09220669450

03133931360

دستگاه آسیاب کن

  • نوع عملکرد: تیغه پروانه ای / چکشی/ سایشی
  • قدرت موتور: متغیر ( مراجعه به بروشور دستگاه)
  • ولتاژ ورودی: ۲۲۰ ولت ( تکفاز)
  • جنس دستگاه: فولاد با رنگ الکترواستاتیک ( قابل سفارشی سازی با جنس استیل)
  • ظرفیت متوسط: ۱۰ الی ۵۰ کیلوگرم در ساعت
  • سرعت موتور: ۳۰۰۰ دور در دقیقه

از آنجایی که چند مدل دستگاه برای این کار وجود دارد، پیشنهاد می شود برای دریافت اطلاعات فنی دقیق تر، بروشور هر دستگاه را جداگانه بررسی نمایید.

 

انواع دستگاه آسیاب کن

نیکوپک انواع متنوعی از دستگاه‌های آسیاب کن را برای اهداف و کاربردهای مختلف تولید و روانه بازار کرده است. در ادامه با پرفروش‌ترین این آسیاب‌ها آشنا می‌شویم.

آسیاب چکشی نیمه‌صنعتی
آسیاب رومیزی _ آسیاب عطاری کوچک
آسیاب شمشیری
آسیاب صنعتی بزرگ (صنعتی چکشی)
آسیاب کن صنعتی کوچک

1. آسیاب کن چکشی نیمه‌صنعتی

از جمله دستگاه آسیاب پرفروش نیکوپک، آسیاب چکشی نیمه‌صنعتی است. این دستگاه قادر است مواد نرم و سخت را پودر و آسیاب کند. موادی مانند سنجد با هسته، هسته خرما، گندم و جو، انواع ادویه و غیره در این دستگاه بلغور و آسیاب می‌شوند. عملکرد دستگاه به صورت چکشی است. مواد با چکش‌هایی که داخل مخزن هستند؛ به صورت ضربه‌ای خرد می‌شوند. در خروجی دستگاه چکش‌های مختلف تعبیه می‌شود که بتوانید مواد را در اندازه‌های مختلف تحویل بگیرید. شما می‌توانید مواد را تنها بلغور کنید یا یک آرد حریری داشته باشید. آسیاب چکشی نیمه‌صنعتی در سه مدل با موتورهای 5.5، 10 و 15 اسب بخار در بازار موجود است.
پیشنهاد بیشتر : آسیاب چکشی

 

2. آسیاب کن رومیزی _ آسیاب عطاری کوچک

آسیاب عطاری کوچک همان دستگاه آسیاب رومیزی عطاری است که عطاری‌ها و برخی از فروشگاه‌ها آن را روی کانتر خود می‌گذارند. این دستگاه برای خرد کردن مواد در حجم کم کاربرد دارد. این دستگاه برای مشاغل کوچک خریداری می‌شوند. جنس آسیاب رومیزی _ آسیاب عطاری کوچک از فولاد است و محفظه‌ای که با مواد در تماس است؛ از جنس آلومینیوم است. مشاغل زیادی مانند داروخانه‌ها، عطاری‌ها و کسب‌وکارهای مختلف این دستگاه را خریداری می‌کنند.
گاهی ممکن است که مواد مورد نظر شما با آلومینیوم سازگاری نداشته باشد و لازم باشد که جنس محفظه از استیل ساخته شود. کافی است به نیکوپک سفارش دهید تا دستگاه را مطابق خواسته‌تان تولید کند. این دستگاه از برق شهری تغذیه می‌کند و با توجه به ویژگی‌هایی که دارد؛ بهترین گزینه برای عطاری‌ها است.

 
آسیاب رومیزی عطاری
مشاهده ویدیو: آسیاب رومیزی عطاری
 

سایر دستگاه: آسیاب عطاری

3. آسیاب کن شمشیری

این آسیاب از نوع آسیاب نیمه‌صنعتی است که تیغه شمشیری دارد. تیغه از جنس فولاد بوده و کاملا برنده و تیز است. این تیغه روی یک محور ثابت به چرخش درمی‌آید و مواد غذایی را آسیاب می‌کند. برای آسیاب کردن و خرد کردن مواد مختلف از جمله خوراک دام می‌توانید از آسیاب شمشیری استفاده کنید. این دستگاه دارای موتور با قدرت‌ها مختلف 5.3، 10 و 15 اسب بخار است. معمولا آن را بری کاربردهایی مانند خرد کردن خوراک دام، آسیاب یا بلغور کردن ذرت، جو، گندم و غیره خریداری می‌کنند.

 
اسیاب شمشیری
مشاهده ویدیو: اسیاب شمشیری
 

4. آسیاب کن صنعتی بزرگ (صنعتی چکشی)

خرید دستگاه آسیاب یکی از تجهیزات کارگاهی است که در بسیاری از کسب‌وکارها انجام می‌شود. این آسیاب صنعتی بزرگ تاثیر زیادی در بالا بردن راندمان و بازدهی کار دارد. کمترین استهلاک و امکان تعویض راحت قطعات از جمله شاخصه‌های این دستگاه است. به طوری که در صورت خراب شدن یکی از قطعات، می‌توان به سادگی آن را جایگزین کرده و خسارت کمتری متحمل شد. البته خرید یک دستگاه با ماندگاری و کیفیت بالا هم از اهمیت زیادی برخوردار است.
این دستگاه قادر است مواد را با ظرفیت‌های بالا آرد و آسیاب کند. به نسبت میزان ظرفیت این دستگاه، تعداد چکش‌های متعددی در آن به کار می‌رود. بیشترین ظرفیت این دستگاه 50 هزار کیلوگرم در ساعت است که دارای یک موتور 150 اسب بخار و 144 چکش می‌باشد.
این دستگاه برای خرد کردن انواع مود سخت و نرم کاربرد دارد. شما می‌‌توانید انواع مواد مانند غلات، گندم، جو، سنجد و دیگر مواد را با این دستگاه، خرد و آسیاب کنید.

5. آسیاب کن صنعتی کوچک

از آسیاب‌های صنعتی کوچک برای خرد کردن و آسیاب کردن ساعتی 50 کیلوگرم مواد نرم و 30 کیلوگرم مواد سخت استفاده می‌شود. این آسیاب دارای موتوژن است و تیغه پروانه‌ای دارد. این مشخصات سبب شده است که آسیاب صنعتی کوچک برای کارگاه‌ها و مغازه‌های کوچک مناسب باشند. این دستگاه مانند اکثر تولیدات نیکوپک دارای چرخ است تا بتوانید به سادگی آن را حرکت دهید. این دستگاه همچنین آمپرمتر و ولت‌متر دارد تا فشار کار را اندازه‌گیری کرده و از آسیب دیدن دستگاه جلوگیری شود.

 
 

6. آسیاب کن نیمه‌ صنعتی عطاری

آسیاب نیمه صنعتی عطاری برای آسیاب کردن موادی مانند سنجد با هسته، ادویه‌ها، هسته خرما و دیگر مواد کاربرد دارد. این دستگاه می‌تواند تا 50 کیلوگرم مواد را در ساعت خرد و آسیاب کند. در خروجی دستگاه 6 مش به کار رفته است تا آرد با اندازه‌های مختلف را تحویل بگیرد.

 
 

7. دستگاه آسیاب کن پولورایزر

این آسیاب برای خرد کردن مواد به اندازه 200 تا 900 میکرون کاربرد دارد. دستگاه آسیاب پولورایزر در صنایع مختلف استفاده می‌شود. وجود سیستم PLC در خروجی دستگاه سبب می‌شود که بتوانید اندازه دانه‌ها را مشخص کنید. دستگاه آسیاب پولورایزر در 4 مدل متنوع تولید می‌شود.

 

 

 

 

مدل های مختلف دستگاه آسیاب کن

دستگاه‌های آسیاب از نظر میزان ظرفیت، قدرت موتور، کارایی و مکانی که از آن‌ها استفاده می‌شود؛ به سه دسته مختلف تقسیم می‌شوند:

  1. آسیاب‌ کن خانگی یا فروشگاهی
  2. آسیاب کن نیمه‌صنعتی و کارگاهی
  3. آسیاب‌ کن صنعتی و کارخانه‌ای
  4. بهترین مارک دستگاه آسیاب کن

پیدا کردن بهترین مارک دستگاه آسیاب کار چندان سختی نیست. شما می‌توانید همواره از نظرات خریداران قبلی استفاده کنید و با یک تحقیق ساده متوجه شوید که کارگاه‌ها و کارخانه‌های بزرگ از کدام کمپانی‌ها و برندها، دستگاه‌های آسیاب خود را تهیه می‌کنند.
برند نیکوپک از بهترین برندهای بازار در زمینه تولید دستگاه‌های آسیاب است. شما همواره می‌توانید انواع آسیاب‌های خانگی، صنعتی و نیمه‌صنعتی را از این برند تهیه کنید.

ویژگی‌های یک دستگاه آسیاب کن خوب

امروزه صنایع مختلف از جمله صنایع دارویی، بهداشتی، تهیه خوراک دام و طیور و غیره برای انجام کارهای خود به دستگاه آسیاب کن نیاز دارند. دستگاه‌های آسیاب امروزه در پیشخوان برخی از فروشگاه‌ها، خانه‌ها یا کارگاه‌ها و کارخانه‌های بزرگ یافت می‌شوند. این دستگاه‌ها کارشان خرد کردن و بلغور یا آرد کردن مواد غذایی متعدد است. انواع مواد سخت و نرم را می‌توانید به کمک این دستگاه‌ها آسیاب کنید.
به نسبت اینکه دستگاه آسیاب برای چه کاربردی تولید شده است؛ طراحی و سیستم آن می‌تواند متفاوت باشد. پس شما در زمان انتخاب دستگاه آسیاب باید بدانید که آن را برای چه موضوعی خریداری می‌کنید. برای مثال اگر می‌خواهید سنجد با هسته را آسیاب کنید؛ باید دستگاهی را انتخاب کنید که مکانیزم لازم را داشته باشند. تنوع زیادی بین دستگاه‌های آسیاب وجود دارد و شما به نسبت کارایی که مد نظرتان است؛ می‌توانید هر کدام را انتخاب کنید.
امروزه دستگاه‌های آسیاب زیادی در مارکت وجود دارند. برای تشخیص یک دستگاه آسیاب خوب، بهتر است به موارد زیر دقت کنید:

  • تیغه‌هایی با کیفیت بالا
    تیغه‌ آسیاب صنعتی دارای کیفیت بالایی دارند. این تیغه‌ها طوری طراحی شده‌اند که می‌توانند در یک بازه زمانی کوتاه بیشترین مقدار مواد را خرد و آسیاب کنند. همچنین در این دستگاه‌ها امکان عوض کردن تیغه وجود دارد. یعنی به مرور زمان با کند شدن تیغه می‌توانید آن را عوض کنید.
  • آسیاب کردن یک دست مواد
    یکی دیگر از مزایای مهم یک آسیاب باکیفیت این است که می‌توانند مواد را به صورت یکدست و یکنواخت آسیاب کنند. به طوری که بعد از آسیاب کردن نیازی به الک کردن مواد نداشته باشید. یکدست پودر کردن مواد اهمیت زیادی دارد. چرا که باعث بالا رفتن کیفیت مواد می‌شود.
  • ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش
    گارانتی و خدمات پس از فروش از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که یک تولیدکننده دستگاه آسیاب ، باید به آن توجه کند. ارائه گارانتی باعث می‌شود که مشتری بتواند با خیال راحت دستگاه را خریداری کند. همچنین اطمینان داشته باشد که در صورتی که بعد از خرید مشکلی پیش آمد؛ به سادگی به مشکل او رسیدگی می‌شود.
  • قابل شستشو‌ بودن دستگاه آسیاب کن
    دستگاه آسیاب باید طوری طراحی شده باشد که بتوان به سادگی آن را شست و تمیز کرد. در این دستگاه‌ها انتظار می‌رود که قطعات قابل جدا شدن بوده و بتوان برخی از قطعات که بیشترین تماس را با مواد غذایی دارند؛ به سادگی تمیز کرد و شست.
  • تولید سر و صدا کم یا ترجیحا بی‌صدا
    ویژگی دیگر یک دستگاه آسیاب خوب این است که باید صدای کمی داشته باشد. این ویژگی به خصوص برای دستگاه‌های آسیاب خانگی از اهمیت زیادی برخوردار است. بهتر است که دستگاه‌های آسیاب صدای کمی تولید کنند و آرامش و آسایش شما را برهم نزنند.
  • تمام استیل بودن دستگاه
    از دیگر ویژگی‌هایی که یک دستگاه آسیاب باید داشته باشد؛ این است که باید تمام استیل باشد. بدنه و قطعات این دستگاه باید استیل و مقاوم باشند تا طول عمر بالایی داشته و در موارد متعدد مانند خوردگی یا غیره مقاومت داشته باشند. تیغه‌هایی که از استیل ضدزنگ ساخته شده‌اند که تا سال‌ها دوام و ماندگاری دارند.

تشخیص بهترین دستگاه آسیاب کن

اگر قصد دارید بهترین دستگاه آسیاب را خریداری کنید؛ باید در پی ویژگی‌های زیر باشید:

  • برندهای مطرح آسیاب‌ حتما باید ضمانت‌نامه و خدمات پس از فروش داشته باشند تا مشتری بتواند با خیال راحت این دستگاه‌ها را خریداری کند.
  • عملکرد دستگاه باید طوری باشد که مواد غذایی بعد از آسیاب، دیگر به الک کردن نیاز نداشته باشند.
  • از شاخصه‌های مهم دستگاه آسیاب این است که در حین کیفیت بالا، از قیمت خوبی هم برخوردار باشد.
  • شیوه خرید آسیاب باید مطمئن و ساده باشد به طوری که بتوانید به صورت فیزیکی یا اینترنتی پروسه خرید را انجام دهید.
  • این آسیاب کن باید قابل شستشو و تمیز شدن باشد. دستگاه‌هایی که تماما استیل هستند؛ این قابلیت را دارند.
  • تیغه‌های این دستگاه باید روان و تمیز باشند و کارکرد مناسب در دور بالا داشته باشند.
  • دستگاه‌های هوشمند دارای تایمر هستند. هرچند این دستگاه‌ها قیمت بیشتری دارند؛ اما کار کردن با آن‌ها ساده‌تر است.

سخن آخر
امروزه دستگاه‌های آسیاب با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوعی در بازار وجود دارند. برای هر کسب‌وکار و هر کاربرد می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. نیکوپک به عنوان یکی از بهترین مجموعه‌های تولید کننده انواع دستگاه‌های آسیاب، همواره بهترین محصولات را برای اهداف شخصی یا تجاری شما تولید می‌کند. فرقی نمی‌کند که یک فروشگاه کوچک داشته باشید و برای آسیاب کردن روزانه 1 کیلوگرم مواد به آسیاب نیاز داشته باشید یا برای راه‌اندازی یک کارخانه به دنبال آسیاب‌های صنعتی می‌گردید. در هر صورت محصولی که به دنبال آن هستید؛ در مجموعه نیکوپک یافت می‌شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه آسیاب کن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *