09220669450

03133931360

دستگاه بسته بندی بادام زمینی

  •  جنس مخزن: استنلس استیل
  • جنس بدنه: فولاد با رنگ الکترواستاتیک (قابل سفارشی سازی با استیل)
  • ساختار: عمودی-افقی
  • ولتاژ ورودی: ۲۲۰ یا ۳۸۰ ولت
  • حجم مخزن: مراجعه به بروشور دستگاه
  • سیستم کنترل:PLC و HMI (دارای صفحه نمایشگر لمسی)
  • ظرفیت متوسط: مراجعه به بروشور دستگاه

انواع دستگاه بسته بندی بادام زمینی


برای بسته کردن بادام زمینی از دستگاه های مختلفی استفاده می‌شود که هرکدام این محصول را به شکل خاصی بسته بندی خواهند کرد و این دستگاه های بسته بندی برای استفاده های بیشتر مثل بسته بندی حبوبات ،سبزی خشک و میوه خشک و… به کار می رود. تهیه بسته‌های هم وزن و یکسان بادام زمینی، یکی از مهمترین مراحل در خط تولید بادام زمینی به شمار می‌رود. از همین رو باید در زمان سفارش و خرید دستگاه بسته بندی بادام زمینی، دقت زیادی به خرج دهید.

  1. بسته بندی تک نفره
  2. بسته بندی پاکتی
  3. بسته بندی صورت کیسه ای

1.بسته بندی به صورت تک نفره

ساشه‌های تک نفره بادام زمینی یا بسته بندی آجیل تک نفره در بازار طرفداران زیادی دارند. خیلی از پدر و مادرها این ساشه‌ها را برای تغذیه کودک خود در مهدکودک یا مدرسه خریداری می‌کنند. افرادی که فقط به مقدار کمی بادام زمینی نیاز دارند هم به سراغ خرید این ساشه‌ها می‌روند. برای اینکه بتوانید محصول خود را به صورت تک نفره بسته بندی کنید، به دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی نیاز خواهید داشت.

 
دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی
مشاهده ویدیو دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی


دستگاه بسته بندی ساشه جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع دستگاه‌های بسته بندی مواد غذایی است. این دستگاه می‌تواند ساشه‌های بادام زمینی را به صورت بالشتی یا مدادی و با وزن دقیق و یکسان برای شما بسته بندی کند. شما می‌توانید بسته به نیاز خود، این دستگاه را به صورت تک توزین، 2 توزین، 4 توزین و 6 توزین سفارش دهید. بدیهی است که هرچقدر تعداد وزن کننده بیشتر باشد، دقت دستگاه در اندازه گیری بسته‌های تک نفره بادام زمینی هم بیشتر می‌شود.
دامنه توزین این دستگاه، بین 2 تا 200 گرم است؛ یعنی شما می‌توانید حجم ساشه‌های خود را چیزی بین این دامنه تعیین کنید. دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی، از تاریخ زن خودکار هم برخوردار است و این از دیگر مزایای این دستگاه به شمار می‌رود.

2.بسته بندی به صورت پاکتی

پاکت‌های حاوی بادام زمینی در حجم و ابعاد مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. این نوع بسته بندی کاملاً با محیط زیست سازگار بوده و به همین دلیل، بسیار محبوب است. برای بسته بندی بادام زمینی‌ها به صورت پاکتی، از دستگاه بسته بندی توزین دار گرانولی استفاده می‌شود. این دستگاه از چندین وزن کننده یا همان سیستم توزین برخوردار بوده و می‌تواند پاکت‌هایی کاملا هم وزن و یکسان، به شما تحویل دهد.

  • عملکرد دستگاه بسته بندی توزین دار به صورت زیر است:
  • شما بادام زمینی‌ها را داخل مخزن دستگاه بریزید.
  • سپس حجم هر بسته را از طریق صفحه نمایشگر لمسی تعیین کنید (بین 50 تا 2000 گرم).
  • در این مرحله انتقال دهنده‌های لرزشی دستگاه، بادام زمینی‌ها را از مخزن به سمت توزین کننده‌ها (که تعدادشان بسته به نیاز شما بین 2 الی 6 خواهد بود)، هدایت می‌کنند.
  • بعد از اینکه تعداد مشخصی از بادام زمینی‌ها با وزن تعیین شده توسط شما جدا شدند، داخل پاکت ریخته می‌شوند.
  • حالا پاکت‌های مربعی یا مستطیلی به طور کامل دوخت می‌خورند تا بادام زمینی داخل آن‌ها تازه بماند و فاسد نشود.
  • در نهایت هم عملیات چاپ روی آن‌ها انجام شده و پاکت‌های بادام زمینی به شما تحویل داده خواهند شد.
  • همانطور که می‌بینید، تمام عملیات برش پاکت، وزن کردن بادام زمینی‌ها، پر کردن پاکت‌ها و دوخت آن‌ها فقط با یک دستگاه انجام می‌شود و این به طور قابل توجهی در زمان و هزینه‌های شما صرفه جویی خواهد کرد و این دستگاه یکی از رایج ترین دستگاه بسته بندی پسته می باشد.

3.بسته بندی بادام زمینی داخل کیسه

اگر می‌خواهید بادام زمینی‌ها را داخل کیسه‌های 10 تا 60 کیلوگرمی بسته بندی کرده و در حجم بالا به فروش برسانید، به دستگاه کیسه پرکن گرانولی نیاز خواهید داشت. عملکرد این دستگاه تاحدودی شبیه به دستگاه توزین دار گرانولی است. یعنی بادام زمینی‌ها با مکانیزم ویبره، توسط انتقال دهنده‌ها از مخزن به وزن کننده‌ها هدایت می‌شوند. بعد از وزن شدن، داخل کیسه تخلیه خواهند شد.
تفاوت این دو دستگاه در این مرحله مشخص می‌شود. دستگاه کیسه پرکن از قابلیت کیسه گیر برخوردار است. این قابلیت، کیسه‌ها را در زمان پر شدن ثابت نگه می‌دارد. بعد از پر شدن هر کیسه، آن‌ها را به سمت نوار نقاله جلوی دستگاه هدایت می‌کند. نوار نقاله هم کیسه‌ها را به مراحل بعدی یعنی دوخت و چاپ میفرستد. نوع دوخت این کیسه‌ها با توجه به جنس آن‌ها، ممکن است به صورت حرارتی یا با استفاده از نخ انجام شود.
ظرفیت دستگاه کیسه پر کن گرانولی، بین 4 تا 13 کیسه در هر دقیقه است. این ظرفیت به تعداد وزن کننده‌ها بستگی دارد. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، این دستگاه را به صورت 1 تا 6 توزین سفارش دهید و هرچه تداد وزن کننده‌ها بیشتر باشد، ظرفیت و سرعت دستگاه بیشتر خواهد شد و یکی از سریع ترین و با کیفیت ترین دستگاه بسته بندی آجیل می باشد.

 
 

قیمت دستگاه بسته بندی بادام زمینی

قیمت دستگاه بسته بندی بادام زمینی بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود که از آن جمله، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


نوع دستگاه بسته بندی
ظرفیت دستگاه
توان خروجی
ولتاژ دستگاه
عملکرد دستگاه
جنس مخزن
تعداد وزن کننده‌ها

و…
شما باید قبل از هرچیزی نیاز و هدف خود را از خرید دستگاه بسته بندی بادام زمینی مشخص کرده و بعد برای انتخاب بهترین دستگاه اقدام کنید.
برای دریافت مشاوره در مورد دستگاه بسته بندی مورد نیاز خود و همچنین اطلاع از قیمت هر دستگاه، می‌توانید با مشاورین و کارشناسان فروش ما در مجموعه نیکوپک تماس بگیرید!

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بسته بندی بادام زمینی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *