09220669450 – 03133931360

قیمت دستگاه آسیاب سنجد با هسته

  • قدرت موتور: ۲۲۵۰ وات _ 2400 وات
  • جنس چکش ها: فولاد سخت شده
  • جنس تیغه: فولاد سخت شده
  • جنس دستگاه: فولاد با رنگ الکترواستاتیک ( قابل سفارشی سازی با جنس استیل)

برای دریافت بروشورهای بیشتر و کسب اطلاعات فنی هر دستگاه می توانید تماس بگیرد یا درخواست خود را در انتهای همین صفحه کامنت کنید.

انواع دستگاه آسیاب سنجد با هسته

دستگاه-آسیاب-سنجد

دستگاه های آسیاب موادغذایی براساس ظرفیت و عملکردشان قیمت گذاری می شوند. قیمت دستگاه آسیاب سنجد با هسته با توجه به ظرفیت و توان آن متفاوت است. نیکوپک دارای انواع دستگاه آسیاب می باشد که برای آسیاب مواد سختی همچون سنجد مناسب می باشند. برای مغازه عطاری مناسب ترین آسیاب سنجد با هسته، آسیاب رومیزی عطاری(آسیاب عطاری کوچک) می باشد که به دلیل کوچک بودن می تواند بر روی پیشخوان و میز مغازه قرار بگیرد. با استفاده از این دستگاه عطاران می توانند سنجد با هسته را جلوی چشم مشتری در کمترین زمان آسیاب کنند.

این دستگاه آسیاب عطاری به دلیل حجم تولید کم روزانه، مناسب مشاغل کوچک می باشد. به دلیل دور بالای موتور آن، سرعت عمل آن بسیار زیاد است و می تواند در کمترین زمان محصولات را پودر کند. این دستگاه آسیاب رومیزی عطاری دارای چندین مش در سایزهای متفاوت می باشد که این امکان را به کاربر می دهد که محصولات را در سایزهای مختلفی آسیاب کند. این مش ها به راحتی قابل جای گزاری و همچنین جایگزینی می باشند. عملکرد این دستگاه به صورت تیغه چرخشی است که قادر است مواد سفت و سخت را به پودری نرم تبدیل کند. جنس تیغه های این دستگاه فولاد سخت شده می باشد.

چنانچه ظرفیت شما بیش از این مقدار است باید از آسیاب های صنعتی کوچک با توان 3 اسب بخار و ظرفیت تا حدود 50 کیلوگرم در ساعت استفاده نمایید.

کاربردهای دستگاه آسیاب رومیزی عطاری

  • آسیاب زردچوبه
  • آسیاب گندم و جو
  • آسیاب شکر
  • آسیاب انواع ادویه
  • آسیاب انواع خشکبار
  • و غیره
آسیاب سنجدبا هسته توسط آسیاب کوچک رومیزی


دستگاه آسیاب رومیزی عطاری قادر است در یک ساعت 35 کیلوگرم مواد نرم و 10 کیلوگرم مواد سخت را آسیاب کند. چنانچه ظرفیت تولیدی شما بیشتر باشد می توانید از دستگاه آسیاب نیمه صنعتی عطاری استفاده کنید که دارای ظرفیت متوسط 50 کیلوگرم در ساعت است.
مکانیزم دستگاه آسیاب رومیزی عطاری به صورت تیغه چرخشی است ولی دستگاه آسیاب نیمه صنعتی عطاری، چکشی می باشد. آسیاب چکشی، که برای کاهش اندازه دانه‌های مواد غذایی و دارویی استفاده می‌شود، به دلیل بهره وری بالا و انعطاف پذیری در آسیاب طیف گسترده‌ای از محصولات بسیار مورد استقبال است.

آسیاب‌های چکشی از روتورهای با سرعت بالا استفاده می‌کنند که اجازه می‌دهد فرآیند خرد کردن ذرات به سرعت و با افزایش دمای جزئی انجام شود زیرا این دستگاه از نیروهای ضربه‌ای برای پودر کردن ذرات استفاده می‌شود.
دستگاه آسیاب نیمه صنعتی عطاری همانند دیگر دستگاه ها دارای 6 مش متفاوت است که قابل نصب و تعویض می باشد. قبل از شروع کار و روشن کردن دستگاه، باید درب آن را باز کرد و مش مورد نظر را به صورت کشویی داخل آسیاب قرار داد.

سپس سنجدها را به داخل مخزن ورودی دستگاه می ریزیم و دستگاه را روشن می کنیم. محصولات پس از برخورد با چکش ها ساییده شده، پودر می شوند و سپس از خروجی دستگاه خارج می شوند.
خروجی محصول از این دستگاه به صورت کاملا یکدست و یک اندازه می باشد. یک نکته ی حائز اهمیت این است که این دستگاه برای محصولات چرب مانند فندق، گردو و… مناسب نمی باشد.

اسیاب سنجد با هسته توسط آسیاب نیمه صنعتی

دستگاه آسیاب سنجد با هسته

برای آسیاب محصولات سخت از جمله سنجد و دارچین و زردچوبه، از دستگاه آسیاب استفاده می شود.
سنجد از محصولات ارزشمند برای بدن می باشد. این محصول غضروف ساز است و به ترمیم مفاصل کمک می کند. سنجد به دلیل وجود ویتامین کا، ضدخونریزی نیز می باشد. علاوه بر این، پودر سنجد برای درمان پوکی استخوان و آرتروز نیز کمک کننده می باشد.
بدلیل خاصیت های بیشمار، از پودر این محصول استقبال زیادی می شود. با افزایش تقاضای مصرف کنندگان، صنعت گران و عطاران زیادی به تولید این محصول روی آورده اند.
آسیاب سنجد با هسته به دلیل سخت بودن این محصول نیاز به روش های خاص و تخصصی دارد که با هر دستگاهی امکان انجام آن نمی باشد. دستگاهی که برای این کار استفاده می شود باید دارای قدرت موتور بالا با تیغه های قوی باشد تا بتواند محصولات را در کمترین زمان به خوبی پودر کند.
امروزه با استفاده از دستگاه آسیاب سنجد با هسته میتوان این محصول را در سریعترین زمان به پودر تبدیل کرد. .
این دستگاه دارای قسمت های مختلفی از جمله: تغذیه، محفظه خردکن، موتور، چکش ها و … که کار کردن و تمیز کردن آنها بسیار راحت می باشد.
عدم تولید گرد و غبار دستگاه ویژگی بسیار مهمی است؛ بخصوص زمانی که دستگاه در مغازه قرار داده می شود. به همین دلیل دستگاه باید از ایجاد گرد و غبار جلوگیری کند. برای آسیاب سنجد بهتر است رطوبت آن گرفته شده باشد و به صورت پفکی باشد، این نوع سنجد با کیفیت است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت دستگاه آسیاب سنجد با هسته”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *