09220669450 – 03133931360

انواع اسلایسر صنعتی و کاربردهای آن

انواع اسلایسر صنعتی وکاربرد آن
آنچه خواهید خواند:

در این مقاله قصد داریم انواع دستگاه اسلایسر صنعتی و کاربرد آن را بررسی کنیم و برای انتخاب یک دستگاه اسلایسر حرفه ای اطلاعات بیشتری بدست آوریم در ادامه همراه ما باشید تا با انواع اسلایسر، کاربرد آن، ویژگی های یک اسلایسر خوب و دیگر موارد در این مقاله بپردازیم.

انواع اسلایسر صنعتی

از انواع اسلایسر صنعتی می توان به اسلایسر نان،اسلایسر قارچ ،اسلایسر میوه و سبزیجات نام برد. برای اسلایس و تکه کردن مواد در تناژ های بالا نیاز به اسلایسر صنعتی داریم چرا که اسلایس کردن موادی مثل سبزیجات و میوه جات توسط نیروی کار و با دست به صرف زمان بیشتری و انرژی بیشتر و تعداد نیروی کار بالا نیاز دارد از این رو استفاده از اسلایسر صنعتی برای استفاده در کارگاه های تولید و فرآوری مواد غذایی گزینه مناسبی به نظر می رسد.

کاربرد اسلایسر صنعتی

از اسلایسر صنعتی برای اسلایس مواد به شیوه خاص یا برشی متفاوت در تناژ بالا استفاده می شود. مثلا برای اسلایس هویج به شیوه مکعبی یا حبه ای جهت بسته بندی مربا و تهیه مربا هویج یا مربا بالنگ به دستگاه اسلایسر صنعتی با شکلی متفاوت از دیگر دستگاه های اسلایسر نیاز است. در زیر چند نمونه از دستگاه های اسلایسر برای محصولات متنوع را مشاهده می کنید.

اسلایسر نان،اسلایسر سیبزمینی،اسلایسر هویج
انواع اسلایسر صنعتی

اسلایسر میوه و سبزی

دستگاه اسلایسر میوه وسبزی نیکوپک ساخته شده از فولاد ضد زنگ است وبرای انواع سبزیجات ریشه ای اعم از هویج ،سیب زمینی ،تربچه و پیاز مناسب است. دستگاه اسلایسر میوه را بعضا با نام های دستگاه اسلایسر سیب زمینی،دستگاه اسلایسر پیاز ،دستگاه اسلایسر قارچ نیز می شناسند.


با دستگاه اسلایسر میوه و استفاده از صفحات برش متنوع می توان برش دلخواه را برروی محصول اعمال کرد. از جمله:

  • دیسک حلقه ای
  • دیسک خلال کن
  • دیسک حبه کن

یک اسلایسر حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه اسلایسر حرفه ای باید دارای یکسری از ویژگی ها باشد که هنگام خرید باید به آن توجه داشت مثل:

  • دارا بودن سیستم اینورتر که به عمر بیشتر موتور دستگاه کمک می کند
  • دارا بودن سنسور دسته که باعث حفظ ایمنی در حال کار با اسلایسر باشد؛به این صورت که هنگامی که دستگاه روشن است تیغه ها حرکت نمیکند و به محض پایین آمدن دسته تیغه ها حرکت می کنند. این عمل باعث می شود در صورتیکه شخصی به طور ناآگاه دست خود را درون سیلندر ببرد تیغه ها به شخص آسیبی نرساند.
  • شستشوی آسان دستگاه و قابلیت جدا کردن قطعات برای شستشو بهتر آن.
  • لرزش و صدای بسیار کم


اسلایسر مکعبی هویج

  • اگر شما بخواهید محصول خود را به صورت مکعبی برش دهید این دستگاه با تیغه حبه ای این کار را به راحتی برای شما انجام می دهد. با استفاده برش مکعبی این اسلایسر مکعبی هویج را به صورت مکعبی به راحتی اسلایس می کنید و در رستوران یا تولید مربا هویج یا مربای بالنگ و.. استفاده می کنید. اسلایسر مکعبی هویج می‌تواند سبزیجات برگ‌دار مانند سیر، تره‌فرنگی، کرفس، کلم، اسفناج، کاهو و غیره را به‌صورت حبه‌ای خرد کند و می تواند در خط تولید شستشو میوه و سبزی مورد استفاده قرار گیرد.
  • اسلایسر مکعبی هویج با تغییر دیسک‌های برش می‌تواند سبزیجات ریشه‌ای مانند هویج، پیاز، شاخه‌های بامبو، بادمجان را به شکل نواری، ورقه‌ای یا مکعبی برش دهد.
  • سرعت دیسک‌های برش را می‌توان توسط اینورتر به‌طور دقیق تنظیم کرد.
  • اندازه برش‌ها می‌تواند با توجه به نیاز کاربر تغییر کند. ابعاد برش‌های نگینی بین ۸ تا ۱۲ میلی متر مکعب با تغییر صفحه مش مختلف قابل‌تغییر می‌باشد.
  • دستگاه مجهز به یک تیغه برش حلقوی، تیغه مکعبی، تیغه نواری و یک تیغه نرم برش است.
اسلایسر صنعتی قارچ وگوشت
اسلایسر قارچ در سمت چپ تصویر، اسلایسر گوشت و کالباس در سمت راست تصویر

دستگاه اسلایسر قارچ

برای برش قارچ با استفاده از دستگاه اسلایسر قارچ میتوان این نوع دستگاه را با توجه به حجم تولید و دیگر موارد مورد نیاز با کارشناس فروش در میان بگذارید که دستگاه به صورت سفارشی برای شما ساخته شود. با استفاده از راهنمایی مشاوران نیکوپک شما میتوانید دستگاه مورد نظر خود را سفارشی سازی کنید.

استعلام قیمت دستگاه اسلایسر

برای استعلام قیمت دستگاه اسلایسر و مشاوره بیشتر در خصوص دستگاه و بررسی نیاز شما لطفا از طریق شماره تماس و واتساپ ما در ارتباط باشید.

شماره های تماس: 03133931360 - 09220669450

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *