09220669450 – 03133931360

بهترین آسیاب صنعتی را از تولیدکننده و به صورت اقساطی بخرید

بهترین آسیاب صنعتی
آنچه خواهید خواند:

لیست بهترین آسیاب صنعتی

لیست بالا سه مدل از بهترین آسیاب های صنعتی موجود در بازار است که هریک متناسب با نیاز مشتریان طراحی و ساخته شده است. این سه اسیاب جز کارآمدترین آسیاب های مورد استفاده در کارخانجات و کارگاه های صنعت مواد غذایی، بهداشت،دارویی و شیمیایی هستند.

آسیاب هادر مدل های متنوعی ساخته می شوند که از نظر امکانات، ظرفیت تولید و سایز پودر با یکدیگر متفاوت هستند. با پیشرفت تکنولوژی، مدل های صنعتی مدرن بسیار پیچیده و همه کاره شده اند و عملکرد و بهره وری بهتری را ارائه می دهند.این آسیاب ها در آسیاب کردن، خرد کردن و کاهش ذرات به اندازه‌های کوچکتر بسیار دقیق و با سرعت عمل بالا هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی 3 مدل از بهترین آسیاب های صنعتی بزرگ چکشی موجود در بازار بپردازیم.

معرفی بهترین آسیاب های صنعتی

به طور کلی این آسیاب ها در دو گروه چکشی و پولورایزر قرار دارند.

1.آسیاب های صنعتی چکشی

اولین مدل آسیاب های صنعتی چکشی هستند که در ظرفیت های مختلفی ارائه می گردند.قدرت موتور این آسیاب ها 20 اسب بخار، 40 اسب، 70 اسب و 100 اسب می باشد. این آسیاب ها دارای مگنت هستند و حداقل سایز مش آنها یک میلیمتر می باشد.

دستگاه آسیاب صنعتی اصفهان

جنس چکش های آنها فولاد سخت شده می باشد و تعداد آنها با توجه به ظرفیت دستگاه متفاوت است. آسیاب چکشی محصولات را در دو مرحله پردازش می‌کند: مرحله ضربه که اولین مرحله است که باعث کاهش اندازه محصولات می‌شود و مرحله دوم ریزتر کردن مواد به ذرات بسیار کوچکتر با تجزیه و برش بیشتر تا به اندازه مناسب برسد.

دستگاه آسیاب چکشی چهار بخش اصلی را تشکیل می‌دهد و هر بخش نقش خاصی در پردازش مواد دارد. جنس و اندازه ی این بخش ها در قیمت دستگاه آسیاب چکشی بسیار تاثیر میگذارند.سایر اجزایی که آسیاب چکشی را تعریف می‌کنند شامل ساختار پایه، پوشش‌های پایین و بالا، محورانتقال، جداکننده دیسک، غربال ذرات و یاتاقان انتقال است.

2. آسیاب های صنعتی چکشی پیشرفته

دومین مدل، در ظرفیت و امکانات با مدل اول تفاوت دارند. از امکانات منحصر بفرد این اسیاب ها می توان به دمنده هوا جهت جدا کردن ناخالصی ها در ورودی آسیاب اشاره کرد. از دیگر امکانات این آسیاب ها داست کالکتور می باشد که از انتشار گرد و غبار ناشی از پودر شدن مواد ایجاد می شود جلوگیری میکند. قدرت موتور این آسیاب ها 100 اسب، 120اسب، 150 اسب و 200 اسب می باشد.

تاکنون این دستگاه به‌عنوان بهترین و پرکاربردترین دستگاه آسیاب صنعتی شناخته‌ شده است که از ضربات مکرر برای شکستن و خرد کردن مواد استفاده می‌کند. در واقع ضربات چکشی، یک عمل غالب در آسیاب چکشی محسوب می‌شود. بااین‌حال، این عملکرد چیزی است که می‌تواند از یک دستگاه به دستگاه دیگر و تولید کننده آسیاب صنعتی دیگر متفاوت باشد. این دستگاه در طیف گسترده‌ای برای موادی که به‌نوعی به پردازش نیاز دارند، مفید است.

دستگاه آسیاب صنعتی

این اسیاب ها در صنایع غذایی برای آسیاب گندم و دیگر غلات، انواع ادویه جات و دیگر محصولات غذایی و همچنین در صنعت دام و طیور برای خرد کردن غذای دام در ظرفیت های تولید بالا مورد استفاده قرار میگیرد.

برای خرید بهترین آسیاب صنعتی باید چه نکاتی را درنظرداشت؟

مهم‌ترین نکته جنس چکش‌هاست. اگر جنس چکش‌ها مناسب و به اندازه کافی سخت نباشند، زودتر ساییده می‌شوند و عمر کوتاهی خواهند داشت. همچنین کیفیت پودر تولید شده را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهند. در آسیاب چکشی باید مکانیزمی تعبیه شده باشد تا مواد ناخواسته مانند سنگ‌ها و فلزات از طریقی به محفظه خردکن راه پیدا نکنند زیرا ممکن است به دستگاه آسیب برسانند.
تخلیه مواد از قسمت خروجی (مش) باید به صورت موثری انجام پذیرد در غیر اینصورت ممکن است در قسمت تخلیه انسداد به وجود آمده و سبب آسیب رسیدن به چکش‌ها گردد.
از داشتن سوئیچ کنترل بار دستگاه اطمینان حاصل کنید در غیر این صورت در هنگام وجود اضافه بار الکتروموتور آسیاب چکشی ممکن است آسیب‌های غیر قابل جبرانی ببیند.

3.پولورایزر

سومین مدل از بهترین آسیاب صنعتی آسیاب پولورایزر می باشد. این نوع آسیاب ها برای تهیه خوراک دام، طیور و آبزیان استفاده می شود. برای مواد چرب و مرطوب می توان از آسیاب های پولارایزر استفاده کنیم که بسیاری دیگر از انواع آسیاب ها از انجام آن ناتوان هستند. همین امر باعث گسترش کاربرد این آسیاب در صنایع تولید خوراک آبزیان و طیور شده است.
از آسیاب های پولارایزر جهت بدست آوردن پودر به صورت غبار در حد 200 میکرون استفاده می شود. ولی اگر بخواهیم محصول خروجی به صورت غبار نباشد و سایز بالاتر از 900 میکرون باشد از آسیاب های چکشی استفاده می شود. این نوع آسیاب ها در کارخانه ها و کارگاه های بزرگ استفاده می شود که ظرفیت تولیدی آنها زیاد می باشد. همان‌طور که می‌دانید، باید برخی از مواد را آسیاب، پودر یا خرد کنید تا بتوانید بهره‌وری پردازش آن‌ها را افزایش دهید. این آسیاب ها در صنایع وسیعی از جمله دارویی و بهداشتی، صنایع شیمیایی و صنایع غذایی و…کاربرد دارند.

کاربردها:

پیشرفت در تکنولوژی آسیاب هامنجر به توسعه ماشین آلات بسیار کارآمد و دقیقی شده است که نیازهای خاص صنایع مختلف را برآورده می کند.این دستگاه جهت تهیه غذای آبزیان، غذای طیور و در صنایع شیمیایی جهت ساخت انواع سموم و همچنین در صنعت داروسازی برای تهیه انواع داروها به صورت پودر مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به جزییات کاربرد آسیاب پولورایزر در صنعت داروسازی می پردازیم.

موارد استفاده در صنعت داروسازی:

در صنعت داروسازی نیز به طور گسترده از این دستگاه استفاده می شود. همان‌طور که میدانید، محصولات دارویی مختلف حاوی ترکیباتی از مواد مختلف هستند. در صنعت داروسازی، مواد با اندازه‌های مختلف برای کاربردهای متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مورد، آسیاب ها در تولید پودر در سایزهای مختلف استفاده می شود. آنچه این دستگاه ها را منحصربه‌فرد می‌کند این است که می‌توانند همه نوع موادی را در اندازه های مختلفی پودر کنند. این نه‌تنها در صنعت داروسازی بلکه برای دیگر صنایع مانند فرآوری مواد غذایی و لوازم‌آرایشی نیز کاربردی است.

آسیاب صنعتی امکان سرعت بخشیدن به روند تولید را دارا می‌باشد. این دستگاه تولید حجم زیادی از داروها در کوتاه‌ترین زمان ممکن را آسان می‌کند. در واقع، این دستگاه نقش اساسی در پردازش مواد مختلف در صنعت دارویی ایفا می‌کند. در واقع اگر می‌خواهید به ترکیب بهتری از مواد به‌ویژه در صنعت داروسازی دست‌یابید، کاهش اندازه ذرات به میزان توصیه‌شده لازم و ضروری است.دستگاه آسیاب دارای سطح نسبتاً یکنواختی در پودر کردن مواد است که امکان دستیابی به مخلوط بهینه مواد را برای شما ممکن می‌سازد.

دستگاه آسیاب پولورایزر

آشنایی با مکانیزم انواع آسیاب ها

کار با این آسیاب ها بسیار راحت است. با توجه به اینکه دارای اجزای اساسی است، بسیار کاربر پسند است. با این‌وجود، شما همچنین باید توجه داشته باشید که دستگاه‌های آسیاب صنعتی بسته به کاربرد خاص، طیف وسیعی دارند.
مکانیزم عملکرد همهٔ چنین دستگاه‌های آسیاب تا حدودی شبیه به یکدیگر به نظر می‌رسد، و اگر تنوع وجود داشته باشد، در حالت ایده آل ناچیز است. این موضوع به دلیل این واقعیت است که اکثر اجزای این دستگاه‌ها ظاهراً مشابه هستند. با این‌وجود، پیشرفت های متعددی توسط تولید کننده آسیاب صنعتی طی سالهای گذشته انجام‌شده است. البته در این مورد، تمایل این است که اطمینان حاصل شود که این نوع دستگاه کارایی مطلوب را در حین کار ارائه می‌دهد.

بهترین آسیاب صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟

  • نوع و قدرت موتور یکی از مهم ترین موارد در خرید آسیاب است. این موضوع به ویژه برای وقتی که ساعت کاری بیشتر می شود، اهمیت بیشتری پیدا می کند. بنابراین اگر کار شما چندشیفت است پیشنهاد می شود با صرف هزینه بیشتر، درخواست به کارگیری از بهترین مدل موتور موجود در بازار را از تولیدکننده دستگاه آسیاب خود داشته باشید.
  • جنس و تعداد تیغه های به کار رفته. تیغه های فولادی درحال حاضر سخت ترین نوع تیغه اسیاب می باشند.
  • این دستگاه ها چون با مواد غذایی در تماس هستند باید از فولاد ضد زنگ با رنگ الکترواستاتیک ساخته شوند.
  • دارای راندمان بالا با حداقل استهلاک و نیاز به تعمیرات نیز نباشد.
  • دستگاه فاقد هرگونه لرزش باشد.
  • جنس بدنه محکمی داشته باشد.
  • گارانتی و از همه مهمتر، خدمات پس از فروش واقعی داشته باشد.

عوامل موثر بر قیمت

قیمت آسیاب ها با توجه به پارامتر هایی مانند امکانات دستگاه، ظرفیت تولید آن و …. متفاوت است. جهت خرید یک دستگاه باید هدف تولید و بودجه در دسترس خود را مورد توجه قرار دهید.

نیکوپک تولید کننده انواع دستگاه آسیاب در اصفهان / تمام دستگاه های نیکوپک دارای ضمانتنامه و خدمات پس از فروش می باشند.

شماره های تماس: 03133931360 - 09220669450

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *