09220669450

03133931360

قیمت دستگاه بسته بندی دمنوش گیاهی

0تومان
  • جنس مخزن: استنلس استیل
  • ولتاژ ورودی: ۲۲۰ یا ۳۸۰ ولت
  • سیستم کنترل:PLC و HMI (دارای صفحه نمایشگر لمسی)
  • حجم مخزن: مراجعه به بروشورها
  • ظرفیت متوسط: برای دریافت بروشورهای بیشتر و کسب اطلاعات فنی هر دستگاه می توانید تماس بگیرد یا درخواست خود را در انتهای همین صفحه کامنت کنید.

 

بسته بندی دمنوش‌های گیاهی یکی از مهمترین مراحلی است که تولیدکنندگان و توزیع کنندگان این دمنوش‌ها مستلزم به انجام آن هستند. برای این کار از می توان از انواع دستگاه‌های بسته بندی مواد غذایی استفاده کرد که هرکدام از این دستگاه‌ها کاربرد و ویژگی‌های خاصی دارند. بدیهی است که قیمت دستگاه بسته بندی دمنوش های گیاهی هم با توجه به نوع دستگاه انتخاب شده متفاوت باشد.

برای بسته بندی دمنوش گیاهی از چه دستگاهی استفاده می‌شود؟

در صورتی که قصد راه‌اندازی خط تولید دمنوش گیاهی را داشته باشید، باید بدانید که امکان بسته بندی کردن این محصولات در اشکال و انواع مختلف وجود دارد. برای مثال شما می‌توانید این دمنوش‌ها را به صورت پاکتی یا به صورت ساشه‌های تک نفره بسته بندی کنید. همچنین امکان بسته بندی آن‌ها در قوطی هم وجود دارد. هرکدام از این نوع بسته بندی‌ها با دستگاه مخصوص به خود انجام خواهد شد. در اینجا نحوه کار هر دستگاه را به شما توضیح خواهیم داد.

  1. دستگاه بسته بندی پاکتی دمنوش
  2. دستگاه پرکن دمنوش در قوطی
  3. دستگاه بسته بندی دمنوش گیاهی تک نفره
دستگاه بسته بندی حجمی

بسته بندی حجمی

دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی

بسته بندی توزین دار گرانولی

دستگاه قوطی پرکن گرانولی

قوطی پر کن گرانولی

دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی

بسته بندی ساشه گرانولی

1.دستگاه بسته بندی پاکتی دمنوش

بسته بندی پاکتی دمنوش ها با دو مدل دستگاه بسته بندی حجمی و توزین دار گرانولی قابل انجام است.

دستگاه بسته بندی حجمی

دستگاه بسته بندی حجمی از چند پیمانه مخصوص برخوردار است. شما می‌توانید بسته به نیاز و حجم موردنظرتان پیمانه با حجم مناسبی را انتخاب کنید. سپس دستگاه به صورت کاملاً اتوماتیک، هر پیمانه از دمنوش‌های مورد نظرتان را داخل پاکت ریخته و بسته بندی می‌کند.
این دستگاه از سرعت بسیار بالایی برخوردار بوده و راندمان کار شما را به شکل قابل توجهی افزایش خواهد داد. به طوری که امکان آماده سازی 25 بسته دمنوش در یک دقیقه را برای شما فراهم خواهد کرد.

دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی

دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی یک روش دیگر بسته بندی دمنوش‌ به صورت پاکتی می باشد اما این دستگاه با نوع قبلی( دستگاه بسته بندی حجمی) چه تفاوتی می‌کند؟
تنها تفاوت آن‌ها در این است که دستگاه توزین دار گرانولی دقت اندازه گیری بالاتری دارد. اگر می‌خواهید تمام بسته‌های دمنوش شما از اندازه‌های کاملاً یکسان و دقیقی برخوردار باشند، این دستگاه برایتان بهترین انتخاب خواهد بود.
طرز کار دستگاه توزین دار گرانولی به این صورت است که انتقال دهنده‌های لرزشی آن، دمنوش‌ها را از مخزن به سیستم توزین انتقال می‌دهند. بعد از اینکه وزن دقیق هر بسته مشخص شد، دمنوش‌ها داخل پاکت ریخته می‌شوند. با توجه به اینکه عملیات وزن کردن به فرایند کار این دستگاه اضافه شده، سرعت آن از دستگاه حجمی کمتر است


2. دستگاه پرکن دمنوش در قوطی

برخی از افراد ترجیح می‌دهند به جای بسته بندی دمنوش‌ها در داخل پاکت، از قوطی استفاده کنند. در این صورت برای بسته بندی این دمنوش‌ها باید از دستگاه بسته بندی قوطی پرکن گرانولی استفاده کرد. شما می‌توانید وزن محصول داخل هر قوطی را به دلخواه خود مشخص کنید تا وزن کننده‌های دستگاه، عملیات بسته بندی را با دقت بالایی انجام دهند.
دستگاه قوطی پرکن گرانولی از یک نوار نقاله برخوردار است که قوطی‌ها را برای مراحل مختلف بسته بندی هدایت می‌کند.

به این صورت که ابتدا قوطی‌ها زیر نازل قرار می‌گیرند تا دمنوش‌ها با حجم تعیین شده توسط شما، داخل آن‌ها ریخته شوند. سپس این قوطی‌های پرشده به مراحل بعدی یعنی درب گذاری، درب بندی، چسباندن لیبل و… منتقل خواهند شد. این دستگاه از دامنه توزین 5 الی 10000 گرمی برخوردار است و دست شما را برای انتخاب حجم قوطی‌ها کاملاً باز نگه می‌دارد.


3.دستگاه بسته بندی دمنوش گیاهی تک نفره

برای بسته بندی دمنوش گیاهی به این شکل باید از دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی اسفاده کنید. از این دستگاه برای بسته بندی دمنوش‌ها در سایزهای کوچک و تک نفره استفاده می‌شود. شما می‌توانید دمنوش‌ها را با استفاده از این دستگاه، در ساشه‌های مدادی یا بالشتی بسته بندی کنید. دقت این دستگاه بسیار بالاست و حجم تمام ساشه‌ها را به صورت یکسان در نظر می‌گیرد. دامنه توزین دستگاه هم بین 2 تا 200 گرم است. دستگاه بسته بندی چای تی بگ و همچنین دستگاه بسته بندی نمک شامل این دسته، از بسته بندی ها می باشد.


قیمت دستگاه بسته بندی دمنوش گیاهی چقدر است؟

قیمت دستگاه بسته بندی دمنوش گیاهی با توجه به نوع دستگاهی که انتخاب می‌کنید، متفاوت خواهد بود. در صورتی که قصد دارید دمنوش‌های خود را در بسته‌های متنوعی به بازار ارائه کنید، برای مثال آن‌ها را هم داخل قوطی و هم داخل پاکت بریزید، به حداقل دو نوع دستگاه نیاز دارید؛ پس بدیهی است که در این صورت به بودجه بیشتری برای خرید دستگاه نیاز داشته باشید.
علاوه بر این، امکان سفارش هر نوع دستگاه با ظرفیت دلخواه شما هم وجود دارد. در این صورت هم قیمت دستگاه بسته به ظرفیت آن متفاوت خواهد بود. برای اطلاع دقیق از قیمت هر دستگاه، با کارشناسان فروش ما در تیم نیکوپک تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت دستگاه بسته بندی دمنوش گیاهی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *