09220669450

03133931360

قیمت آسیاب صنعتی عطاری

  • نوع عملکرد: تیغه پروانه ای / چکشی/ سایشی
  • قدرت موتور: متغیر ( مراجعه به بروشور دستگاه)
  • ولتاژ ورودی: ۲۲۰ ولت ( تکفاز)
  • جنس دستگاه: فولاد با رنگ الکترواستاتیک ( قابل سفارشی سازی با جنس استیل)
  • ظرفیت متوسط: ۱۰ الی ۵۰ کیلوگرم در ساعت
  • سرعت موتور: ۳۰۰۰ دور در دقیقه

از آنجایی که چهار مدل دستگاه برای این کار وجود دارد، پیشنهاد می شود برای دریافت اطلاعات فنی دقیق تر، بروشور هر دستگاه را جداگانه بررسی نمایید.

انواع آسیاب صنعتی عطاری

قیمت آسیاب صنعتی عطاری به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن اشاره کرده ایم. اما آنچه در ابتدا باید در نظر داشت، بحث توان موتور و ظرفیت آسیاب در هرساعت است. تمام آسیاب های مصرفی برای عطاری از نوع چکشی هستند و در ظرفیت های مختلف از خانگی و مغازه تا صنعتی ساخته می شوند.

نام آسیابمورد مصرفظرفیت متوسط
آسیاب رومیزی عطاری کوچکخانگی _ مغازه ای10 الی 30 (کیلوگرم در ساعت)
آسیاب صنعتی کوچکمغازه ای _ کارگاهی کوچک30 الی 50 (کیلوگرم در ساعت)
آسیاب نیمه صنعتی عطاریکارگاهی 50 (کیلوگرم در ساعت)
آسیاب چکشی نیمه صنعتیکارگاهی بزرگ95 الی 180 (کیلوگرم در ساعت)
آسیاب صنعتی بزرگ چکشیصنعتی و کارخانه ای350 الی 4000 (کیلوگرم در ساعت)
جدول معرفی انواع آسیاب صنعتی عطاری

از دستگاه رومیزی عطاری برای آسیاب مواد در حجم کم استفاده می شود. این آسیاب عطاری به دلیل وزن و اندازه کم میتوان روی پیشخوان مغازه قرار داد و محصولات را سریعا در حضور مشتری آسیاب کرد.
این آسیاب عطاری رومیزی برای صاحبان کسب و کارهایی که سرمایه ی زیادی ندارند بسیار مناسب می باشد زیرا قیمت آسیاب صنعتی عطاری بالا می باشد. آسیاب های صنعتی مناسب کسب و کارهایی است که عرضه و تقاضا زیاد است.

از دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی می توان در صنعت داروسازی برای ساخت داروهای پودری و قرص ها استفاده کرد. در صنعت مواد غذایی با استفاده از این دستگاه می توان گیاهان خشک شده، محصولات غذایی و …..را پودر کرد. علاوه بر صنایع غذایی از این دستگاه می توان در صنعت خوراک دام و طیور نیز استفاده کرد.


همانگونه که اشاره شد هر یک از این دستگاه ها کاربرد مخصوص به خود و ظرفیت مشخصی برای آسیاب انواع محصولات را دارند. در هنگام خرید آسیاب باید متناسب با نیاز تولید دست به انتخاب یکی از این دستگاه ها زد. در ادامه به قیمت آسیاب صنعتی عطاری می پردازیم.

مشاهده تمام دستگاه آسیاب های نیکوپک

قیمت آسیاب صنعتی عطاری

بجز توجه به خصوصیات و مسائل فنی دستگاه، مسئله قیمت نیز یکی از نکات قابل توجه در هنگام خرید دستگاه آسیاب می باشد. قیمت آسیاب صنعتی عطاری مسلما بسیار بیشتر از مدل نیمه صنعتی و رومیزی می باشد. اما عملکرد هر سه این دستگاه ها مشابه یکدیگر هستند و مکانیزم آن ها به صورت چکشی می باشد.
قیمت آسیاب به عوامل مختلفی بستگی دارد. در کل قیمت دستگاه هایی که در کشور خومان تولید می شود نسبت به نمونه های خارجی بسیار کمتر است.

تولیدکنندگان داخلی امروزه موفق به تولید مدل های مختلفی از دستگاه های آسیاب عطاری شده اند. امروزه به دلیل رونق داروهای گیاهی و ادویه ها، بازار خرید و فروش دستگاه های آسیاب بسیار گستره شده است. به همین دلیل مغازه های عطاری زیادی در شهر تاسیس شده اند که هر یک به احتمال زیاد حداقل به یک دستگاه آسیاب نیاز دارند.
با توجه به اینکه آسیاب های نیمه صنعتی و صنعتی توان بالاتری دارند، حجم بالاتری از مواد را پوشش می دهند و … قیمت بیشتری دارند. از این دستگاه ها برای کارگاه ها و کارخانه ها در اشل بالا استفاده می شود.
دانه های خوراکی را میتوان با استفاده از این دستگاه ها، خرد کرد، پودر کرد، بلغور و یا آسیاب کرد.
عملکرد این دستگاه ها به گونه ای است که از قسمت ورودی دستگاه، محصولات را می ریزیم و از قسمت خروجی، محصول آسیاب شده را تحویل می گیریم. این قابلیت امکان کارکرد آسان و تخلیه سریع محصولات آسیاب شده را به کاربر می دهد.

مشخصات لازم برای انواع آسیاب صنعتی عطاری

در گذشته آسیاب محصولات به صورت دستی انجام می شده است ولی امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی از دستگاه های مکانیکی استفاده می شود. در ادامه به ویژگی های یک آسیاب خوب می پردازیم که هنگام خرید باید به آنها توجه کنید.

  • خروجی محصول آسیاب شده کاملا یکدست و یک اندازه باشد.
  • دارای موتور قدرتمند و پرسرعت باشد.
  • قابلیت کار مداوم را داشته باشد.
  • کارکردن با این دستگاه راحت و آسان باشد.
  • دارای کاربری بالا باشد به صورتی که بتوان مواد مختلفی را با آن آسیاب کرد.
  • بهتر است دستگاه بدون صدا و لرزش محسوس باشد.
  • با تعبیه چرخ در زیر دستگاه، جابجایی و حمل و نقل این دستگاه آسان باشد.
  • دارای مش های مختلفی باشد تا بتوان مواد را در اندازه های متفاوتی پودر کرد.
  • گرد و غباری کمی تولید کند.
  • از یک برند معتبر و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد.
  • قطعات مصرفی آن در بازار موجود باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت آسیاب صنعتی عطاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *