09220669450 – 03133931360

دستگاه بسته بندی زرشک

0تومان
  • سیستم کنترل:PLC و HMI (دارای صفحه نمایشگر لمسی)
  • عملکرد دستگاه: اتوماتیک و نیمه اتوماتیک
  • ولتاژ ورودی: ۲۲۰ یا ۳۸۰ ولت
  • جنس مخزن: استنلس استیل
  • ساختار: عمودی-افقی

برای اطمینان از تازگی و کیفیت زرشک، بسته بندی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و اینجاست که دستگاه بسته بندی زرشک پا به عرصه وجود می گذارد.

مدل دستگاه بسته بندی زرشک به نوع بسته بندی و حجم آن بستگی دارد. دستگاه هایی که برای بسته بندی زرشک مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

  • دستگاه بسته بندی توزین دار
  • دستگاه پرکن پودر و گرانول (نیمه اتوماتیک)
  • دستگاه سیل وکیوم
  • دستگاه کیسه پرکن گرانولی

1. دستگاه بسته بندی توزین دار

این دستگاه پرکاربرد قابلیت بسته بندی زرشک در بسته هایی با وزن 50 الی 10000 گرم است. سرعت بسته بندی این دستگاه 10 الی 50 بسته در دقیقه است.

از جمله مشخصات این دستگاه می توان به ماکانیزم آن اشاره کرد، مکانیزم پرکردن این دستگاه به صورت ویبره می باشد. این دستگاه سرعت و دقت بالایی در توزین و بسته بندی زرشک دارد. دستگاه بسته بندی توزین دار در ظرفیت های تک توزین، دو توزین، چهار توزین و شش توزین طراحی و تولید می شوند.

دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی
دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی

2. دستگاه پرکن پودر و گرانول

این دستگاه برای مشاغل کوچک با حجم تولید کم مناسب می باشد. این پرکن به صورت نیمه اتوماتیک قادر به پرکردن زرشک با وزن های 5 الی 10000 گرم می باشد.

دستگاه پرکن پودر وگرانول
مشاهده ویدئو: دستگاه پرکن پودر و گرانول

3. دستگاه سیل وکیوم

از این دستگاه برای بسته بندی زرشک ها در ظروف پلاستیکی استفاده می شود. ظرفیت متوسط این دستگاه اتوماتیک 400 بار پرس در ساعت و تعداد قالب های آن 1 تا 6 عدد می باشد.

دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک
دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک

4. دستگاه کیسه پرکن گرانولی

این دستگاه قادر به وزن کردن زرشک ها و توزیع آنها داخل کیسه می باشد. ظرفیت متوسط این دستگاه 4 الی 13 بار در دقیقه می باشد و مکانیزم آن به صورت ویبره می باشد.

دستگاه کیسه پرکن گرانولی
دستگاه کیسه پرکن گرانولی

مزایای استفاده از دستگاه بسته بندی

  • حفظ طراوت:
    زرشک ها به خاطر طعم ترش و رنگ قرمز پر جنب و جوششان ارزشمند هستند. با این حال، آنها به دما، رطوبت، نور و قرار گرفتن طولانی مدت در هوای آزاد حساس هستند.
    دستگاه های بسته بندی برای ایجاد یک مانع محافظ طراحی شده اند و این توت های ظریف را برای مدت طولانی تازه نگه می دارند.
  • افزایش ماندگاری:
    زرشک های بسته بندی شده مناسب نسبت به زرشک هایی که به صورت دستی بسته بندی می شوند، ماندگاری بیشتری دارند. این امر در دسترس بودن آنها را افزایش می دهد و ضایعات را کاهش می دهد و آنها را به یک انتخاب اقتصادی تر برای مصرف کنندگان و تولید کنندگان تبدیل می کند.
  • رعایت استانداردهای بهداشتی:
    در صنایع غذایی، رعایت استانداردهای بهداشتی دقیق از اهمیت بالایی برخوردار است. دستگاه های بسته بندی زرشک اطمینان حاصل می کنند که توت ها در یک محیط تمیز و استریل نگهداری می شوند و خطر آلودگی را کاهش می دهند.

ویژگی های بسته بندی زرشک

بسته بندی زرشک باید به گونه ای باشد که هوا به داخل آن نفوذ پیدا نکند. از طرفی باید در مقابل رطوبت مقاوم باشد. چرا که اکسیژن و رطوبت می تواند روی طعم و طراوت زرشک تاثیر منفی بگذارد.
همچنین بسته بندی باید زیبا و شکیل باشد تا مشتریان بیشتری را جذب کند. اهمیت این موضوع برای زرشک صادراتی دو چندان می شود.
برای بسته بندی زرشک بیشتر از کیسه یا پاکت های پلاستیکی از جنس نایلون یا سلفون استفاده می کنند. این نوع بسته بندی به دلیل ارزان بودنشان و در عین حال مقاوم بودنشان بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

مشاهده سایر دستگاه بسته بندی مواد غذایی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بسته بندی زرشک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *