09220669450 – 03133931360

تولید ساشه تک نفره

  • جنس مخزن: استنلس استیل
  • جنس بدنه: فولاد با رنگ الکترواستاتیک (قابل سفارشی سازی با استیل)
  • ساختار: عمودی
  •  ولتاژ ورودی: ۲۲۰ یا ۳۸۰ ولت
  •  حجم مخزن: مراجعه به کاتالوگ دستگاه ها
  • مکانیزم پر کردن: به بروشورها مراجعه شود.
  • سیستم کنترل:PLC و HMI (دارای صفحه نمایشگر لمسی)
  • ظرفیت متوسط: مراجعه به کاتالوگ دستگاه

انواع دستگاه تولید ساشه تک نفره

برای بسته بندی کردن محصولات مختلف در ابعاد تک نفره، از دستگاه‌های تولید ساشه تک نفره استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها انواع و کاربردهای مختلفی دارند و شما می‌توانید برای بسته بندی انواع مواد پودری، گرانولی و مایعات به صورت تک نفره از آن‌ها استفاده کنید.

دستگاه‌های تولید ساشه تک نفره انواع مختلفی دارند. در بین دستگاه های بسته بندی مواد غذایی این دستگاه ها تنها برای بسته بندی تک نفره مواد به کار برده می شوند. شما باید با توجه به ماده‌ای که قصد بسته بندی آن به صورت ساشه را دارید، یکی از این دستگاه‌ها را خریداری کنید.

در ادامه شما را با انواع دستگاه ساشه زن آشنا خواهیم کرد:

دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی

مواد گرانولی به تمام موادی گفته می‌شود که به‌صورت دانه‌های گرد و کوچک باشند. برای مثال می‌توان به شکر، نسکافه، نمک، سماق، خاکشیر و… اشاره کرد. دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی، این مواد را به صورت مدادی، سه و چهار طرف دوخت در بسته‌های تک نفره بسته بندی خواهد کرد.

این دستگاه بسته بندی ساشه دقت بالایی دارد و بسته‌ها را با وزن یکسانی برایتان آماده می‌کند. شما می‌توانید این دستگاه را طوری تنظیم کنید که مواد گرانولی را در ساشه‌های تک نفره 2 تا 200 گرمی برایتان بسته بندی کند. برای تولید ساشه تک نفره با این دستگاه، شما به متریال نایلونی نیاز دارید که این دستگاه قادر به برش و دوخت آن باشد.
از آنجایی که این دستگاه به صورت عمودی است، شما باید مواد را در مخزن بالای دستگاه بریزید که معمولا برای این کار از بالابر نواری استفاده می شود.

دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی

دستگاه بسته بندی ساشه پودری

منظور از مواد پودری، موادی هستند که دانه‌هایی کاملا ریز داشته باشند. ذرات این مواد به سختی قابل تشخیص و تفکیک هستند. در حالی که در مورد مواد گرانولی این طور نیست و نباید این دو را با هم اشتباه گرفت. برای مثال موادی مثل پودر کاکائو، پودر قهوه، پودر زردچوبه و سایر ادویه‌ها در دسته مواد پودری قرار می‌گیرند.

برای تولید ساشه‌های تک نفره حاوی این مواد، از دستگاه بسته بندی ساشه پودری استفاده می‌شود. این دستگاه مجهز به سیستم آگر بوده و می‌‌تواند مواد پودری را بدون دخالت دست انسان، بسته بندی نماید. به همین دلیل کاملاً مورد تایید وزارت بهداشت است.

شما می‌توانید ساشه‌های 1 تا 200 گرمی حاوی مواد پودری را با استفاده از این دستگاه تولید کنید. دقت و قدرت دستگاه بسته بندی ساشه پودری بسیار بالاست و به طور متوسط، توانایی تولید 45 ساشه در یک دقیقه را دارد. این دستگاه ساشه‌ها را به صورت مدادی یا بالشی سه طرف دوخت به شما تحویل خواهد داد.
ساختار این دستگاه به صورت عمودی می باشد.
نکته مهم: برای بسته بندی شکر و نمک می توان از دستگاه بسته بندی گرانولی استفاده کرد ولی سرعت آن کم می باشد. اگر قصد دارید تنها شکر و نمک را بسته بندی کنید بهتر است از دستگاه بسته بندی ساشه پودری با مکانیزم افقی استفاده کنید.

دستگاه بسته بندی ساشه پودری

از این دستگاه می توان برای بسته بندی سماق نیز استفاده کرد.

دستگاه ساشه مایعات

رستوران‌ها و فست فودها برای سرو موادی مثل سس، آبلیمو، عسل غیره و همچنین هتل ها و شرکت ها برای شامپو، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی و… از ساشه های تک نفره استفاده می کنند.

برای تولید این بسته ها از دستگاه ساشه مایعات استفاده می شود. این دستگاه از دو مدل برخوردار است که یکی برای تولید ساشه مایعات رقیق و دیگری برای بسته بندی مایعات غلیظ کاربرد دارد. اما هر دو دستگاه، بسته بندی مایعات را هم به صورت مدادی و هم به‌صورت بالشتی انجام می‌دهند.

این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک است و به شما امکان می‌دهد انواع مایعات مورد نظر خود را به صورت ساشه‌های یک تا 50 میلی لیتری بسته بندی کنید. با استفاده از این دستگاه، در هر دقیقه حدود 40 ساشه آماده از مایعات دلخواهتان را خواهید داشت.

شاخص دستگاه بسته بندی ساشه مایعات

از این دستگاه برای بسته بندی سس تک نفره نیز استفاده می شود.

نکات خرید دستگاه تولید ساشه تک نفره

انتخاب دستگاه مناسب برای تولید ساشه تک نفره، به نیاز کلی شما بستگی خواهد داشت. شما باید با توجه به موادی که قصد بسته بندی آن را دارید، ابعاد و وزن بسته های مورد نیازتان و ظرفیت روزانه ساشه هایی که می‌خواهید، دستگاه مناسبی را انتخاب کنید.
بنابراین توصیه می‌کنیم برای نیازسنجی و انتخاب بهترین مدل دستگاه تولید ساشه تک نفره، با کارشناسان ما در مجموعه نیکوپک تماس بگیرید.

قیمت دستگاه تولید ساشه تک نفره

هرکدام از دستگاه‌هایی که برای تولید ساشه تک نفره مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای ویژگی‌ها و امکانات خاص خود هستند. از همین رو قیمت آن‌ها هم با همدیگر متفاوت خواهد بود. شما قبل از هرچیزی باید مشخص کنید که کدام دستگاه را نیاز دارید، سپس با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از رنج قیمت‌ها مطلع شوید.

تیم ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان است. اگر این اطلاعات برایتان کافی نبود و چیزی از قلم افتاده، حتما در بخش نظرات سوالتان را بپرسید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید ساشه تک نفره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *