09220669450 – 03133931360

دستگاه بسته بندی گز

  • جنس مخزن: استنلس استیل
  • جنس بدنه: فولاد با رنگ الکترواستاتیک (قابل سفارشی سازی با استیل)
  • ساختار: عمودی
  • ولتاژ ورودی: ۲۲۰ یا 380 ولت
  • حجم مخزن: مراجعه به بروشور دستگاه
  • مکانیزم پر کردن: ویبره
  • نوع بسته بندی: سه طرف دوخت
  • سیستم کنترل:PLC و HMI (دارای صفحه نمایشگر لمسی)
  • ظرفیت متوسط: مراجعه به بروشور دستگاه
  •  تعداد توزین (وزن کننده): 1 الی 6 توزین

برای بسته بندی گز دستگاهی نیاز دارید تا بدون هیچ مشکلی امکان بسته بندی محصول را برایتان فراهم کند. در ادامه جزییات بیشتری در مورد دستگاه بسته بندی گز و نحوه عملکرد آن به شما ارائه می دهیم.

خط تولید و بسته بندی گز

اگر به دنبال بسته‌بندی با کیفیت برای گزهای خوراکی و چسبنده هستید، ما تجهیزات بی‌نظیری را برای شما داریم. با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته ، ما اطمینان می‌دهیم که هر گز به صورت دقیق و با دقت بالا بسته‌بندی می‌شود.

مرحله اول:ابتدا، هر گز به صورت تکی در بسته‌های مخصوص و به‌روز شده بسته‌بندی می‌شود. این بسته‌بندی‌ها به طور حرفه‌ای طراحی شده‌اند تا از هر گونه آسیب و آلودگی جلوگیری کنند و گزها را در شرایط ایده‌آل حفظ کنند.

مرحله دوم: گزهای بسته‌بندی شده به داخل پاکت های بزرگتر و مناسب قرار می‌گیرند. این پاکت ها با دقت بالا ساخته شده‌اند تا حمل و نقل ایمن گزها را تضمین کنند و به شما اطمینان دهند که محصولات شما در بهترین وضعیت به بازار عرضه می‌شوند.
برای اینکه بهتر بتوانید فرایند بسته بندی این محصول را درک کنید، در ادامه عملکرد هر کدام از این دو دستگاه را به شما توضیح خواهیم داد.

دستگاه بسته بندی گز تک عددی

دستگاه پیلوپک از قدرت و توان بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند گزها را به صورت تکی بسته بندی کند. این کار با استفاده از نایلون های کاملا بهداشتی انجام می شود تا از نفوذ گرد و غبار، رطوبت یا هر عامل خارجی دیگری به گزها جلوگیری شده و این محصولات از هر نوع آلودگی در امان باشند.

به این صورت که نایلون ها مطابق با ابعاد محصول برش خورده و بعد به صورت دو طرفه، با دوخت حرارتی کاملا بسته می شوند. ضمن اینکه نایلون مورد استفاده از نوع شفاف است تا مشتری بتواند ظاهر گز را مشاهده کرده و از کیفیت آن اطمینان پیدا کند. عملکرد این دستگاه کاملا اتوماتیک بوده و کار کردن با آن هم بسیار راحت است.

دستگاه بسته بندی پاکتی گز

بعد از اینکه گزهای تک نفره داخل نایلون قرار گرفتند، دیگر نگرانی بابت به هم چسبیدن آن ها یا آلوده شدنشان وجود نخواهد داشت. حالا باید با استفاده از دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی، این محصولات را داخل پاکت هایی با وزن دلخواه قرار دهید. برای مثال معمولا گزها را در پاکت های نیم کیلویی، یک کیلویی و دو کیلوگرمی بسته بندی و به بازار عرضه می کنند.
مراحل کار این دستگاه به صورت زیر خواهد بود:

  1. پر کردن مخزن: در ابتدا باید گزها را داخل مخزن دستگاه بریزید. این دستگاه یک مخزن از جنس استنلس استیل دارد که شما می توانید برای این مرحله از یک بالابر هم استفاده کنید که کار برایتان راحتتر شود.
  2. تنظیم کردن دستگاه: قبل از هرچیزی لازم است دستگاه را برای حجم و سرعت دلخواه خود تنظیم کنید.
  3. وزن شدن محصول: در این مرحله، سیستم توزین دستگاه وارد عمل شده و وزن کننده ها گزها را طبق برنامه اعمال شده، توزین می کنند. شما می توانید این دستگاه را با دو الی شش سیستم توزین سفارش دهید. هرچه تعداد آن ها بیشتر باشد، سرعت و دقت دستگاه بیشتر خواهد شد.
  4. دوخت خوردن پاکت: در این مرحله، پاکت ها توسط دستگاه برش خورده و بعد از ریختن گز داخلشان، دوخت زده می شوند.
  5. تاریخ زنی: در صورتی که دستگاه را با تاریخ زن و لیبل زن سفارش دهید، در این مرحله روی پاکت ها تاریخ و لیبل چسبانده می شود.
  6. جمع آوری: در آخر هم اپراتور باید پاکت های آماده را از جلوی دستگاه جمع کند. توصیه می کنیم در این مرحله از یک نوار نقاله و میز ترافیک استفاده کنید تا کار برایتان ساده تر شود.

دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی از ولتاژی معادل 280 تا 320 ولت برخوردار بوده و مکانیزم عملکرد آن هم ویبره است. این دستگاه به سیستم های کنترل PLC و HMI مجهز شده و همچنین به لطف نمایشگر لمسی، نظارت بر آن بسیار راحت خواهد بود.که این دستگاه از بین دستگاه بسته بندی مواد غذایی کارایی زیادی دارد.

اطلاعات بیشتر : دستگاه بسته بندی خشکبار

مزایای خرید دستگاه بسته بندی گز

در صورتی که قصد دارید یک کسب و کار سودآور را راه اندازی کرده و به صورت حرفه ای به عرصه تولید کنندگان و فروشندگان گز ایرانی مرغوب و با کیفیت وارد شوید، خرید این دستگاه را به شما توصیه می کنیم. همانطور که در ابتدای مطلب هم گفتیم، این دستگاه امکان بسته بندی گز به شکلی شیک و جذاب را فراهم می کند.

همانطور که می دانید، اکثر افراد گز را برای سوغاتی می خرند و به همین دلیل، بیشتر به سمت محصولی جذب می شوند که بسته بندی مرتب و بهتری داشته باشد.
گذشته از این، استفاده از دستگاه برای بسته بندی گز از مزایای دیگری هم برخوردار است که عبارتند از:

  • افزایش سرعت و راندمان کار شما
  • راحتی کار اپراتور
  • بسته بندی محصول به شکل بهداشتی
  • استحکام و مقاومت بالا
  • طول عمر بالا
  • امکان استفاده در تمام کسب و کارهای بزرگ و کوچک

در صورت تمایل به بسته بندی حبوبات:دستگاه بسته بندی حبوبات

نکاتی زمان خرید دستگاه بسته بندی گز

در زمان خرید دستگاه بسته‌بندی گز، برخی نکات مهمی وجود دارد که باید مورد توجه قرار بگیرند:

  1. اندازه محصول: آیا قرار است اندازه و ابعاد گز همیشه ثابت باشد یا قابل تغییر است؟
  2. رعایت بهداشت: شما باید مطمئن شوید دستگاه مورد نظر، محصول را به گونه ای بسته بندی می کند که از هرگونه آلودگی در امان باشد. همچنین قسمت های دستگاه که در تماس مستقیم با محصول هستند هم باید کاملا تمیز و عاری از آلودگی باشند.
  3. حفظ کیفیت محصول: بسته بندی گز باید به گونه ای انجام شود که از ورود رطوبت به داخل آن جلوگیری شده و کیفیت محصول به خوبی حفظ شود.
  4. فضای مورد نیاز برای نگهداری از دستگاه: حتما باید قبل از خرید، به ابعاد دستگاه و فضایی که برای نگهداری از آن در نظر دارید، توجه کنید.
  5. سرعت و توان: خرید این دستگاه با هدف افزایش سرعت و راندمان کار شما انجام می شود. از همین رو باید قدرت، سرعت و توان آن را در نظر گرفته و ببینید که آیا با نیاز شما همخوانی دارد یا خیر.

سهولت در کار با دستگاه: حتما در خصوص نحوه عملکرد دستگاه و سختی یا راحتی کار با آن تحقیق کنید. شما باید مطمئن شوید که آیا استفاده از آن به آموزش خاصی نیاز دارد یا خیر.
7.قیمت: به طور کلی دستگاه های صنعتی و تمام اتوماتیک از قیمت بالایی برخوردارند؛ اما در صورت خرید مستقیم از تولید کننده و مراجعه به مراکز معتبر، می توانید این هزینه را کاهش دهید.

قیمت دستگاه بسته بندی گز

عوامل زیادی وجود دارند که می توانند در تعیین قیمت این محصول، تاثیر داشته باشند. برای مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابعاد
  • ظرفیت مخزن
  • جنس مخزن و بدنه
  • سرعت
  • توان
  • ولتاژ ورودی
  • تجهیزات جانبی مثل تاریخ زن و لیبل زن

و…

از همین رو بهتر است شما عزیزان در ابتدا نیاز و خواسته خود را تعیین کرده، سپس برای اطلاع از قیمت دقیق محصول مورد نظرتان و سفارش آن با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بسته بندی گز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *