09220669450 – 03133931360

قیمت دستگاه بسته بندی قارچ

0تومان
  • جنس مخزن: استنلس استیل
  • ساختار: افقی / عمودی
  • سیستم کنترل: PLC و HMI(دارای صفحه نمایشگر لمسی)
  • ظرفیت متوسط: مراجعه به بروشور دستگاه
  • برای دریافت بروشورهای بیشتر و کسب اطلاعات فنی هر دستگاه می توانید تماس بگیرد یا درخواست خود را در انتهای همین صفحه کامنت کنید.

انواع دستگاه‌های مورد استفاده برای بسته بندی قارچ

1.بسته بندی قارچ در کیسه‌های پلاستیکی
2.بسته بندی قارچ در ظروف یکبارمصرف

افرادی که در زمینه پرورش قارچ فعالیت دارند، به خوبی می‌دانند که بسته بندی این محصول چقدر مهم است. شما باید قارچ‌ها را بلافاصله در بسته بندی مناسبی قرار دهید تا کیفیت و رنگ اولیه خود را از دست ندهند. همچنین بسته بندی آن‌ها باید به گونه‌ای باشد که تا زمان رسیدن به دست مشتری، خراب و فاسد نشوند.
شما می‌توانید قارچ‌ها را داخل ظروف یکبار مصرف قرار داده و بعد از تخلیه هوای داخل ظروف، با سلفون بسته بندی قارچ ، مهر و موم کنید. یا اینکه قارچ‌ها را داخل کیسه‌های نایلونی مخصوص به صورت بالشتی بسته بندی نمایید. هرکدام از این روش‌ها با استفاده از دستگاه خاصی انجام می‌شوند که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.قبل از بسته بندی قارچ، به دلیل بافت نرم و حساسی که دارند با دستگاه شستشوی میوه های حساس شسته می شود .
دستگاه شستشوی تمام نوار میوه های حساس

بسته بندی قارچ در کیسه‌های پلاستیکی

در این روش باید قارچ‌ها را داخل کیسه‌های نایلونی مربعی یا مستطیل شکل ریخته و درب آن‌ها را با دقت دوخت زد. تمام بسته‌های قارچ باید از وزن یکسانی برخوردار باشند و چهار طرف آن‌ها به طور کامل بسته شود تا هیچ هوایی امکان ورود به داخل بسته را نداشته باشد. این نوع بسته بندی با استفاده از دستگاه توزین دار گرانولی قابل انجام است.
دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی ساختاری عمودی داشته و با ولتاژ ورودی 220 الی 380 ولت کار می‌کند. این دستگاه همچنین از چندین وزن کننده برخوردار بوده و شما می‌توانید آن را با 1 الی 6 وزن کننده سفارش دهید. عملکرد دستگاه توزین دار گرانولی به صورت لرزشی است.
برای بسته بندی قارچ با استفاده از این دستگاه، باید قارچ‌ها را در مخزن آن بریزید. سپس انتقال دهنده‌های لرزشی، این محصولات را از مخزن به سمت وزن کننده‌ها انتقال می‌دهند. بعد از اینکه قارچ‌ها به وزن دلخواه شما تقسیم بندی شدند، هر دسته از آن‌ها داخل پاکت‌های نایلونی مربعی یا مستطیلی ریخته خواهد شد. در نهایت هم درب این پاکت‌ها دوخت زده می‌شود و بسته‌های یکسان و هم وزنی را تحویل می‌گیرید.

دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی

بسته بندی قارچ در ظروف یکبارمصرف

روش دیگری که برای بسته بندی قارچ وجود دارد، قرار دادن آن‌ها در ظروف یکبار مصرف و سپس بستن درب این ظروف به روش وکیوم است. که توسط دستگاه بسته بندی قارچ سل وکیوم حرارتی انجام می شود . این دستگاه یکی از بهترین دستگاه‌های بسته بندی مواد غذایی است؛ چراکه با تخلیه هوای داخل بسته‌ها، به حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی کمک می‌کند. به همین دلیل قارچ‌های بسته بندی شده با این روش، همان طعم و رنگ اولیه را خواهند داشت.
ولتاژ دستگاه سیل وکیوم 360 ولت است و این دستگاه می‌تواند 400 بار پرس در یک ساعت داشته باشد. از همین رو به افزایش راندمان کار شما کمک خواهد کرد. عملکرد دستگاه هم کاملاً اتوماتیک است و این موضوع از نظر بهداشتی برای بسته بندی مواد غذایی مختلف مثل قارچ، بسیار مطلوب خواهد بود.
این دستگاه 4 قالب مختلف را پشتیبانی می‌کند که هرکدام برای ظروفی با ابعاد خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما در انتخاب عمق ظروف یکبار مصرف هیچگونه محدودیتی نخواهید داشت.

دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک

در صورت نیاز به برش قارچ به صورت یکنواخت و یک دست می توان از دستگاه اسلایسر قارچ استفاده نمود.

صادرات قارچ

ایران به عنوان تولید کننده برتر قارچ خوراکی می باشد که به کشورهای همسایه صادرات قارچ انجام می دهد که این قارچ باید دارای استاندارهای جهانی،از لحاظ کیفیت و نوع بسته بندی وقیمت مورد توجه قرار گیرد.ایران از لحاظ منابع طبیعی و جو آب و هوایی شرایط تولید قارج با کیفیت را دارد و به علت تنوع بالای قارچ تولیدی امکان ارائه محصولات متنوع و با کیفیت را دارد.

قیمت دستگاه بسته بندی قارچ

قیمت دستگاه بسته بندی قارچ با توجه به اینکه شما از چه روشی استفاده می‌کنید، متفاوت خواهد بود. در واقع عوامل مختلفی وجود دارند که قیمت دستگاه مورد نیاز شما را تعیین می‌کنند. از جمله این عوامل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
ولتاژ و توان دستگاه
ظرفیت دستگاه
نحوه عملکرد
قابلیت‌ها و امکانات
سرعت دستگاه
برای اطلاع از قیمت روز دستگاه مورد نیاز خود می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه نیکوپک تماس بگیرید.

خرید دستگاه بسته بندی قارچ

فرقی نمی‌کند که شما یک واحد پرورش قارچ کوچک هستید یا به عنوان یک مرکز تولید و پخش قارچ بزرگ فعالیت می‌کنید، در هر صورت باید محصولات خود را به شکل مناسبی بسته بندی نمایید. اگر نمی‌دانید کدامیک از دستگاه‌های بسته بندی قارچ برای شما بهتر است، می‌توانید برای دریافت مشاوره و خرید با تیم فروش ما تماس بگیرید.
همچنین اگر تجربه‌ای در زمینه خرید دستگاه بسته بندی قارچ داشته‌اید، خوشحال می‌شویم با ما درمیان بگذارید تا افراد دیگر هم بتوانند از تجربیات شما کمک بگیرند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت دستگاه بسته بندی قارچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *