09220669450 – 03133931360

دستگاه بسته بندی آجیل

  • سیستم کنترل: PLC و HMI(دارای صفحه نمایشگر لمسی)
  • جنس مخزن: استنلس استیل
  • تعداد توزین دستگاه های توزین دار: ۱ الی ۶ توزین
  • ولتاژ ورودی: ۲۲۰ یا ۳۸۰ ولت

برای دریافت بروشورهای بیشتر و کسب اطلاعات فنی هر دستگاه می توانید تماس بگیرد یا درخواست خود را در انتهای همین صفحه کامنت کنید.

انواع دستگاه بسته بندی آجیل(راهنمای جامع)

دستگاه های بسته بندی آجیل در چندین نوع تولید می شوند. بسته به اینکه آجیل ها را در چه وزن و ابعادی می خواهید بسته بندی کنید، دستگاه آن متفاوت است.

  1. دستگاه بسته بندی پاکتی آجیل: بهترین دستگاه برای بسته بندی آجیل در پاکت، دستگاه بسته بندی توزین دار می باشد. این دستگاه بسته بندی در مدل های دو توزین، چهارتوزین و شش توزین ساخته می شوند. در این مورد هر چه قدر مقدار توزین ها افزایش یابد سرعت بسته بندی این دستگاه بیشتر می شود.
    این دستگاه قادر به بسته بندی آجیل ها در پاکت های سه و چهار طرف دوخت می باشد. همچنین به این دستگاه میتوان مخزن گاز های نگهدارنده مثل ازت یا نیتروژن اضافه کرد که باعث با کیفیت تر ماندن محصولات میشود.
    این دستگاه که از نوع بسته بندی های عمودی محسوب میشود با مکانیزم اتوماتیک و پنوماتیک آجیل را در رول های پلاستیکی بسته بندی میکند و به دلیل داشتن سیستم هوشمند PLC و صفحه نمایشگر لمسی میتوان نظارت بهینه را برای شما به همراه داشته باشد.
دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی
دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی

از این دستگاه می توان برای بسته بندی کشمش نیز استفاده می شود: دستگاه بسته بندی کشمش

2. دستگاه بسته بندی آجیل تک نفره: آجیل ها با توجه به ارزش و قیمت بالایی که دارند در بسته های چندین گرمی کوچک نیز بسته بندی می شوند. برای بسته بندی آجیل ها به صورت تک نفره، مناسب ترین دستگاه ، دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی می باشد. این دستگاه قادر به بسته بندی آجیل ها در وزن های 20 الی 200 گرم می باشد.

این دستگاه نیز بسته هایی از جنس رول پلاستیکی دارد اما در ابعادی کوچک تر، عملکرد تمام اتوماتیک و سیستم PLC و نمایشگر لمسی این دستگاه نیز کاربری این دستگاه را بسیار آسان و و بهره مند کرده است.

دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی
دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی

اگر قصد تولید بسته های تک نفره را دارید به صفحه انواع دستگاه ساشه زن مراجعه کنید.

3. دستگاه پرکن آجیل در کیسه: این دستگاه دارای کیسه گیر و نوار نقاله جهت پرکردن محصولات به صورت اتوماتیک است. پس از پر شدن، درب کیسه توسط دستگاه دوخت بسته می شود. کیسه پرکن ها برای بسته ها در ظرفیت بالا هستند، بسته های 5 الی 60 کیلویی با این دستگاه بسته بندی میشوند.

بسته های این دستگاه میتواند از جنس نخی، پلاستیکی و یا پارچه ای باشد. هماهنگی بین سیستم های انتقال پرکن و دوخت این دستگاه به همراه سیستم های PLC و نمایشگر لمسی آن باعث میشود بسته بندی در ابعاد بزرگ به صورت سریع و با کیفیت هرچه تمام تر صورت بگیرد.

دستگاه کیسه پرکن گرانولی
دستگاه کیسه پرکن گرانولی

4. دستگاه بسته بندی و وکیوم آجیل: مدل دیگر بسته بندی آجیل ها به صورت وکیوم است. با استفاده از دستگاه بسته بندی سیل وکیوم می توانیم آجیل ها را در ظروف پلاستیکی با ظرفیت متوسط 400 بار پرس در ساعت بسته بندی کنیم.

یکی از هوشمند ترین و با کیفیت ترین بسته بندی ها بسته بندی وکیوم است، عملکرد وکیوم باعث ماندگاری بالا و با کیفیت محصول میشود همچنین بسته بندی های وکیوم آجیل از جدید ترین بسته بندی های بازار هستند. عمل وکیوم کردن بسته بندی درست بلافاصله بعد از تزریق گاز های نگهدارنده مثل ازت و نیتروژن انجام میشود این مکانیزم باعث ماندگاری در عین کیفیت برتر محصول در بیشترین زمان و حالت ممکن میشود.

دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک
دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک

از این دستگاه برای بسته بندی زرشک در ظروف پلاستیکی نیز استفاده می شود.

مزایای بسته بندی آجیل

یکی از مزایای اولیه استفاده از دستگاه بسته بندی آجیل ، حفظ تازگی و کیفیت است. آجیل ها به هوا و رطوبت حساس هستند و همین امر می تواند باعث بیات شدن سریع آنها شود. با استفاده از این دستگاه، آجیل های شما به همان اندازه روزی که آنها را بسته بندی کردید تازه می مانند و طعم خود را حفظ می کنند.

حذف نیروی کار، کیفیت بیشتر محصولات شما، سرعت و بهره وری بیشتر، حذف واسطه های بسته بندی، کاهش هزینه ها و فروش بیشتر در اثر ظاهر زیباتر از دیگر مزایای این دستگاه ها هستند.

دستگاه بسته بندی آجیل در منزل

اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار خانگی را دارید، بسته بندی آجیل یک پیشنهاد سودآور می باشد. برای بسته بندی آجیل ها در منزل ابتدا باید از یک دستگاه ارزان قیمت استفاده کرد. دستگاه های سیل کن رومیزی، دوخت های دستی، لیبل زن های دستی، و بسته بندی های نیمه اتوماتیک پیشنهاد خوبی برای شروع این کسب و کار می باشد.

هنگام انتخاب دستگاه بسته بندی آجیل خانگی، عواملی مانند ظرفیت، سهولت استفاده و دوام، چالش های بازار، مجوز های بهداشتی و بازار هدف خود را در نظر بگیرید. به دنبال مدل‌هایی باشید که در اندازه‌ها و مواد بسته‌بندی تطبیق‌پذیر باشند و برای نیازهای تولید شما انعطاف‌پذیر باشند. تا با بهترین انتخاب بیشترین بهره وری را نیز داشته باشید.

مشاهده قیمت سایر دستگاه بسته بندی مواد غذایی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بسته بندی آجیل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *