09220669450 – 03133931360

آسیاب صنعتی کوچک

0تومان
  • نوع عملکرد: تیغه پروانه ای
  • ظرفیت آسیاب مواد سخت: 25 کیلوگرم در ساعت
  • ظرفیت آسیاب مواد نرم: ۵۰ کیلوگرم در ساعت
  • قدرت موتور: 3 اسب یا 2.2 کیلووات
  • سرعت موتور: ۳۰۰۰ دور در دقیقه
  • ولتاژ ورودی: ۲۲۰ ولت تکفاز
  • جنس بدنه دستگاه: فولاد با رنگ الکترواستاتیک
  • جنس محفظه خردکن: فولاد آلیاژی
  • جنس تیغه و دندانه های خردکن: استیل ۳۰۴

مشخصات آسیاب صنعتی کوچک

از آسیاب های صنعتی کوچک برای خرد کردن و آسیاب ساعتی ۵۰ کیلوگرم مواد نرم و ۳۰ کیلوگرم مواد سخت استفاده می شود. این آسیاب با موتور موتوژن و عملکرد تیغه پروانه ای، مناسب ترین دستگاه برای کارگاه ها و مغازه های عطاری می باشد. به جهت حمل آسان، بدنه دستگاه مجهز به چرخ می باشد.

از دیگر ویژگی های آسیاب کوچک صنعتی میتوان به آمپرمتر و ولت متر اشاره کرد که می توان در حین کار فشار آنها را چک کرد. در صورتیکه خارج از بار مجاز بود، می توان دستگاه را خاموش کرده و بار آن را کم نمود.

تفاوت این آسیاب با سایر آسیاب ها

در بین انواع دستگاه اسیاب مهمترین تفاوت این دستگاه با دیگر آسیاب ها این است که این دستگاه دارای سیستم پیش خردکن می باشد که زمانیکه مواد درشتی مانند زردچوبه را وارد دستگاه می کنید ابتدا در این پیش خرکن به وسیله ی تیغه های اولیه کاهش سایز می دهند و سپس وارد محفظه اصلی خردکن می شوند که سایش اصلی در این قسمت انجام می شود.

تفاوت آسیاب صنعتی کوچک با آسیاب رومیزی

  • ظرفیت این دستگاه نسبت به آسیاب رومیزی بیشتر است. از آسیاب رومیزی عطاری برای آسیاب محصولات در حجم کم استفاده می شود.
    برای مثال اگر بخواهید تا یک یا نیم کیلو محصول را آسیاب کنید بهتر است از آسیاب رومیزی استفاده کنید ولی برای ظرفیت های بشتر آسیاب صنعتی کوچک گزینه ی بهتری می باشد.
  • دور موتور دستگاه آسیاب صنعتی کوچک نسبت به آسیاب رومیزی کمتر است. دور موتور این دستگاه ۳۰۰۰ دور در دقیقه است در حالی که دور موتور آسیاب رومیزی ۳۰۰۰۰ دور در دقیقه است.
    این آسیاب جمع و جور دارای سرعت زیادی می باشد ولی اگر بخواهید مدت زمان زیادی به آسیاب بپردازید بهتر است از آسیاب صنعتی کوچک استفاده کنید.

تفاوت آسیاب صنعتی کوچک با مدل نیمه صنعتی

موتورهای آسیاب صنعتی کوچک و آسیاب چکشی نیمه صنعتی یکسان می باشد و هر دو این دستگاه ها سه اسب بخار هستند. تنها تفاوت آنها در چکش های خردکن و محفظه خردکن می باشد. آسیاب چکشی نیمه صنعتی برای مواد خیلی سخت مانند هسته خرما و زردچوبه پرقدرت تر از دستگاه آسیاب صنعتی کوچک است. در نتیجه مدت زمان بیشتری هم می توان آن را روشن گذاشت و استفاده کرد.

ولی برای مغازه های عطاری که مدام می خواهند محصولات متفاوتی را آسیاب کنند بهتر است از آسیاب صنعتی کوچک استفاده کنند زیرا این دستگاه جمع و جورتر است و تمیز کردن آن راحت تر می باشد.

مقدار کنگره های دستگاه آسیاب صنعتی کوچک نسبت به آسیاب چکشی کمتر است و 4 کنگره دارد.

تیغه آسیاب صنعتی کوچک حالت چکشی ندارد و بیشتر برای مواد نرم مناسب است. برای مواد خیلی سخت بهتر است از آسیاب چکشی نیمه صنعتی استفاده کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آسیاب صنعتی کوچک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *