09220669450 – 03133931360

دستگاه بسته بندی سس تک نفره

بسته بندی سس تک نفره
آنچه خواهید خواند:

انواع دستگاه بسته بندی سس تک نفره

برای بسته بندی سس تک نفره از دستگاه ساشه مایعات استفاده می شود.این دستگاه دارای دو مدل است. که در زیر به آنها اشاره شده است.

  • بسته بندی مایع ساشه ای (مدادی)
  • ساشه سه طرف دوخت مستطیلی و مربعی (بالشتی)
شاخص دستگاه بسته بندی ساشه مایعات

1. بسته بندی مایع ساشه ای (مدادی)

با این دستگاه می توان مواد مایع را بسته بندی کرد. این دستگاه می تواند فیلم بسته بندی که به صورت ورقه ای میباشد را به پاکت تبدیل کند تا مواد داخل آن پر شده و سپس بسته بندی شوند. بسته بندی نهایی به صورت باریک است به همین علت به آن بسته بندی مدادی نیز می گویند.

2. ساشه سه طرف دوخت مستطیلی و مربعی (بالشتی)

بسته بندی های بالشتی شبیه بسته بندی های مدادی هستند با این تفاوت که بسته های بالشتی پهن تر و بزرگتر هستند. بسته های بالشتی را می توان در صورت تمایل تولید کننده با سس کچاپ، سس مایونز و عسل نیز پر کرد. حجم مواد این نوع بسته بندی بیشتر از بسته بندی مدادی است . در این روش پاکت از سه طرف دوخته شده است و تنها یک طرف آن باز است و پس از پر شدن بسته می شوند.

بسته بندی سس تک نفره

در گذشته از بسته بندی فقط برای حفظ کیفیت مواد غذایی استفاده می شد. اما امروزه هدف اصلی این کار کاملاً تغییر کرده است و بسته بندی بخش مهمی از یک محصول است. در این بین، بسته های یکبار مصرف بسیار سریعتر و ساده تر در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. تولید ساشه تک نفره سس امروزه به یکی از ضروری ترین محصولات در فست فودها، رستوران ها و کافه ها تبدیل شده است. با گسترش شهرنشینی و استفاده بیشتر مردم از غذاهای آماده، این چاشنی خوراکی نیز مصرف بالایی پیدا کرده است.

مصرف کنندگان می توانند از سس کچاپ، سس مایونز، عسل، خردل و سایر محصولات به اندازه نیاز خود در یک وعده استفاده کنند. اگر مصرف کننده نیاز به استفاده بیشتر از سس گوجه فرنگی داشته باشد، می تواند بسته دوم را گرفته و برای جلوگیری از هدر رفتن از آن استفاده کند.

سس کچاپ که منشأ آن چین است، از طریق سنگاپور به انگلستان رسیده و در سراسر جهان پخش شده است. امروزه، به ویژه در فست فودها، سس کچاپ به یک سس بسیار محبوب تبدیل شده است. دستگاه های بسته بندی سس تک نفره نیز به دلیل کاربر پسند بودن و راحتی مصرف، روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند.
این دستگاه در ظرفیت ها و کارایی های متفاوتی ارائه می شود. از دستگاه تولید سس تک نفره می توان برای بسته بندی انواع سس، عسل، خردل، روغن زیتون و آبلیمو های تک نفره استفاده کرد.

مشاهده دستگاه بسته بندی مربا تک نفره

بسته بندی سس تک نفره

ویژگی های دستگاه بسته بندی سس تک نفره

امروزه مردم به لحاظ بهداشت و راحتی مصرف ترجیح می دهند از مواد غذایی بسته بندی شده استفاده کنند. سس کچاپ، سس مایونز و عسل نیز از محصولات غذایی مهم هستند. این محصولات در گروه مایعات قرار می‌گیرند و بنابراین باید با دستگاه های مخصوص پرکن مایعات بسته بندی شوند.

در گذشته محصولاتی مانند سس کچاپ، سس مایونز، عسل و غیره را در ظروف ارائه می کردند. ولی با ورود تکنولوژی های مدرن بسته بندی این محصولات را می توان به کمک انواع دستگاه ساشه زن ، به صورت کوچک و تک نفره بسته بندی کرد.
برای اینکه بتوان محصولات مایع را با دستگاه های بسته بندی پر کرد، محصول باید تا حدی گرم شود. این محصولات معمولا با ویسکوزیته بالا هستند. محصول مایع با ویسکوزیته بالا گرم می شود و انرژی به مولکول ها می رسد و در نتیجه سیالیت آن افزایش می یابد.

هر چه محصول روان تر شود بسته بندی آن راحت تر می شود. سس کچاپ باید قبل از بسته بندی تا 80-90 درجه حرارت داده شود. این حرارت باعث می شود که باکتری های مضر موجود در سس گوجه فرنگی از بین بروند و به راحتی در ساشه ها ریخته شوند. برای عسل 40 درجه حرارت کافی است. این درجات حرارت کم یا زیاد شوند باعث آسیب مستقیم یا غیرمستقیم به محصول می شود.


قطعاتی که با محصول در تماس هستند از فولاد ضد زنگ SS316 استفاده شده است که مناسب برای بسته بندی مواد غذایی می باشد. بدنه دستگاه بسته به درخواست مشتری می توان از فولاد ضد زنگ SS304 نیز ساخته شود. در زیر به تفاوت بین فولادهای ضد زنگ SS316 و SS304 اشاره خواهیم کرد.

  • فولاد ضدزنگ SS304

SS304 رایج ترین فرم فولاد ضد زنگ در جهان است. حاوی کروم در محدوده 18 تا 8 درصد و حداکثر 35 درصد نیکل است. همچنین مقدار کمی کربن و منگنز در آن وجود دارد. برای کاربردهای غذایی ایده آل است اما در برخی فعل و انفعالات (محلول های کلرید و نمک های دریایی) می تواند خورده شود و سطوح خاصی از زنگ زدگی ظاهر شود.

  • فولاد ضد زنگ SS316

SS316دومین فرم رایج فولاد ضد زنگ در جهان است. تفاوت اصلی با SS304 این است که حاوی 2 تا 3 درصد مولیبدن است. بنابراین، خطر خوردگی مانند SS304 را از بین می برد. در کاربردهای صنعتی در محیط های پر نمک، صنایع غذایی و در تولید ابزار پزشکی و جراحی استفاده می شود.

مشاهده دستگاه بسته بندی عسل

خط تولید سس تک نفره

خط تولید سس تک نفره به دلیل محبوبیت این مدل سس در رستوران ها، هتل ها و فست فودها بسیار پرکاربرد است. این خط به تولید بسته های تک نفره زیر 100 گرم می پردازد. دستگاه بسته بندی ساشه در این خط تولید به عنوان اصلی ترین دستگاه محسوب می شود. این دستگاه می تواند به طور خودکار عمل تشکیل کیسه – اندازه گیری – پر کردن مواد – بسته بندی- شمارش – چاپ تاریخ را انجام دهد.

بسته بندی سس تک نفره


قیمت دستگاه بسته بندی سس تک نفره

در میان دستگاه های بسته بندی مواد غذایی، دستگاه بسته بندی سس تک نفره یکی از بهترین و پرتقاضاترین انواع دستگاه های پرکن مایع است که می تواند انواع محصولات را بسته بندی کند. به همین علت تنوع این محصول در بازار بسیار زیاد است و قیمت آن با توجه به پارامترهای زیادی مشخص می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت دستگاه بسته بندی سس تک نفره میتوانید با کارشناسان نیکوپک تماس حاصل فرمایید.

مشاهده دیگر انواع دستگاه بسته بندی ساشه

شماره های تماس: 03133931360 - 09220669450

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *