09220669450 – 03133931360

دستگاه بسته بندی چای

  • جنس مخزن: استنلس استیل
  • ولتاژ ورودی: ۲۲۰ یا ۳۸۰ ولت
  • سیستم کنترل:PLC و HMI (دارای صفحه نمایشگر لمسی)
  • ظرفیت متوسط: مراجعه به بروشورها
  • تعداد توزین (وزن کننده): ۶-۱ توزین
  • مکانیزم پر کردن: ویبره
  • حجم مخزن: مراجعه به بروشورها

بسته بندی مواد غذایی و به خصوص چای اصلا ساده نیست؛ به ویژه اگر کسب وکاری در این زمینه داشته باشید و بخواهید بسته‌ها را با سرعت و دقت بالا تحویل دهید.
راه‌های زیادی برای این کار ابداع شده است، اما دستگاه بسته بندی چای قطعا یکی از بهترین شیوه‌ها برای این منظور است که مزایای فراوانی در استفاده از آن به چشم می‌خورد. البته خود این دستگاه‌ها انواعی را شامل می‌شود که برای داشتن کسب و کاری بهتر، باید با آن‌ها آشنا شوید.

انواع دستگاه بسته بندی چای

با توجه به گستردگی دستگاه‌های بسته بندی چای، دست افراد برای انتخابشان باز است. البته دو نوع اصلی برای انجام این کار در کسب و کارهای مرتبط با بسته بندی چای مشاهده می‌شود که در ادامه به شرح ویژگی‌های هر یک خواهیم پرداخت.

  1. دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی
  2. دستگاه قوطی پرکن گرانولی

دستگاه های فوق برای بسته بندی انواع خشکبار نیز استفاده می شوند.

1- دستگاه بسته بندی پاکتی چای

برای بسته بندی چای در پاکت از دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی استفاده می شود. این دستگاه می‌تواند چای را از 50 تا 2000 گرم بسته بندی کند. سرعت بسته بندی این دستگاه بستگی به تعداد توزین آن دارد که در مدل‌های 2 توزین، 4 توزین و 6 توزین در بازار وجود دارد. نیکوپک تمام این مدل‌ها را به صورت سفارشی طراحی و تولید می کند.

این دستگاه مقاومت بالایی در برابر ضربات و عوامل دیگر از خود نشان می‌دهد و تا سال‌ها قادر به استفاده از آن هستید. یکی از دلایل این مقاومت، جنس بدنه فولادی آن با رنگ الکترواستاتیک و جنس مخزن استنلس استیل آن است. در ادامه به ویژگی‌های مهم دیگر این دستگاه خواهید پرداخت.

  • این محصول با مکانیزم ویبره برای پر کردن بسته ها استفاده می‌کند.
  • سیستم کنترل آن PLC و HMI بوده و یک صفحه نمایشگر لمسی برای تنظیم دستگاه روی آن تعبیه شده است.
دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی
دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی

از این دستگاه برای بسته بندی برنج و قند حبه نیز استفاده می شود.


2- دستگاه پرکن چای در قوطی

یکی دیگر از دستگاه‌های قابل استفاده برای بسته بندی چای، قوطی پر کن گرانولی است که قادر است چای را بین 50 تا 2000 گرم بسته بندی کند. عملکرد این دستگاه به صورت الکترومکانیک-پنوماتیک می باشد و در بین کسب و کارهایی که مربوط به بسته بندی چای است بسیار محبوب است.

اگر دارای یک کارگاه‌ کوچک و متوسط هستید، این دستگاه بسیار مناسب کار شماست. دستگاه قوطی پر کن گرانولی در چهار مدل تک توزین، دو توزین، چهار توزین و شش توزین در بازار وجود دارد. ساختار آن عمودی-افقی است و حجم مخزن نسبتا زیادی را شامل می‌شود.

  • جنس مخزن دستگاه‌ ذکر شده استنلس استیل می باشد.
  • نوع بسته بندی آن پت و قوطی است.
  • مکانیزم پرکردن این دستگاه به صورت ویبره است.
  • از صفحه نمایشگری حرفه ای برای ارائه اطلاعات استفاده شده است.
دستگاه قوطی پرکن گرانولی
دستگاه قوطی پرکن گرانولی


دستگاه انتقال چای به دستگاه بسته بندی

از خود بسته بندی چای که بگذریم، انتقال چای به چنین دستگاه هایی نیز اهمیت دارد. بالابر پیمانه‌ای یا کاسه‌ای از جمله دستگاهی است که این کار را برایتان انجام می دهد. این دسته از بالابرها به لحاظ ارتفاع با هم متفاوت هستند و بیشتر در دو نوع سه و چهار متری ساخته می شود و این به ارتفاع دستگاه بسته بندی و همچنین سقف بستگی دارد.

یک منبع تغذیه در این بالابر وجود دارد که محصولات را برای انتقال به مخزن دستگاه بسته بندی به کاسه‌ها منتقل می‌کند. جنس کاسه PVC این بالابر به پایداری دراز مدت آن کمک می‌کند. البته در صورت درخواست مشتری، می‌توان آن را به استیل هم تغییر داد.

عملکرد بالابر کاسه‌ای به صورت الکترومکانیک است و این خود مزیتی بزرگ به نسبت دستگاه‌های مشابه دیگر به حساب می‌آید.

  • ولتاژ ورودی 220 تا 380 ولتی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.
  • جنس مخزن آن استیل است و همین کمک زیادی برای بهداشت و تمیزی آن می‌کند.
بالابر اجیل و خشکبار
دستگاه بالابر پیمانه ای ( Z ) _ بالابر کاسه ای

خرید دستگاه بسته بندی چای

یکی از سوالات کاربران در مورد مناسب‌ترین دستگاه بسته بندی چای است. با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز خود پیرامون ویژگی‌های هر یک از دستگاه‌های فوق، در نهایت بهترین تصمیم را برای انتخاب آنها خواهید گرفت.
با ثبت سفارش آنلاین هر یک از این محصولات، نیکوپک آن را در کمترین زمان ممکن برایتان ارسال خواهد کرد. ضمنا این تیم مشاوره‌هایی را برای کسب اطلاعات بیشتر به شما ارائه می دهد تا خریدتان مطمئن‌تر باشد. شما برای کسب و کارتان از کدام دستگاه استفاده می‌کنید؟ مزایا و معایب آن را با ما به اشتراک بگذارید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بسته بندی چای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *