09220669450 – 03133931360

قیمت دستگاه آسیاب نخود

  • قدرت موتور: ۲۲۵۰ وات _ ۳۸۰ ولت
  • نوع عملکرد: چکشی
  • جنس دستگاه: فولاد با رنگ الکترواستاتیک
  • جنس چکش ها: فولاد سخت شده
  • جنس دستگاه: فولاد با رنگ الکترواستاتیک
  • برای دریافت بروشورهای بیشتر و کسب اطلاعات فنی هر دستگاه می توانید تماس بگیرد یا درخواست خود را در انتهای همین صفحه کامنت کنید.
 

عوامل موثر بر قیمت آسیاب نخود

قیمت دستگاه های آسیاب نخود می‌تواند بر اساس عوامل متعددی که بر عملکرد، ویژگی‌ها و ارزش کلی آن‌ها تأثیر می‌گذارد، متفاوت باشد. ظرفیت دستگاه آسیاب که بر حسب کیلوگرم در ساعت اندازه گیری می شود، نقش مهمی در تعیین قیمت آن دارد. هر چه ظرفیت دستگاه بالاتر باشد معمولا قیمت آن نیز بالاتر است. از دیگر عوامل موثر بر قیمت دستگاه آسیاب نخود، کیفیت ساخت آن می باشد. دستگاه هایی که از مواد درجه یک ساخته شده اند، اغلب دارای قیمت بالاتری هستند.

انواع آسیاب نخود

انواع مختلفی از دستگاه های آسیاب نخود در بازار موجود است که بر اساس ظرفیت و کاربرد مورد نظر دسته بندی می شوند. بیایید سه مدل اصلی آن را بررسی کنیم: دستگاه های آسیاب رومیزی (خانگی)، نیمه صنعتی و صنعتی.

1. آسیاب های صنعتی کوچک

آسیاب های کوچک صنعتی براساس ظرفیت آسیاب به دو مدل رومیزی عطاری و صنعتی کوچک تولید می شوند. مدل اول برای مصارف خانگی و مغازه های عطاری مناسب است و مدل دوم برای فروشگاه های بزرگتر یا کارگاه های تولیدی با حجم متوسط. که در ادامه شرح مختصری از هرکدام داده ایم:
1.1) این مدل آسیاب های عطاری کوچک ( آسیاب رومیزی عطاری) دارای راندمان و سرعت موتور 30000 دور در دقیقه می باشند. قدرت موتور این دستگاه 2400 وات می باشد. این دستگاه جمع و جور، با کارکرد آسان قادر به آسیاب 10 کیلوگرم مواد سخت و 35 کیلوگرم مواد نرم در ساعت است.

1.2) نمونه دیگری از آسیاب ها با ظرفت کارگاهی کوچک یا مغازه هستند که توان 3 اسب بخار دارند و تا ظرفیت 50 کیلوگرم در ساعت را آسیاب می کنند. پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات کاملتر این مدل آسیاب صنعتی کوچک به صفحه آن سر بزنید.

آسیاب رومیزی عطاری

2.دستگاه آسیاب نیمه صنعتی
از این دستگاه برای آسیاب یکدست و یکنواخت مواد مختلف در عطاری ها و کارگاه ها استفاده می شود. این دستگاه همانند دیگر آسیاب های نیکوپک دارای 6 عدد مش می باشد که اینگونه قابلیت تنظیم اندازه محصول خروجی فراهم می شود.

آسیاب نیمه صنعتی عطاری

3.دستگاه آسیاب چکشی صنعتی بزرگ
این دستگاه قادر است حجم زیادی از نخود را به طور موثر و سریع پردازش کند. آنها معمولاً در کارخانه های فرآوری مواد غذایی، تأسیسات تولید و نانوایی های تجاری در مقیاس بزرگ استفاده می شوند.
عملکرد ساده این دستگاه ها به این گونه است که ابتدا نخودها داخل مخزن دستگاه ریخته می شوند و سپس با چرخش و برخورد آنها با چکش های دستگاه خرد می شوند و از خروجی دستگاه خارج می شوند. برای استعلام قیمت اسیاب صنعتی بزرگ یا سایر ظرفیت ها با این شماره ها تماس بگیرید: ۰۹۲۲۰۶۶۹۴۵۰ – ۰۳۱۳۳۹۳۱۳۶۰

دستگاه آسیاب صنعتی اصفهان

نکات مهم خرید دستگاه آسیاب

  1. ظرفیت و بازده تولید:
    نیازهای تولیدی کسب و کار خود را ارزیابی کنید و دستگاهی را انتخاب کنید که بتواند حجم مورد نیاز شما را به طور موثر تامین کند.
  2. بودجه در دسترس:
    مدل های مختلف دستگاه ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا مدلی پیدا کنید که متناسب با بودجه شما باشد و در عین حال نیازهای شما را برآورده کند.
  3. نگهداری و دوام:
    دستگاهی را انتخاب کنید که از متریال با کیفیت در ساخت آنها استفاده شده باشد در این صورت به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز خواهد داشت.

مزایای دستگاه آسیاب نخود

دستگاه آسیاب نخود برای آسیاب یکنواخت و یکدست نخود به کار گرفته می شود. این دستگاه جایگزین روش های دستی سنتی که طاقت فرسا و زمان بر بودند، شده است. استفاده از این دستگاه می تواند در سرمایه و زمان صرفه جویی کرد. دستگاه آسیاب نخود صنعتی به طور قابل توجهی زمان پردازش را کاهش می دهد و کسب و کارها را قادر می سازد تا نیازهای رو به رشد مصرف کننده را به سرعت برآورده کنند. مزیت اصلی دستگاه آسیاب نخود صنعتی توانایی آن در حفظ ارزش غذایی نخود در طول فرآیند آسیاب می باشد. مواد مغذی ضروری، از جمله پروتئین، فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی، در آرد نخود آسیاب شده دست نخورده باقی می مانند و آن را به انتخابی سالم برای مصرف کنندگان تبدیل می کند.

باتوجه به نوع محصولی که دارید ، پیشنهاد می کنیم حتما سری به صفحه آسیاب عطاری بزنید.

ارزش غذایی آرد نخود

آرد نخود همانند خود نخود دارای مواد مغذی، کالری، پروتئین و …. می باشد. یکی دیگر از خواص این آرد این می باشد که دارای فیبر زیادی است و در عوض گلوتن ندارد. آرد نخود برای رفع مشکلات دستگاه گوارش، درمان دیابت و کاهش وزن موثر است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت دستگاه آسیاب نخود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *