاربردها

این نوع دستگاه از جنس پلی وینیل کلراید یا همان PVC ساخته می شود. پی وی سی یکی از پرکاربردترین انواع پلاستیک است که از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار بوده و از نظر بهداشتی هم مورد تایید خواهد بود. از همین رو از این تجهیزات در کارخانه های تولید و بسته بندی انواع مواد غذایی، محصولات بهداشتی و دارویی و همچنین سردخانه های مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. البته کاربردهای این تجهیزات به همین جا ختم نمی شود و به طور کلی هرجا که نیاز به یک کانوایر مقاوم و باکیفیت باشد، می توان از این دستگاه استفاده کرد.

انواع نوار نقاله پی وی سی

انواع نوار نقاله مواد غذایی (کانوایر) از نظر کاربرد و ساختار به چهار نوع کلی زیر تقسیم می شوند:

  1. کانوایرهای بازرسی
  2. کانوایرهای ویبره دار
  3. کانوایرهای فن دار

این نوع نوار بازرسی برای آن دسته از مشاغلی مناسب است که می خواهند در حین جابجایی مواد، روی آن ها نظارت و بازرسی داشته باشند. نوار بازرسی از جنس پی وی سی با طول 1 الی 6 متر قابل استفاده هستند و شما می توانید این محصولات را مطابق با نیاز خود سفارش دهید. همچنین توان الکتروموتور این محصولات هم بسته به درخواست شما قابل سفارش خواهد بود.

نوار نقاله پی وی سی ویبره دار

نوار نقاله ویبره به یک موتور ویبره ساز متصل شده اند و مواد روی تسمه به لرزش در می آیند. به این ترتیب در سطح نوار به صورت یکنواخت پخش خواهند شد. این محصول با طول 1 یا 2 متر قابل سفارش است.

نوار نقاله پی وی سی دوش دار

این دستگاه انتقال به یک دوش تجهیز شده اند و موادی که روی تسمه قرار می گیرند، در حین جابجایی با استفاده از این دوش، شستشو داده می شوند. طول و توان این نوع نوار نقاله پی وی سی هم طبق خواسته شما قابل تنظیم است.

نوار نقاله پی وی سی فن دار

نوار نقاله فن دار پی وی سی از یک فن برخوردارند. این فن باعث دمیده شدن هوا به مواد شده و آن ها را خشک می کند. طول این کانوایر از 1 الی 6 متر قابل سفارش است.

مزایای خرید نوار نقاله پی وی سی

از جمله مهمترین مزیت هایی که با خرید نوار PVC از آنها بهره مند خواهید شد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تسمه این دستگاه قابل شستشو و ضد عفونی کردن است.
  • از خاصیت ضد میکروبی، ضد باکتری، ضد قارچ و ضد استاتیک برخوردار است.
  • در برابر انواع روغن و گریس مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.
  • در برابر محیط های اسیدی مقاوم است.
  • هزینه نگهداری و نصب پایینی دارد.

معایب و چالش های خرید نوار نقاله پی وی سی

نوار PVC در کنار مزایای فراوانی که دارد، از نقاط ضعفی هم برخوردار است. شما باید قبل از سفارش این محصول با نقاط ضعف و معایب آن آشنا باشید تا تصمیم بهتری بگیرید. این معایب عبارتند از:
نوارهای پی وی سی در برابر دما چندان هم مقاوم نیستند؛ پس اگر قرار باشد قطعات و مواد بسیار داغ یا بسیار سرد را روی نوار قرار دهید، باید گزینه های دیگری را به جای این نوع کانوایر انتخاب کنید. در چنین شرایطی کانوایرهایی با تسمه فلزی برایتان مناسب تر است.نوار نقاله پی وی سی مقاومت قابل قبولی دارند اما نه آنقدر که شما بتوانید مواد بسیار سنگین یا حجیم را روی آن ها قرار دهید.

قیمت نوار نقاله پی وی سی

قیمت نوار نقاله پی وی سی درست مانند هر دستگاه دیگری تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد و این امری اجتناب ناپذیر است. برای مثال، تغییرات ارزی مهمترین عاملی است که مانع از ثابت ماندن قیمت این دستگاه خواهد شد. اما علاوه بر این، عوامل دیگری هم هستند که در تعیین قیمت فروش نوار نقاله پی وی سی تاثیر دارند. از جمله این عوامل، می توان موارد زیر را نام برد:

  • نوع کانوایر
  • تجهیزات همراه کانوایر (فن، دوش و…)
  • طول تسمه
  • توان الکتروموتور
  • جنس استراکچر کلی کانوایر (آهن، استنلس استیل)
  • ولتاژ ورودی

و…
شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت این محصول و همچنین دریافت راهنمایی برای خرید، با کارشناسان فروش ما در تیم نیکوپک در تماس باشید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نوار نقاله پی وی سی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *