09220669450 – 03133931360

دستگاه آسیاب استخوان

0تومان
  • سرعت موتور: 3000 دور در دقیقه
  • جنس دستگاه: فولاد با رنگ الکترواستاتیک (قابلیت سفارشی سازی با جنس استیل)
  • ولتاژ ورودی: 220 یا 380 ولت 
  • قدرت موتور: مراجعه به بروشورهای دستگاه

 

معرفی دستگاه آسیاب استخوان

دستگاه آسیاب استخوان، دستگاهی است که برای پودر کردن استخوان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. استخوان‌های پودر شده حیوانات، سرشار از کلسیم بوده و برای کاربردهای مختلفی به کار می‌روند. در حال حاضر انواع دستگاه آسیاب در بازار وجود دارند که هرکدام از آن‌ها، از مزایا و ویژگی‌های خاص خود برخوردارند و استخوان‌ها را در ابعاد مختلفی پودر و آسیاب می‌کنند. در ادامه این دستگاه‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع دستگاه آسیاب استخوان

آسیاب استخوان خود به دو مدل اصلی صنعتی و نیمه صنعتی تقسیم می‌شوند و کاربردهایی برای هر یک تعریف شده است.

آسیاب صنعتی استخوان

دستگاه‌های آسیاب صنعتی معمولا به دلیل قابلیت‌های زیاد برای کسب و کارهای بزرگ و مهم به کار می‌روند. برخی از مدل‌های این نوع آسیاب، کار چند دستگاه را با هم انجام می‌دهند. بنابراین باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های شما می‌شوند و راندمان کار را افزایش خواهند داد. این دستگاه به نوعی دستگاه آسیاب عطاری هم به حساب می آید.
ظرفیت و سرعت آسیاب‌های بزرگ صنعتی بسیار بالاست و با عملکرد چکشی خود، می‌توانند استخوان‌های مختلف را در مدت کوتاهی به پودر تبدیل کنند. برای استعلام قیمت آسیاب صنعتی بزرگ یا سایر ظرفیت ها تماس بگیرید: ۰۹۲۲۰۶۶۹۴۵۰ – ۰۳۱۳۳۹۳۱۳۶۰

آسیاب نیمه صنعتی استخوان

آسیاب‌های نیمه صنعتی نسبت به انواع صنعتی، از ظرفیت پایین‌تری برخوردارند. اما همچنان می‌توانند به خوبی استخوان‌ها را در مدت زمان کوتاهی آسیاب کنند. انواع دستگاه آسیاب های نیمه صنعتی در ظرفیت های مختلفی ساخته می شوند.
آسیاب نیمه صنعتی چکشی: داخل این آسیاب چکشی نیمه صنعتی ،چکش‎هایی تعبیه شده است که با حرکات ضربه‌ای، استخوان‌ها را پودر خواهند کرد. کار کردن با این دستگاه‌ها بسیار راحت بوده و خروجی یکدستی به شما تحویل می‌دهند. همچنین شما می‌توانید ابعاد استخوان‌های آسیاب شده خروجی را به دلخواه انتخاب کنید.
در سایت نیکوپک می‌توانید تمام این دستگاه‌ها را با جنس بدنه و چکش ایده‌آل و قیمتی نازل پیدا کنید. دوام بالای این دستگاه‌ها، یکی از رموز موفقیتشان به حساب می‌آید.

عملکرد دستگاه آسیاب استخوان

از روی نام این دستگاه هم می‌توان به عملکرد آن پی برد. برای خرید این دستگاه آسیاب باید با قطعات گوناگون آن شامل تیغه خردکن ، سیستم تغذیه، هاپر، سیستم قدرت و سیستم کنترل الکتریکی آشنا شوید. در حالی که آسیاب‌های استخوان در گذشته‌های دور صرفا به صورت دستی کار می‌کردند، اکنون استفاده از آن‌ها به دلیل پیشرفت فناوری، ساده‌تر است. شیوه کار کردن این دستگاه را در ادامه مطالعه می‌کنید:

  1. مواد در وهله اول توسط سیستم تغذیه وارد هاپر می‌شوند که تیغه خردکن را حمل می‌کند.
  2. مواد توسط این تیغه خردکن به سادگی تکه تکه و بریده می‌شوند.
  3. سپس این استخوان‌های خرد شده از بخش زیرین دستگاه خارج شده و قابل بسته‌بندی خواهند بود.
    البته شیوه کار با تمام دستگاه ها یکسان نیست و با توجه به سلیقه برندها، تفاوت‌های جزئی در آن‌ها مشاهده می‌شود.

فاکتورهای مهم پیش از خرید

باید بدانید هر آسیابی مناسب خرید نیست و شاید نتواند نیاز شما را برآورده سازد.
از مهم ترین فاکتورهای خرید می توان به جنس بدنه، تیغه ها و نوع موتور و قدرت موتور اشاره کرد. بعد از آن مواردی دیگری هستند که باید به آن دقت نمود، مثل:

  1. ابعاد دستگاه با توجه به نیازتان برای آسیاب کردن استخوان‌ها، موضوع بسیار مهمی است. ظرفیت این دستگاه‌ها نیز با هم تفاوت دارد. آسیاب‌ها در سال‌های اخیر تنوع خوبی به لحاظ ابعاد پیدا کردند.
  2. طبیعی است هر چه آسیاب پیشرفته‌تر، با قابلیت‌های بیشتر و بزرگ‌تر باشد، برق مصرفی آن نیز بیشتر خواهد بود.
  3. سهولت در استفاده از دستگاه آسیاب استخوان هم به نوبه خود مهم است.
  4. گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب
    همچنین فراموش نکنید استخوان‌ها برای استفاده در این دستگاه در ابتدا باید به طور کامل خرد و خشک شوند. سپس قادر به آسیاب کردن آن‌ها خواهید بود. در غیر این صورت، احتمالا صدماتی به دستگاهتان وارد می‌کنید یا بازدهی چندانی برایتان نخواهد داشت.

کاربردهای دستگاه

از این آسیاب برای پودر کردن استخوان‌ها به منظور تهیه غذا حیوانات و مواردی نظیر آن استفاده می شود. وجود این کاربردها سبب خرید و فروش بالای آن شده است. همچنین صنایع غذایی، شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، دارویی برای پودر یا بلغور کردن مواد گوناگون به چنین دستگاهی نیاز دارند تا کار خود را بدون دخالت دست پیش ببرند.

قیمت دستگاه آسیاب استخوان

همان‌طور که در بالا هم اشاره شد، تنوع در دستگاه های آسیاب بسیار بالا است و هر یک ویژگی‌ها و مزایای خود را دارند. بدیهی است که این دستگاه‌ها قیمت ثابتی نداشته باشند. کاربران زیادی در مورد تعرفه آن‌ها سوال دارند و برای این منظور کافی است با شماره تلفن‌های درج شده در وب‌سایت تماس بگیرید.
تیم ما به صورت تمام وقت آماده پاسخ دادن به سوالات شما عزیزان است. بعد از آن قادر به انتخاب بهترین دستگاه با توجه به نیاز خود در کسب و کارتان خواهید بود. به نظر شما بهترین دستگاه آسیاب استخوان کدام است؟ آیا تجربه استفاده از آن را داشته‌اید؟

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه آسیاب استخوان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *