09220669450 – 03133931360

دستگاه بسته بندی پسته

  • جنس مخزن: استنلس استیل
  • ولتاژ ورودی: ۲۲۰ یا ۳۸۰ ولت
  • مکانیزم پر کردن: ویبره
  • سیستم کنترل:PLC و HMI (دارای صفحه نمایشگر لمسی)
  •  تعداد توزین (وزن کننده): ۱ الی ۶ توزین

برای دریافت بروشورهای بیشتر و کسب اطلاعات فنی هر دستگاه می توانید تماس بگیرد یا درخواست خود را در انتهای همین صفحه کامنت کنید.

انواع دستگاه بسته بندی پسته

در بین دستگاه های بسته بندی مواد غذایی، دستگاه بسته بندی پسته در انواع مختلفی تولید می شود که هر کدام دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی هستند. انتخاب دستگاه به مدل بسته بندی، حجم تولید و بودجه بستگی دارد.

برای کارخانه ها و کارگاه های صنعتی محبوب ترین دستگاه ها به شرح زیر است:

  1. دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی
  2. دستگاه قوطی پرکن گرانولی
  3. دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی

بسته بندی پسته در پاکت

یکی از رایج ترین انواع دستگاه بسته بندی پسته، دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی می باشد زیرا این دستگاه قادر است پسته ها را در وزن های یکسان به طور دقیق بسته بندی کند.

این دستگاه به صورت دو توزین، چهار توزین و شش توزین به سفارش مشتری ساخته می شوند. این دستگاه بسته بندی پسته دارای چشم الکترونیک تنظیم اندازه بسته و همچنین صفحه لمسی، PLC و HMI می باشد.

دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی
مشاهده ویدئو: دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی

اگر قصد بسته بندی مواد پودری را دارید باید از دستگاه های بسته بندی مخصوص مواد پودری استفاده کنید: دستگاه بسته بندی پودری آگر

بسته بندی پسته در قوطی

برای بسته بندی پسته در قوطی، پت یا شیشه از این دستگاه استفاده می شود. این دستگاه به صورت اتوماتیک است که در وزن کردن پسته ها بسیار دقیق و سریع می باشد.

 در جلوی این دستگاه یک نوار نقاله برای انتقال قوطی ها به زیر نازل پرکن وجود دارد تا محصول در وزن مشخص شده در آن تخلیه گردد.

دستگاه قوطی پرکن گرانولی
مشاهده ویدئو: دستگاه قوطی پرکن گرانولی

بسته بندی پسته تک نفره

برای بسته بندی مغز پسته در بسته های تک نفره از دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی استفاده می شود. این دستگاه دارای قابلیت انجام اندازه گیری، ساخت کیسه، برش، پرکردن و بسته بندی به طور خودکار می باشد.

دامنه وزن قابل توزین این دستگاه 2 تا 200 گرم که ظرفیت متوسط آن 15 بسته در دقیقه می باشد.

دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی
مشاهده ویدئو:دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی

مطلب مرتبط: دستگاه بسته بندی آجیل

دستگاه بسته بندی پسته خانگی

بسته بندی پسته نه تنها به صورت صنعتی انجام می شود بلکه می توان آن را در خانه راه اندازی کرد.
راه اندازی خط بسته بندی پسته در خانه می تواند یک اشتغال زایی پردرآمد باشد که بسیار ریسک آن پایین تر است و به سرمایه ی کمتری نیاز دارد.
دستگاه بسته بندی پسته خانگی به اشکال مختلفی تولید می شوند که باید با توجه به بودجه، فضای موجود، حجم تولید و مدل بسته بندی خودمی توان آنها را انتخاب کرد.
بسیاری از دستگاه های بسته بندی خانگی تنظیمات قابل تنظیمی را برای قرار دادن اندازه‌های مختلف کیسه ارائه می‌دهند و به کاربران امکان می‌دهند بسته‌بندی خود را سفارشی کنند.


دستگاه دوخت حرارتی: برای بسته بندی پسته در منزل از دستگاه های متنوعی استفاده می شود که بسته بندی پسته دستی یکی از آنها است. در این روش از دستگاه دوخت حرارتی استفاده می شود. قیمت این دستگاه بسیار مناسب است و کار کردن با آن راحت است.

دستگاه پرکن پسته: اگر به دستگاه پیشرفته تری برای کسب و کار خانگی خود نیاز دارید بهترین گزینه دستگاه پرکن پودر و گرانوال می باشد. این دستگاه به صورت نیمه اتوماتیک قادر است از 5 تا 10000 گرم پسته را در ظروف پرکند.
تعداد توزین این دستگاه بسته به نیاز مشتری می تواند سفارشی سازی شود. تعداد توزین می تواند تک، دو و چهار توزین باشد.
عملکرد این دستگاه به این صورت است که کاربر ظروف را در زیر نازل دستگاه قرار می دهد و با فشار دادن پدال، ظرف پر می شود. هرچه تعداد توزین دستگاه بیشتر باشد، سرعت پرکردن آن نیز بیشتر می شود.

دستگاه پرکن پودر وگرانول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بسته بندی پسته”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *