09220669450 – 03133931360

دستگاه بسته بندی سماق

  • جنس مخزن: استنلس استیل
  • ولتاژ ورودی: ۲۲۰ یا ۳۸۰ولت
  • مکانیزم پر کردن: آگر
  • ساختار: عمودی ( دستگاه قوطی پرکن پودری: عمودی-افقی)
  • سماق را می توان به شکل های مختلفی بسته بندی کرد: ساشه (تک نفره)، داخل قوطی و پلاستیک
  • جهت کسب اطلاعات دقیق تر می توانید به بروشور هر دستگاه مراجعه کنید.

انواع دستگاه بسته بندی سماق

دستگاه بسته بندی سماق همانطور که از نام آن پیداست، برای بسته بندی سماق به شکل بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از دستگاه بسته بندی مواد غذایی، می توان این محصول را در ابعاد مختلفی بسته بندی کرده و به شکل سماق های رستورانی یا بسته بندی های پاکتی و قوطی به بازار عرضه کرد.

برای این کار از دستگاه ها و ماشین آلات مختلفی استفاده می شود و هر صنفی با توجه به نیاز خود، می تواند یکی از این دستگاه ها را برای بسته بندی سماق به شکل دلخواه، خریداری کند.همانطور که گفتیم برای بسته بندی سماق از دستگاه های مختلفی استفاده می شود که هر کدام کاربرد و ویژگی خود را دارند. اگر قصد خرید تجهیزات بسته بندی سماق را دارید، باید به سراغ یکی از دستگاه های زیر بروید.

1. دستگاه بسته بندی سماق تک نفره

این دستگاه از ساختاری عمودی برخوردار بوده و چیزی حدود 40 لیتر ظرفیت دارد. شما می توانید بسته های سماق 1 الی 200 گرمی را با استفاده از این دستگاه، آماده کنید. نوع بسته بندی سماق ها هم می تواند به صورت مدادی یا سه طرف دوخت مستطیلی و مربعی باشد.

از جمله مهمترین نکات قابل توجه در دستگاه بسته بندی سماق تک نفره، امکان ایجاد 45 بسته سماق در یک دقیقه است. این دستگاه از مقاومت و طول عمر خوبی هم برخوردار بوده و می تواند بهترین انتخاب برای بسته بندی سماق و سایر مواد پودری مثل پودر قهوه، پودر کاکائو و… باشد.

مشاهده اطلاعات دقیق دستگاه بسته بندی ساشه پودری

دستگاه بسته بندی ساشه پودری

از این دستگاه برای بسته بندی نمک نیز استفاده می شود.

2. دستگاه بسته بندی سماق پاکتی

دستگاه بسته بندی سماق در پاکت یا سلفون یکی دیگر از تجهیزاتی است که برای بسته بندی مواد پودری از جمله سماق، به صورت بهداشتی و با سرعت بالا مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه از مکانیزم اوگر استفاده می کند؛ به همین دلیل میزان دور ریز و ضایعات در حین بسته بندی به حداقل می رسد. این دستگاه به دستگاه بسته بندی پودری آگر معروف است.

این دستگاه به دو نوع پر کردن در قوطی و پر کردن در پلاستیک تقسیم بندی می شوند. تمام مدل های آن از قابلیت تنظیم سرعت برخوردارند و کار کردن با آن ها هم بسیار راحت خواهد بود.
با استفاده از این دستگاه برای بسته بندی سماق، می توانید این محصول را به صورت سه طرف دوخت یا همان بالشتی، بسته بندی کنید. از مهمترین ویژگی های این دستگاه، می توان به مخزن 50 لیتری، برخورداری از صفحه نمایش لمسی و سیستم کنترل PLC و HMI اشاره کرد.

مشاهده اطلاعات دقیق دستگاه بسته بندی پودری آگر

دستگاه بسته بندی آگر

از این دستگاه برای بسته بندی ادویه نیز استفاده می شود.

3. دستگاه پرکن سماق در قوطی

اگر قصد دارید سماق ها را داخل قوطی بسته بندی کنید، این دستگاه مناسب شماست. دستگاه قوطی پرکن پودری به صورت اتوماتیک سماق ها را داخل قوطی هایی با ظرفیت های مختلفی (مطابق نیاز شما) بسته بندی خواهد کرد. شما می توانید عملکرد این دستگاه را با استفاده از نمایشگر لمسی آن، کنترل نمایید.

مشاهده اطلاعات دقیق دستگاه قوطی پرکن پودری

دستگاه قوطی پرکن پودری

از این دستگاه به عنوان پرکن پودر لباسشویی نیز استفاده می شود.

4. دستگاه پرکن سماق

عملکرد برخی از مدل های این دستگاه به صورت پدالی است؛ از همین رو می توان خود این دستگاه را به دو دسته اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم بندی کرد. ظروف مصرفی در نوع نیمه اتوماتیک به خود شما بستگی دارد، اما در انواع اتوماتیک، حتما باید از قوطی یا پاکت استفاده شود.
دامنه توزین دستگاه پرکن پودری هم متغیر است و به خوبی جوابگوی تمام نیازهای مختلف افراد خواهد بود. شما می توانید به طور متوسط، 250 بسته سماق را در هر ساعت با استفاده از دستگاه پرکن پودری، بسته بندی کنید.

مشاهده اطلاعات دقیق دستگاه پرکن پودری

دستگاه پرکن پودری

از این دستگاه به عنوان پرکن ادویه نیز استفاده می شود.

مزایای دستگاه بسته بندی سماق

ممکن است از خود بپرسید که دستگاه های بسته بندی سماق و نمک، برای چه کسانی مناسبند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که این دستگاه ها، از کاربردهای زیر برخوردارند:

  1. رستوران های بزرگ می توانند به جای خرید سماق تک نفره از بیرون، خودشان سماق های با کیفیت را آنطور که می خواهند بسته بندی کنند. با این کار، خیالشان از بابت کیفیت و بهداشت محصول، راحت تر خواهد شد.
  2. کارخانه ها و کارگاه های بسته بندی مواد غذایی می توانند از این دستگاه برای بسته بندی انواع سماق رستورانی و تک نفره استفاده کنند.
  3. عطاری ها و ادویه فروشی های بزرگ، به خصوص آن هایی که به صورت آنلاین فعالیت دارند، از دیگر متقاضیان خرید دستگاه بسته بندی سماق تک نفره هستند. چرا که با بسته بندی اصولی سماق های خود، می توانند آن ها را به سراسر کشور ارسال کنند.

از جمله مهمترین مزایای استفاده از دستگاه های بسته بندی سماق هم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بسته بندی با سرعت بالاتر
  • بدون دخالت دست
  • بهداشتی و تمیز
  • مقرون به صرفه
  • حفظ کیفیت محصول
  • و غیره

نکات مهم در خرید دستگاه بسته بندی سماق

برای آنکه از مراجعه به کارخانه بسته بندی سماق بی نیاز شوید، نیازمند دستگاه هایی با کیفیت هستید که به شما امکان می دهند خودتان نسبت به بسته بندی این محصول، اقدام کنید. با اینکار در هزینه های خود هم صرفه جویی خواهید کرد.

اما اگر ندانید که کدام دستگاه برای شما مناسب است، به جای صرفه جویی، با ضرر مالی هم مواجه خواهید شد. برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، پیشنهاد می کنیم قبل از خرید دستگاه بسته بندی، به نکات زیر توجه کنید:

  • قیمت ماشین آلات بسته بندی سماق و تطبیق آن با بودجه شما
  • ابعاد دستگاه
  • ظرفیت دستگاه
  • میزان برق مصرفی
  • سهولت در جابجایی
  • سرعت بسته بندی
  • نحوه کار دستگاه
  • و…

قیمت دستگاه بسته بندی سماق

یکی از مهمترین دغدغه های افراد برای بسته بندی مواد پودری مثل نمک و سماق، قیمت دستگاه بسته بندی نمک و سماق است. در این خصوص باید بگوییم که قیمت این دستگاه ها با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. شما در ابتدا باید ببینید که کدام نوع دستگاه را برای بسته بندی سماق نیاز دارید و بعد، قیمت آن دستگاه را جویا شوید.

برای اطلاع دقیق از قیمت دستگاه بسته بندی سماق تک نفره یا سایر بسته بندی ها بر حسب نیاز خود، می توانید با کارشناسان فروش نیکوپک تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بسته بندی سماق”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *