09220669450

03133931360

دستگاه پرکن پودر لباسشویی

  • جنس مخزن: استنلس استیل
  • ولتاژ ورودی: ۲۲۰ یا ۳۸۰ ولت
  • مکانیزم پرکردن: آگر
  • سیستم کنترل: HMI , PLC و صفحه نمایشگر لمسی
  • ظرفیت متوسط: مراجعه به بروشورها
  • دامنه وزن قابل توزین: متغیر ( مراجعه به بروشور دستگاه)

راهنمای خرید دستگاه پرکن پودر لباسشویی

در بین دستگاه ها و تجهیزاتی که امروزه در صنعت بسته بندی طراحی و تولید می شوند، دستگاه های پرکن یکی از اساسی ترین دستگاه ها به ویژه برای کارگاه ها و کارخانه های کوچک می باشد. دستگاه پرکن پودر لباسشویی یکی از این تجهیزات می باشد که در فرآیندهای تولید و بسته بندی برای پر کردن پودرهای شوینده استفاده می شود.

این دستگاه در مجموعه دستگاه های بسته بندی مواد غذایی جای میگیرد و بسیار پرکاربرد است.

دستگاه های پرکن در مدل های مختلفی تولید می شوند از جمله: دستگاه پرکن پودری، دستگاه پرکن گرانولی، دستگاه پرکن مایعات و غیره. این دستگاه ها هم به صورت اتوماتیک و هم نیمه اتوماتیک موجود هستند.
برای پرکردن پودر لباسشویی همانطور که از نام آن نیز مشخص است از انواع دستگاه پرکن پودری استفاده می شود. در ادامه به معرفی هر یک از آنها پرداخته شده است.

انواع دستگاه پرکن پودر لباسشویی

1. دستگاه پرکن پودر لباسشویی

این دستگاه نیمه اتوماتیک با مکانیزم پدالی قادر به پرکردن پودر لباسشویی در دامنه وزن های 1 تا 10000 گرم می باشد. این دستگاه دارای مکانیزم آگر و تنظیمات تغییر سرعت پرکردن است. با این دستگاه عمل پرکردن ظروف به واسطه اپراتور و بوسیله پدال فشاری انجام می شود. 

دستگاه پرکن پودر و ادویه
مشاهده ویدئو: دستگاه پرکن پودری

نمونه ی اتوماتیک این دستگاه نیز وجود دارد که در جلوی آن یک نوار قرار می گیرد. در ادامه تحت عنوان دستگاه قوطی پرکن پودری به آن پرداخته شده است.

2. دستگاه قوطی پرکن پودر لباسشویی

این دستگاه با مکانیزم پرکردن آگر قادر به پرکردن قوطی های پودر لباسشویی در وزن های 1 تا 10000 گرم می باشد.

عملکرد این دستگاه به این گونه است که قوطی ها بر روی نوار جلوی دستگاه قرار داده می شوند و به سمت نازل دستگاه حرکت میکنند. دستگاه قوطی ها را طبق وزنی که تنظیم شده است به صورت اتوماتیک پر می کند.

دستگاه قوطی پرکن پودری
مشاهده ویدئو: دستگاه قوطی پرکن پودری

3. دستگاه کیسه پرکن پودر لباسشویی

این دستگاه با مکانیزم آگر قادر به پرکردن کیسه ها با دامنه وزن قابل توزین 5 الی 50 کیلوگرم می باشد.
کار کردن با این دستگاه بسیار راحت است. فقط کافی است اپراتور کیسه را در قسمت خروجی دستگاه قرار دهد.

کیسه گیرهای دستگاه کیسه را نگه می دارند تا پودرها طبق وزنی که به دستگاه داده ایم به داخل کیسه ریخته شوند. سپس کیسه گیرها کیسه ی پرشده را بر روی نوار رها می کنند و کیسه به مراحله چاپ و دوخت هدایت می شود.

دستگاه کیسه پرکن پودری
مشاهده ویدئو: دستگاه کیسه پرکن پودری

دستگاه های ذکر شده برای پر کردن محصولات مناسب هستند و به بسته بندی آن نمی پردازند.

در صورت نیاز به بسته بندی اتوماتیک پودر لباسشویی در پاکت های سلفونی، می توانید از دستگاه بسته بندی پودری آگر استفاده کنید. این دستگاه به جز پرکردن محصول پودری به بسته بندی آن نیز می پردازد.

عملکرد دستگاه

دستگاه های پرکن پودر لباسشویی بر اساس یک اصل ساده کار می کنند. آنها مقدار از پیش تعیین شده پودر لباسشویی را در ظروفی مانند کیسه ها، بطری ها یا جعبه ها با دقت توزین می کنند. این فرآیند شامل اندازه گیری و پر کردن ظروف در عرض چند ثانیه است.

خرید دستگاه پرکن پودر لباسشویی

هنگام سرمایه گذاری در دستگاه پرکن پودر لباسشویی، عوامل مختلفی از جمله مقیاس تولید، نوع بسته بندی و بودجه باید در نظر گرفته شود. انتخاب دستگاهی که با نیازهای خاص کسب و کار شما مطابقت داشته باشد ضروری است.

از دیگر عوامل بسیار مهم کیفیت است که توجه به آن هنگام انتخاب دستگاه ضروری است. تولید کنندگان و تامین کنندگان معتبر می توانند ماشین آلات قابل اعتماد و کارآمد را ارائه دهند. در پروسه خرید دستگاه اطمینان حاصل کنید که تحقیقات خود را کامل انجام داده اید و منبع قابل اعتمادی را انتخاب کنید.

نکات نگهداری و مراقبت

نگهداری مناسب برای اطمینان از طول عمر و عملکرد دستگاه پرکن پودر لباسشویی بسیار مهم است. تمیز کردن و روغن کاری منظم قطعات باعث افزایش طول عمر دستگاه و حفظ دقت آن می شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه پرکن پودر لباسشویی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *